Slik handler jeg (nesten) alt på salg. – Tips fra en 5 barns mamma.

//annonse

Er det en egenskap jeg har utviklet ettersom ungeflokken har vokst så er det salgsradaren min.
En egen nese for reduserte priser og rabatter har jeg rett og slett fått.
Både på nett og i fysiske butikker.
Det skal fryktelig mye til at jeg kjøper noe til fullpris av klær og utstyr til barna.
Da skal det være noe jeg (eller de) har uendelig høyt på ønskelisten og ikke klarer å vente til det dukker opp på tilbud.
Det er jo ingen tvil om at det tærer på lommeboken å ha fem små barn. Selvsagt kan de arve av hverandre, men jeg har gjort kunststykket å kvitte meg med babyutstyret før jeg visste at ny var på vei hele tre ganger.
Ut med vogner, bilstol og stæsj. Og meget kort tid etterpå stod jeg der med positiv test. UPS.
Vell det er jo både flaks og uflaks på samme tid, iallefall når i så stor grad som meg lider av babyustyrsdilla.
Det finnes mange måter å sikre seg skatter til rabattert pris, blant annet vet man jo at visse tider på året er det veldig gode salg (sommersalg,blackfriday, romjul og nyttår) men det er så absolutt på nett jeg opplever å gjøre de aller beste kuppene. Her får jeg også handlet i fred og ro mens barna sover eller henger på puppen slik minstemor foretrekker.

På nett kjøres også de tradisjonelle salgene, men i tillegg eksisterer rabattkoder, åhh bare ordet gjør meg lykkelig. Rabattkoder kan du finne mange plasser, et nettsted jeg ønsker å anbefale er Rabble.no.
For en ting er sikkert, min erfaring er at du kan spare mye penger på netthandel ved å bruke rabattkoder fra Rabble.no
De har full oversikt over aktive rabattkoder, aktuelle salg og tilbud og kampanjer.
Oversiktlig, enkelt og greit, uten no hokus pokus.
Blant annet sjekker jeg alltid her inne før jeg trenger noe nytt utstyr til de minste, da de blant annet har full oversikt over aktive tilbud hos feks babyshop. En butikk jeg har handlet en del utstyr hos, både i fysisk butikk og på nett. Og appropo salg så MÅ jeg jo tipse om outleten til Babyshop, her får du gjort noen solide kupp både på utstyr og tøy, nå ser jeg outletkurven er full av sommertøy faktisk.

Det er ikke bare tøy i outletkurven, også utstyr. Du kan gjøre et kjempe kupp på denne pakken fra Ergobaby blant annet.

Akkurat nå har de en kampanje med ny rabattkode for hver dag, oversikten over aktive rabattkoder og salg hos babyshop finner du her.
De har oversikt over flere butikker som er aktuelle for alle i familien. De har delt inn i kategorier, enkelt og oversiktlig.

Dette er bare et lite utvalg kategorier, du kan med andre ord finne noe du er på jakt etter og enda litt til

Et raskt blikk på nettsiden og man ser fort hvor det vil lønne seg å handle akkurat når du har tenkt.
Jeg kan faktisk ikke huske sist jeg handlet noe til full pris, det har nesten blitt litt på prinsipp.
Jeg liker følelsen av å ha gjort et kupp, jeg må nok innrømme det.
Og i tillegg når budsjettet er begrenset gjør det jo ingenting om man ender opp med å få litt ekstra for pengene eller om man har virkelig viljestyrke så sitter man jo faktisk igjen med litt penger i kassa etter fullført innkjøp.
 
Nå er sommeren rett rundt hjørnet, og jeg har fem små som trenger sommertøy. Handlekurven er fylt opp, rabattkodene er brukt og jeg har spart (og brukt) en god del penger 😉
Happy shopping folkens.

 
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg