Ruskevær – Hipp hurra høsten er hos ellos.no

//annonse

Bang! Der var vi igang.

Skole, barnehage og jobb.
Alle er i full fart og tempo, bortsett fra meg…

Her har den voksende kula på magen satt meg helt ut av spill. Jeg henger så vidt med på hverdagskaoset og der stopper det.

Men det stopper ikke ruskevær og høsten.
Den hamrer på døren og jager kortbukser og sommerkjoler på dør.

Tre små og en voksende hule trenger klær som er klare for all slags vær.
Med denne formen ELSKER jeg nettshopping, og enda bedre er det når jeg kan finne alt på ett sted.

Ellos.no har jeg brukt mye både til barna, mannen, meg selv og huset.

Og her jeg sitter å koser meg med tkoppen og kula, tenkte jeg å dele noen gode kjøp for høsten.
For i tillegg til å ha sitt eget kvalitetsmerke til både barn, voksen og hjem så selger de også kjente merkervarer.

 

La oss starte med barna, hvor de blandt annet har Ellos kids, Reima, Lego, Nameit,  og Didrikson
Med andre en god blanding gode kvalitetsmerker.

Barna trenger en oppgradering all over, men det aller viktigste er at de har gode nok klær til å henge med i barnehagen, både komfortable klær til innelek, og klær som tåler den tøffe hverdagen ute.

Til barnehagen:
Til Markus

ellosgcollage

Stjernebukse//Blå isbjørngenser // Krokkodillegenser // Grå genser med bjørnetrykk// Bukse som tåler alt

20-0707

Bukse med tøffe detaljer

42-4361_X

 

3 pk overdeler

Til Matilde:

ellosjcollage

 

Leopardgenser//Isbjørntights//Kjole med stjerne// Lang cardigan// Topp med vollanger //40-6739 (1)
Langermet kjole

44-1682_X (1)

2 pk behagelige bukser

 

Utetid:
Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlig klær.
Veldig praktisk med hel regndress i slitesterk kvalitet:
Disse passer både på veldig våte dager, men også når vinteren kommer krypende da de har flecefor i kroppen.

regndressellos

 

//regndress med print //regndress blå

Til og fra barnehagen er disse veldig praktiske
reima

//Fleecejakke fra Reima

 

Eldstejenta er der at hun aller helst vil bestemme klærne selv, og er i ferd med å bli en dreven nettbutikksurfer. Her er noen av godbitene hun puttet på ønskelisten sin

genserecollage

//stjernegenser // Rutekjole // adidas hettegenser// Adidas genser

bukseramalie

 

//Haremsbukse // Jeanstigths // Treningstights

Luer, votter, skjerf er noe som fyller opp gangen vår i disse tider, ikke bare fordi barna trenger nok av det men også fordi jeg har DILLA. Og er det rart? Se på alle disse flotte settene?
luecollage

Her finner du Accesories

 

Med i handlekurven måtte jeg også røske med meg noe til lillebror, og vil tipse om dette flotte settet med fire plagg, en lue og et teppe til kun 299!!
30-5951_X

 

 

Happy høstshopping folkens 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg