Ren samvittighet – Vinn rene rengjøringsprodukter

Ok, la meg først starte med si at her i huset tømmer vi IKKE skuffer og skap for å vaske før jul.
Vi vasker ikke vegger og tak og forventer ikke at hver krok skal skinne.

Vi har julepyntet hus hele desember.
Juletreet spretter opp 1. desember og står å skinner for oss hele førjulstiden.

Før julen skal inn, benytter vi sjansen til å rydde bort både tull og rask og gamle leker og vasker over.

Vi tar ikke storrengjøring, men vi gjør det ekstra hyggelig.

Og i år, vasker vi med god samvittighet.

Har du noen gang tenkt på hva du vasker med for å få det rent?

Det hadde ikke jeg, helt til jeg oppdaget gutta i Betterlife og tok meg en prat med de. De stod plassert rett ovenfor oss ved KidsExpo og gjorde meg nysgjerrig med de fargerike flaskene sine.

betterlife1

Betterlife såpene oppdaget guttene selv mens de var på studerte i USA.

De herlige flaskene med rengjøringsmidler er rene naturprodukter, miljøvennlige, ingen fargestoffer, ingen sulfater.
I tester gir de bedre bakterielle resultater enn kjemikalske vaskemiddler.

Som en bonus er de veldig enkle i bruk.
Ingen bøtte med vann, bare spray på og tørk av.
Jeg snakket mye med gutta på stand, må innrømme at de fikk meg til å tenke, hva vasker jeg egentlig med?
Jeg ble fristet til å prøve.

Jeg vil jo at det blir RENT når vi først vasker. Og om jeg i tillegg kan skåne miljøet for giftstoffer er det supert.
En god bukkett flasker ble tatt med hjem, dette skulle testes.

Vi gikk på husets værsting, komfyren.

vaskegutten
Skal prøve å unngå at det blir helt TV-shop her, men her ser dere altså resultatet av komfyrtoppen.
Etter et enkelt sveip over med fuktig klut og ingen skrubbing.

førogetter

Produktene lukter godt, for meg er det viktig med litt duft etter man har vært dyktig å sving vaskekosten.

Det aller beste var at vår ivrige lille hushjelp kunne bidra uten at jeg skulle være nervøs for overforbuk av såpe.
Han sprayet rundt seg og vasket ivrig, rent ble det jammen og.
vaskegutten1

Alle produktene til Betterlife er designet slik at de både skal være lett tilgjengelig, forståelig og enkle for travle småbarnsfamilier.
De fleste flaskene følger det med spraypumpe til, de som ikke skal sprayes kan også brukes direkte på det du skal vaske.

Man trenger ingen bøtte, en fuktig klut er alt man trenger.
Ikke lukter de for mye heller, men en enkel duft av rent hjem spredde seg etterhvert som vi gikk over med vaskefilla.

Her er våre favoritter:

What Ever:
340 (2)

Denne herligheten kan brukes på nettopp alt, og den rengjør det meste.
Kan sprayes rett på, fettflekker, sukker og kliss, fingermerker og annet møkk.

Even the Kitchen Sink

340

Denne skrubbesåpen tar ALT, tegning på veggen, møkkete kjøkkenvask, fastbrente rester på steketoppen.

2AM miracle.
340 (1)

Denne har blitt vår beste venn, iallefall når sykdomsrundene sveiper gjennom huset slik de pleier på denne tiden.
Med sin antibac effekt er den super å spraye rundt og vaske dørhåndtak, benkeplater og leker.

Natural Stain & Odor.

340

Kort oppsummert, jeg har stoffsofa og tre barn. Denne kan sprayes rett på og skrubbes lett med en fuktig klut.
Fjernet til og med den gamle sjokoladeflekken (etter a mor selv) som har irritert meg i et par mnd.

Dish It Out.
340

Siste jeg vil nevne, er denne oppvasksåpen. Såre sprekke hender er alltid resultatet etter en runde i Zalovann. Denne tar alt av fett og smuss, men tørker IKKE ut hendene, snarere tvert imot faktisk.

Jeg er faktisk helfrelst, jeg DIGGER disse produktene, og de har fått meg en god dose mer bevist på hva jeg før har sprayet rundt meg. Vi er en familie som ikke liker å bruke mye tid på renhold, og at de er så innmarri enkle i bruk gjør de bare super!

konk

collage12

Vi har trukket vinneren:
Gratulere så mye til

Tina T

57 kommentarer
    1. natural stain and odor eliminator, dish it out, og 2am miracle 🙂 dissse virket fine 🙂 det gjorde for så vidt alt det andre også, men disse føler jeg at jeg MÅ prøve 🙂

    2. Jeg ønsker meg
      2 AM Miracle, Even the kitchen sink og Simply floored

    3. Jeg ønsker meg ;
      -Simply floored
      -Natural stain & odor eliminator
      -What ever

      Håper jeg får prøve disse, jeg liker nemlig bedre å gjøre morsomme ting enn å gjøre rent! !

    4. Jeg håper på å vinne: What ever, 2am miracle og natural stain & odor 🙂

    5. Dish it out, what ever, 2am miracle og simply floored. Håper å vinne!

    6. Jeg ønsker å prøve simply floored, whatever med sitrus duft og 2am miracle. 🙂

    7. Jeg ønsker meg 2AM Miracle, What-Ever Citrus scent og Simply Floored.
      *krysser fingrene, og tenker gode tanker*

    8. Åh, disse vil jeg prøve! Jeg ønsker meg Even the kitchen sink, 2am miracle og What ever.

    9. what-ever citrus scent, 2am miracle, og natural stain & odor eliminator 🙂

    10. What ever, 2am miracle og Even the kitchen sink tror jeg at jeg måtte testet ut i første omgang! Med to små barn i bhg (minstemann på 11 mnd hadde første dagen i går) hadde det vært gøy å prøve tidsbesparende produkter som virkelig funker, gjør reint og forhåpentligvis fjerner masse bakterier sånn at vi kan holde oss frisk og rask i julen 🙂

    11. Så supert!ønsker meg natural stain and odour, 2av miracle og what ever! 🙂

    12. Oppvaskmaskin gele uten duft, Hånd – og kroppssåpe med sitrusduft og trevask med kanel – og lavendelduft.

    13. Dette høres jo helt fantastisk ut for et hus med barn og hund 😉
      Ønsker oss veldig Simply Floored, Even the Kitchen Sink og Natural Stain & Odor Eliminator.

      Mvh Siv

    14. Dette høres ut som noe som må prøves! Ønsker meg 2AM, Even the kitchen sink og Whatever. Krysser fingrene!!

    15. Jeg ønsker meg what-ever, Even the kitchen sink, og 2am miracle. Da hadde jeg kunnet kutte ut verstingene av vaskemidlene jeg har fra før, og føle at det ble rent nok når ungene får omgangssyke.. 🙂

    16. Likt og delt på Facebook! 🙂
      Dette var spennende greier! Jeg håper å få prøve 2am miracle, What-EVER! og Even the KITCHEN SINK.

    17. Automatic Magic oppvaskmaskingele
      I can see clearly, wow, vindusvask
      Work it, own it, hånd og kroppslotion

    18. Åh, perfekt nå som vi snart skal flytte ut!
      – what ever (med lukt)
      – simply floored
      – Natural Stain & odor eliminator

    19. Virker som herlige produkter, kunne vært morsomt og prøvd! Jeg ønsker meg What-Ever (Scent Free), I Can See Clearly, Wow! og Natural Stain & Odor 😀 Blir nok litt shopping derfra om jeg ikke vinner, rimelig overkommelig pris på de produktene!

    20. Ønsker å vinne: What Ever, Even the Kitchen Sink og Natural Stain & Odor. 🙂

    21. Hjemme hos oss skulle vi gjerne forsøkt “WHAT-EVER Citrus Sent”,” I CAN SEE CLEARLY, WOW!” og “NATURAL STAIN & ODOR ELIMINATOR”.

    22. Fantastisk 🙂 Ønsker meg den “dish it out”, jeg blir også nemlig så sår og får vondt på hendene av zalo. Vi har og en lys stoffsofa med to barn og hund ja… Den trengs å renses litt, så en “natural stain and odour eliminator” hadde vært knall å teste ut! Også vil jeg gjerne prøve en “2am miracle” den virket også utrolig praktisk og grei å ha i sykdomsrunder og ellers 🙂

    23. ønsker å vinne :COOL CALM COLLECTED, 2AM MIRACLE,SIMPLY FLOORED 🙂

    24. Oi oi, bare velge tre. Jeg kunne tenkt meg alle sammen jeg 😉 Men mine tre ønsker er:
      EVEN THE KITCHEN SINK
      WHAT-EVER
      2AM MIRACLE

    25. Om jeg skulle være heldig å vinne, kunne jeg tenke meg følgende: What Ever Citrus, Even the kitchen sink og Natural stain and odour eliminator 🙂

    26. Kan tenke meg What Ever, Even the Kitchen Sink og Natural Stain & Odor hvis jeg er så heldig å vinne.

    27. 2am miracle, even the kitchen sink og natural stain & odor hadde vært supert!

    28. What ever, 2 am miracle og dish out har jeg veldig lyst å prøve. Her i huset brukes ingen skadelige kjemikalier når vi vasker – men dette var nytt for meg!

    29. Jeg håper på å vinne disse: What ever, 2am miracle og natural stain & odor. Krysser fingrene

    30. Eg har lyst å prøva “what ever”, 2am miracle” og “even the kitchen sink”:-)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg