Skomakergata Alle episodene gratis

Skomakergaten vekker mange barndomsminner hos mange.
Ja faktisk flere generasjoner.

Jeg ble født i 85 og har like gode følelser rundt denne serien som min mormor.

JUL1

Det er mange som savner serien som julekalender på NRK, som skulle ønske de kunne sende den på TV igjen.
Men NRK har sagt nei. Jeg får litt vondt i hjertet med en gang, men når jeg tenker meg godt om ser jeg valget er fornuftig.

Tiden er en annen, og julekalenderen er for nåtidens barn, ikke vi store barna som tviholder på det gamle.

Men det betyr ikke at serien ikke er koselig, gir julestemning og ikke minst gode verdier.
Den enkle skomakeren har mange gode visdomsord gjennom 24 episoder og serien inneholder mange gode figurer.

eneb

NRK har hørt alles bønner, rop og skrik.

Nå ligger hele kalendere, 24 flotte episoder, gratis tilgjengelig for alle på NRK nettTV.
Trykk på bildet for å komme inn i arkivet med alle episodene

Screenshot 2014-11-18 19.22.20

 

Om du er like glad i Skomakergata som oss,
trykk like og del denne
flotte muligheten med alle dine venner på facebook.

Spre Juleglede 🙂

1 kommentar
    1. Den kjøpte jeg på dvd for noen år siden sammen med Amalies jul. Kvaliteten, spesielt på Amalies jul er ikke akkurat det beste, men min datter på 9 må se begge de ro hver jul

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg