Skrur ned tempo litt..

Det sier seg jo selv, at det går i 5000 km/t når man sjonglerer fem barn og to bedrifter, et bokprosjekt i sluttspurten, aktiv fotballgutt, åpning av fysisk butikk i bygda og oppussing av bad med soverom i stua i over 2 uker.
Denne uka skal tempo skrues ned litt, vi må det kjenner jeg.
Å komme seg opp om morningen blir bare tøffere og tøffere. Kroppen værker, hode er grøtete og humøret deretter.
For jeg vet at om litt er det plutselig travelt igjen da desember måned kommer kastet på oss
Målet for uka er klar.
Badet skal ferdigstilles (der får vi heldigvis ikke gjort stort stort, men det å få håndtverkere ut av huset.
Eldstemann i huset skal spille sin siste fotballkamp for sesongen.
Butikken skal ferdigstilles og åpningsdag skal ropes ut over bygda.
Boken skal sendes inn til språkvask (gleder meg til jeg kan fortelle dere mer om den!)
Og, jeg skal begynne på julgegavene!
Nyte høstluften og SLAPPE av der jeg får til.

 
Hva skal dere denne uka?

1 kommentar
    1. Kjenner meg igjen i behovet for å senke tempoet litt….
      Denne uka er det full rulle med kontraktsmøte ang vårt nye huskjøp (jippi ?) samt andre ting. Og så skal jeg på introduksjonstime på SkyFitness og trene litt ?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg