Smart måte å kutte Vannmelon.

Det er sommer det er sol…. og det er søøøndag…?
Ok, så er det kanskje ikke søndag… og kanskje ikke sol heller.
Men jammen er det sommer. Og når det er sommer er det vannmelontid!
Jeg rett og slett ELSKER vannmelon og kunne nok ruinert oss på frukten.
Og nå om sommeren er den på sitt beste synes jeg.

Jeg snappet vår vannmelonfest før lunsj og flere av dere gikk melonas (tok du den  ha ha) over måten jeg hadde kuttet melonen på.
Så mange lurte på hvordan jeg hadde fått det til, så da slenger jeg ut et aldri så lite

 3 stegs melonkuttetriks.

Steg 1. Sørg for å ha en halv melon.

Steg 2. Legg den med den flate siden ned og skjær vannrette skiver ca 1-2 cm tykke

Steg 3.  Skjær så skiver loddrett i samme tykkelse.

Og vips!
Vannmelonpinner!


 
Legg meg gjerne til på snap for flere melontriks : Idebankmamma
 
4 kommentarer
    1. Dette var nytt ?. Man spiser med øynene så dette blir nok en lur måte å få flere til å få i seg mer vannmelon (og ikke minst enklere å kutte opp i firkanter til alle de gode oppskriftene som finnes på vannmelon salat til grillmat). Nam!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg