Slik er den perfekte mammapuppen.

 

//Samarbeid med underverker.no

Mamma du har den perfekte mammapuppen du.

Stillheten blir brutt av fem åringen som ligger i armkroken og ser på tv med meg.

Perfekte mammapuppen?

Jah, sier han og snur hodet lett og ser på meg med snille øyne.

Jaha?

jepp, den kan brukes til alt..

Brukes til alt?

Ja? Jonatan kan spise av den og bretter man  den i to også blir den en perfekt pute her sånn….

 

…….

 

Så er kanskje ikke puppene det de en gang var.
De peker langt ifra oppover, det er lite strutt her i gården for å si det sånn..
Fire svangerskap, 4 runder med amming, litt svigninger i vekta og tyngdekraften har gjort sitt
Det synes at disse puppene har levd et liv med futt.

Men heldigvis finnes det underverker, ja bokstaveligtalt.

www.underverker.no

På “det værste jeg vet” listen min er blandt annet prøve undertøy  (les: bh) i et trangt prøverom.
Svett, stressa og innmarri naken, den gardina holder jo seg aldri på plass.

Å bestille godt undertøy hjem til seg, få de kort tid etter bestilling og prøve i ro og fred med enkel sende retur av det som ikke passet, DET er derimot ikke på samme liste.

Å ved hjelp av kalkulatoren fant jeg ut at jeg, i likhet med mange mange andre damer, brukte totalt feil bh størrelse. Faktisk så mange som 70% bruker feil størrelse eller modell til sin byste. 70% !!

Jeg ammer nå, rett som det er viser jeg bh det som “værre er” offentlig.
Jeg liker ikke å vise frem, men når jeg først må, er det jo hyggelig både for meg og de som uheldigvis skulle gløtte at det er hyggelig å se på.

amme3

Å unne seg en god, og lekker ammebh er god investering. Det er godt og ikke minst viktig å føle seg fin, og bære maten behagelig.

ammecollage

Å tro du meg, det FINNES vakre, lekre ammbher som er milevis fra de gamle bestemorbhene jeg kjøpte første gang jeg skulle amme i 2007.

Underverker.no har et stort utvalg undertøy til gravide og ammede.
Ikke bare i modeller men i størrelser også, A-L cup og fra 65-100 rundt livet.

56370_Freya_Freya_Dotty_Soft_Cup_Amme-BH__65-90__D_1 79127_Anita_Anita_Paisley_Amme-BH__C-I_Cup_1

 

Min favoritt akkurat nå er den nye fra Chantelle. (den jeg har på på bildene over)
Den puster godt, og det er svært sjeldent klamme ammepupper.
94459_Chantelle_Chantelle_Amme-BH__C-H_Cup__70-95__2

Det finnes faktisk egen sportsbh med ammeløsning også.
99117_Boob_Boob_Fast_Food_Sports-BH_for_Amming__S-_1

Mye av ammeundertøyet er så vakkert, at man fint kan bruke selv etter ammingen er opphørt.
59080_Hotmilk_Hotmilk_Luminous_Vente-_og_Amme-BH___1

Underverker har mer enn bare bh til aktive mammapupper, lekkert og behagelig undertøy til kvinner og menn, og badetøy, MASSE badetøy på salg! Badesesongen er kanskje over for denne gangen, men vi vet jo alle at det kommer en ny sommer.

Og med unger på stranda er godt badetøy noe helt annet enn det en gang var spør du meg.
At det sitter godt, holder ting på plass og tåler herjing var liksom helt på sjekklisten før.

Et badeskjørt er min beste investering, er gull så slipper man å tenke på innsynsvinkler mens man graver sandslott med mini og det tørker like fort som vanlig svømmetøy.

73338_Charmel_Antigel_Swim_Charmel_Antigel_StrandS_1

 

Psssst følg med på vår facebookside i dag!
Da deler vi ut hele 10!! Ammebher. Kanskje du vinner din favoritt?

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg