Slik shopper vi svenskegodis rett fra sofaen (rabattkode)

 

//annonse

Det er vår!
Og for oss betyr det masse masse bursdager (barnehage, skole og familie) og ikke minst påske.

Den tiden vi går imot elsker jeg.
Lysere, lettere og mange anledninger til å spise litt godis.

Fakta er at jeg baker ikke så mye til bursdager lengre, da vår erfaring er at smågodt og snack ofte blir mer poppis og ingen av oss i familien er spesielt kakemomser, dermed blir ikke restene satt pris på heller.

Også så moro det er å dekorere med godis, så mye gøy man kan finne på.
Tema, farger osv osv.

Men som alle vet, godis koster.
MEN ikke i Sverige! Faktisk fikk vi alt i headerbildet for ca 350 kr!

Og vet dere hva? Nå kan man faktisk shoppe godis til svenskepriser ifra sin egen stue!
Enkelt, kjapt og vanvittig rimelig!

XLgodis.se ble vår løsning. (deler rabattkode med dere i bunn av innlegget)
En oversiktlig nettbutikk med alt vi trenger til selskapene som venter og ikke minst til å fylle påskeeggene.
Og selvfølgelig til rimeligere lørdagsgodt, og temme søtsuge jeg får innimellom…
Med noen enkle klikk og vann i munnen får man tilsendt det man ønsker rett hjem fra Søta bror.

Svenskegodis, det er en egen sjarm ved det hele, store poser, andre smaker og pakninger.
Varianter vi ikke har sett her i Norge eller må lete oss halvt ihjel for å finne.

Eller er det bare meg som har en egen favoritt i svenskegodishylla?

Xlgodis har uansett godis for en hver gane.

Sjokolade, vingummi, lakris, salt, søtt, surt, nøtter, snacks..

mmmmmm

Ja og la oss ikke glemme de har også et stort utvalg sukkerfritt, glutenfritt og laktosefritt også.

I tillegg har de også drikke, både brus (kun 99 kr for et helt brett), energidrikk, smoothies og Capri Sonne (storfavoritt hos våre små)

Man får virkelig mye mer for pengene.
Holder man seg under 350 kr slipper man gebyrer. Dette hjelper også nettsiden til med å minne deg på.
Skulle du ha behov for mer, lønner det seg å bestille i to omganger.

Har du lyst å teste ut dette geniale får jeg lov til å dele ut en aldri så liten rabattkode hos dere.
Bruk Ninagodis og du får 10% rabatt på hele ordren. (obs gjelder kun på ordre over 250 kr)
Nettbutikken finner du HER

16 kommentarer
    1. Hvor legger man inn rabattkode? Eller har det betydning at jeg prøver å bestille med mobil?

    2. Når jeg har hamdlet for 311 norske kroner, kommer det opp på siden at jeg har handlet for formye sek og at jeg bør forandre i handlekurven. Tar jeg bort noe fungerer ikke rabatt koden din for jeg må handle for 300 kr. Må man handle for 350 kr, er dette med eller uten frakten?

    3. Jeg har ikke testet men hva med å legge inn rabattkoden når du får meldingen om for dyr handlekurv? ?

    4. Har prøvd det også men kommer fortsatt opp at det er for dyrt i svenske penger. Selv om det er totalt med frakt 348 kr norske

    5. Skulle inn å kikke litt jeg, men forlot siden raskt da det var utsolgt av nesten alt av smågodt. Dumt å reklamere sånt når de ikke har mer igjen på lager.

    6. Samme problemet her og. Og når jeg endelig fikk godkjent summen så fikk jeg ikke 10%, for jeg hadde rea-varer. Bestiller et annet sted.

    7. Ja tror pågangen er stor. Kanskje større enn de hadde forventet seg. Er en helt ny nettbutikk…man lærer så lenge man driver ?

    8. Hvordan er det å bestille brus med post? Tenker på frakt og kullsyre.. er sikkert ingen prb, bare jeg som aldri har “bestilt” brus før ?

    9. Hvor lang leveringstid sånn ca? Har bestilt for en uke siden, og ikke fått noe informasjon om når det er forbentet ankommet.. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg