Så hyggelig at du følger etter :)

Så her skal vi altså henge fra nå av.

Her skal jeg skrible ifra meg både dype og høye tanker.
Tunge og lette tanker, hverdager og festdager.

Erfaringer, opplevelser, tips og råd.

Mer andre ord, mye likt vårt gamle sted.

Og om du ikke hang med oss før, og lurer på hvem er i huleste dette er.
Vel dette er oss.

En temmelig vanlig familie, med temmelig vanlige folk.
Forskjellen er at vi er mange, ja faktisk er vi i skrivende stund to store, seks små og en i magen.
Vi er altså om ikke mange ukene en XXL familie med ni medlemmer.

Jeg (Nina) er 34 år, gift med pappan til alle barna Jan-Anders som ligger et hestehode foran meg og er hele 38 år.

Barna er 13, 9, 8, 4, 2,5 og 1 år, og den lille i magen tar turen ut i april.

Sammen med mannen driver jeg en nettbutikk (og fysisk på Jevnaker) med navn Kos med kidsal . 

Og resten av fritiden bruker vi på sjonglere ungeflokk og kjærligheten.

Jeg GLEDER meg til året 2020 med dere her inne.
Ikke minst prege blogg.no portalen med et helt vanlig, kaotisk, slitsomt, magisk, turbulent, utmattende, fantastisk småbarnsliv.

Og jeg håper at dere vil henge med oss 🙂

14 kommentarer
    1. Gleder meg til å følge deg videre, lykke til med “ny” blogg 🙂. Har følgt deg siden litt før du var gravid med Oda tror jeg, fant deg aller først når jeg søkte på ting jeg kunne lage med barna i barnehagen, å fant mange kreative ting på siden din, så begynte jeg å lese bloggen hver dag, du er en rå dame 😀. Har laget mange kreative ting som jeg har funnet via bloggen din 🙂, å fått mange gode råd og tips når jeg fikk barn selv. Det er alltid godt å lese bloggen din, har selv en gutt som ikke begynte å gå før han var 21 måneder, så kjenner meg igjen på det å få kommentarer på slike ting. Lykke til i innspurten med den lille som er på vei, håper formen din blir bedre 🥰❤️.

    2. Så bra 😀 ja vi hadde mye kreativt og vi kommer til å få mere av det igjen også… vi er jo masse kreative med barna 🙂

    3. Jeg følger gjerne med videre!😘 når jeg så tittelen på innlegget så ble jeg litt bekymra for at du skulle slutte å blogge. Liker så godt å følge hverdagen deres på godt å vondt,å syns du er helt fantastisk,hva du ikke får til!!😊så gleder meg til videre!

    4. Ja litt moro må jeg få ha med dere 😅😆 så hyggelig å høre du henger med og takk for veldig hyggelige ord ❤️

    5. He he ja litt moro må jeg ha med dere 😉 når det skjer så lite annet spennende 😅😆

    6. Er så gøy å følge dere 😊 gleder meg til fortsettelsen! Selv om jeg er en “gammel ” bestemor 😉

    7. Er så gøy å følge dere 😊 gleder meg til fortsettelsen! Selv om jeg er en “gammel ” bestemor 😉

    8. Er så gøy å følge dere 😊 gleder meg til fortsettelsen! Selv om jeg er en “gammel ” bestemor 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg