Pysj party -rabattkode hos ellos

//annonse

 

Hei høst, endelig var du godt i gang.
Eller her oppe på fjellet er den snart på hell for frosten banker på rett som det er.

Det er en ting jeg bruker på denne tiden av året som jeg ikke bruker ellers og det er pysj.
Ikke alltid jeg sover i det, men daffer rundt i det når jeg kan.

Og nå er det SÅ mange fine.
Og bruker du rabattkode 425419 får du 33% rabatt på dyreste ordinære vare og 5 % ekstra på salget.
Ikke bare på pysjer med andre ord.

men jeg er i pysjmodus, så her kommer litt herlig pysj inspo.

 

Deilig lang nattkjole,
Finnes i seks ulike motiver.

 

Eller dette deilige settet som finnes i fire ulike varianter.

 

Eller kanskje du er mer av den klassiske pysjeren

 

Kanskje med noen deilige kosesokker til?

 

Eller du kanskje er klassiske men liker ørlitt farge likevel.

 

Den finnes forøvrig også i en nattskjorte modell

 

Også må jeg bare vise noe som er på vei til meg i skrivende stund.
Fleecebukse i leo.. altså Im in love.

Og du, husk Rabattkoden  425419 , da får du 33% rabatt på dyreste ordinære vare og 5 % ekstra på salget.

0 kommentarer

Siste innlegg