Scrunch bøtten – HURRA!

Som småbarnsmamma har jeg tilbragt mange timer i sandkassen.
Mange fler enn jeg hadde trodd.

At en kasse med sand kan være så umektelig spennende gang på gang og i timesvis må jeg si fasinerer meg.
Alle tre har vært glad i sandkassen, men spesielt minsta kan sitte i evigheter.

Får tresmak i rumpa bare ved å tenke på det.

Så vår sandkasse står altså ikke mye ensom, og iløpet av hver sandkasse sesong begynte jeg å bli lei dette:
ødelagtbøtterBøtter som manglet hank, og ikke minst som hadde blitt falmete, deformerte og full av sprekker.

Det mååå da finnes en løsning tenkte jeg?

Bøttene blir riktignok mye brukt, men skal det virkelig være nødvendig å bytte flere ganger iløpet av sesongen?

Jeg gjorde som småbarnsmødre gjør (googlet) og innså raskt at jeg ikke var alene om irritasjonen.
Løsningen derimot, var ikke like enkel å finne.

Men i fjor, på vei hjem fra det glade sørland, kom jeg over det jeg nå skal presentere som redningen og løsningen på alle sandkassefrustrasjoner.

Nemlig Scrunch bøtten!
scrunch1

For det første er det den første bøtten hos oss som nå er inn i sin 2. sesong, like hel og fin og hanken sitter godt på.

Den er helt genial å ha med seg, for siden den er laget av myk silikon kan man enkelt knøvle den sammen.

scruch3
bøtteHåndtaket er godt å holde i, og gjør at minsta kan bære den rundt, selv med tungt lass.
scrunch2

scrunch

Vi har sandkasse med lokk, og det er overhode ikke noe problem å lukke lokket da bøttene bare føyer seg etter 😉

Vi har de også ofte i tursekken, supre å hente vann med osv og tar minimal plass i sekken på tur til og vei hjem.
De er også fine å feks oppbevare lego, tegnesaker, oppvaskbørste og såpe og lignende også 🙂

buckets-crayons
Vi kom over disse ved en tilfeldighet en deilig sommerdag i fjor hos Andemor i Risør
Så dersom du også vil bli kvitt dine sandkasse problemer finner du de der 😉

Da andemor fikk høre at vi skulle skrive om bøttene ble de så hoppende (eller kvakkende ha ha) glade at de ville kjøre en giveaway:
scunchkonk

Vi har trukket fire tilfeldige vinnere som har fått en epost, så sjekk innboksen din 😉
DU FINNER BØTTEN HER.

214 kommentarer

Siste innlegg