Smarte babyprodukter – problemløsende og praktiske

Det finnes så mye smart der ute til småbarn og deres foreldre. Bak et hvert produkt står en desperat og kreativ forelder 😉

Jeg må innrømme jeg synes det er VANVITTIG deilig når man oppdager et produkt som løser AKKURAT ditt problem, enten det er stort eller lite.

Ikke bare løser det ditt problem, men det forteller deg at du ikke er den første eller den eneste med akkurat det problemet. Fakta er at det er såpass mange med samme problem at det er et marked for et produkt for å løse det 😉

Vi har et fast samarbeid med barnombord.no som er vanvittig gode på å plukke ut og spotte akkurat slike produkter, og denne gangen skal jeg fortelle dere om et merke de er som rett og slett er GENIALT.

bbox

B.box produktene er det to Australske mødre som står bak, målet dems er å lage hverdagsprodukter som løser hverdagsproblemer og jammen har de løst noen verdensproblemer, iallefall for min del.

Reisetåteflasken de har, har jeg ikke testet selv. Men jeg vet at med barn nummer tre skulle jeg GJERNE hatt det. Jeg har ammet alle tre, men med siste måtte jeg avlsutte ammingen før grunnet en stor operasjon. Tantebarnet har denne flasken med seg på tur og den gjør så absolutt nytta si som turvenn.

Først og fremst vil jeg si at jeg har stor stor respekt for flaskemødre, FOR en jobb!! Vasking, koking, risting, blanding og pån igjen med vasking osv.

image004

Og til min store overraskelse var det ikke anbefalt å blande all melk du skulle bruke iløpet av dagen tidlig på dagen feks, nei da, man måtte blande rett før måltid. Oheiogmeg for et styr, og for ikke snakke om når vi var ute på tur. En boks for pulver og flaske med vann og søl og tjo og hei.

Jeg skulle gitt mye for å ha en B.Box da. B.Box sier du? Ikke hørt om det? Nei det hadde ikke jeg heller da. Men nå…2 år for sent vet jeg om den. Det er barnombord.no som selger denne geniale flasken, psst ekstra smokker kan og være kjekt.

BBEssentialBottleDetail

Flasken skiller seg ut med at den har en melkepulverdispenser i bunn. Det vil si at i en og samme flaske har du pulver og vann adskilt og med et enkelt trykk og noen rist har du ferskblandet melk til mini på null komma niks uten søl.
Flasken koster litt mer enn en vanlig flaske, men hele flaskegarderoben trenger jo ikke bestå av slike, man trenger 1-2 flasker noen som er mye å reiser trenger kanskje flere?

b-box-1-1024x1024

Men disse damene stopper ikke der. Flere produkter har de og bland de har også barnombord.no deres geniale reisesmekke.

collage12

Rund halsen på barnet skiller den seg strengt tatt ikke mye ut, søtt design og en oppsamler i bunn.

travel_bib_thumbnail_1323b548-f494-4765-a491-af2e98ef928c_grande
Men det er moroa som kommer etterpå som gjør denne helt spesiell.

Den kan nemlig pakkes elegant sammen i seg selv, slik at alt gris og søl er forseglet til man kommer seg hjem.

collage21

Smekken kan lett henges på vognen og er dermed lett tilgjengelig til en hver tid.

Smarte? Ikke sant?

Så til B-box sitt produkt som JEG har erfaring med, og som jeg rett og rett og slett DIGGER.
Say hello to diaperwallet! Denne geniale boksen inneholder alt vi trenger, og med rask tilgang til våtservietter før den er åpnet også, er den vår beste venn i en klissete nød.


I samarbeid med barnombord.no deler vi ut en Diaperwallet.
Vi har trukket vinnere:
Mari Jerstad

bbox

204 kommentarer
    1. Den grønn/grå med sikksakkmønster var jo utrolig søt! Så den hadde vært fin å vinne 🙂

      Selv har jeg sydd meg en slags lik greie. Brettes ut og har rom for våtservietter og underlag i den ene siden og 3bleie i den andre siden. Er med overalt hvor lille er med 😉

    2. Jeg likte best den med grønne, gul og blå sirkler. Den hadde det vært flott å vinne 🙂

    3. Vil gjerne vinne en rosa diaper wallet til lillesøster som er ventet i dag (men som ikke ser ut til å komme riktig enda…) ??

    4. Likte utrolig godt Shining star. Hadde vært moro å vunnet en slik og den hadde nok blitt vår beste følgesvenn i mange år fremover 🙂

    5. Den rød/blåe likte eg veldig godt 🙂 hadde vært praktisk å hatt ein slik til lillegull melde sin ankomst 🙂

    6. Min favoritt er den rosa! Den ser kjempe grei ut og hadde vært så gøy testa den ut. Tror prinsessa mi hadde likt den kjempe godt☺️

    7. Jeg ønsker meg gul og grå om jeg skulle være så heldig å vinne!??

    8. Jeg ønsker p vinne den med blå og grå stjerner. Hadde vært så kjekt med en slik en, for med 4 barn på tur, blir det alltids nok å ha med seg, – og ikke minst rot(!) i veska!

    9. Den gul og grå med sikk-sakk mønster var kjempe fin, den hadde vært noe å hatt i stelleveska??????

    10. Jeg har så veldig lyst på den lyse blå, den er SÅ fin! <3
      Har hatt lyst på en sånn i månedsvis!! 😉

    11. Den gule og grå med sikksakkmønster er vår favoritt! Hipp hurra og tommel opp!

    12. Den hvite og blå med stjerner hadde passet perfekt for gutt nr to som er ventet i nov ?

    13. Den gule kule!! Minstemann nekter vogn,så vi bærer over alt. Denne hadde vært genial å ha siden stelleveska aldri er med. Bruker zip-lock?

    14. B-box sine produkter er helt topp! Når jeg var i Australia for en stund tilbake kjøpte jeg en flaske med sugerør fra B-box. Sugerøret var mykt og hadde et lodd i enden, noe som gjorde at selv om mini hadde flaske alle slags veier klarte han fortsatt å drikke ? Genialt! Vi ønsker oss den grå/gule sikk sakk el den rød/blå med biler – like stilige begge to:)

    15. NÅ har barnombord kommet med flaska!! Jeg siklet på den for 7 mnd siden på ebay/amazon you name it!! Men tok meg ikke råd til den….

      Ønsker en diaperwallet i blå om jeg vinner 🙂

    16. Lyseblå med stjerner! 😀 Hadde passet perfekt til minstemann på 1 år! 😀
      Har 3 tette, så veldig praktisk å ha praktiske ting 😉

    17. Åh herlighet! Alt for å gjøre hverdagen lettere altså! Så mye smart! Skal lagre siden, er så godt med oversiktlige sider med god info! Skulle jeg vunnet så tror jeg min lille Aria ville vært enig i at kirsebær er morsomst! Mulig pap’en heller ville hatt lilla og grønn men *fnis*

    18. For en utrolig flott oppfinnelse! Jeg kunne ønske meg den med rosa blomster til snuppa vår 🙂

    19. Den med bilene synes jeg er finest og den hadde passet oss perfekt 🙂 Genialt produkt rett og slett!!

    20. Rosa til prinsessa <3 +poeng i boka om jeg vinner så mor i huset blir happy!

    21. Helt sikkert kjempepraktisk! 🙂
      Vil gjerne ha den med lyseblå stjerner, veldig fin!

    22. Lillesøster kom
      Nesten 2
      Mnd før tiden så
      Vi rakk aldri å kjøpe inn alt vi skulle men denne supre tingen har jeg ikke sett før en gang! Genial! Ønsker oss rosa;)

    23. Den blå med stjerner til venninna mi (og hennes sønn). Hun falt pladask for vår boks, nemlig og vi er veldig glad for den selv óg. Ser for meg at den kommer til å brukes i mange år, etter vi er ferdig med bleiebarn også.

    24. Så mange geniale produkter!
      Vi ønsker oss den med stjerner på 🙂

    25. Med blå stjerner kunne jeg tenkt meg å vinne til min venninne som er i småbarnsperioden ?

    26. Hipp hurra og tommel opp! Hadde vært genialt å vinne en sånn til ferien vi skal på i vinter, til lillemann på 9 mnd. Synes den gule er kjempekul!??

    27. Hei! Etuiet i grått og gult med sikksakkmønster var veldig kult, og det hadde vært kjekt om vi hadde vunnet en slik en. Overtid med førstemann, så å vinne en slik hadde vært en oppmuntrer og kanskje utløsende for å få minsten til verden:-)

    28. Den gule og grå skulle jeg gjerne hatt i stelleveska vår? Så genial sak!

    29. Jeg ønsker meg den mørke rosa med kirsebær hvis jeg skulle være så heldig å vinne. ?

    30. Rosa fil min fantastisk vakre datter på 8 uker, som dessverre har hatt litt startproblemer de to første ukene av livet sitt.. ?

    31. Ååå, har hatt lyst på en sånn lenge! 🙂
      Håper jeg vinner, har straks to bleie barn, en 2 åring som blir storebror om ca 2 uker ❤️ Vil gjerne ha en gul og grå! 🙂

    32. Så genialt ? Me to små i hus hadde den komt godt med! Ønsker den gule og grå ?

    33. Den røde/ blå med biler trur eg er favoritten (alle var jo så fiiiiine!)
      Hadde vært superkjekt å vinne til minsten ?

    34. Shining star er min favoritt! Vinner jeg ikke må jeg nok kjøpe en sånn..

    35. En gul/grå hadde vært flott i gave til min søster og svoger og deres nyfødte lille jente ☺

    36. Oi! Her så jeg et produkt vi trenger! Når man er mamma på krykker som må pakke lett for og få med seg alt, er jo denne genial ? Våtservietter og bleier må man jo alltid ha med seg med to små gutter ? Jeg synes den blå med stjerner var veldig søt ?

    37. Så festlig at jeg så denne rett etter vi har kommet hjem fra tur, der bleiene har havnet i samme lomme på sekken som en termokopp. Resultatet ble kaffebleier. Så denne er mildt sagt velkommen i vår tursekk 🙂 å hvis vi skulle få æren av å vinne hadde den grå og gule boksen stått øverst på lista!

    38. Her ønsker vi oss den blå/grå med stjerner. Veldig praktisk sak dette, ønsker å ha en selv. Og ser på den som den perfekte gave til nybakte foreldre.

    39. Vi ønsker oss den rosa ? har ei prinsesse på 2 år og i november kommer det nok en liten prinsesse til ? har sett på denne så lenge, men har ikke fått kjangs til å skaffe oss en slik enda. Helt genialt produkt og den hadde blitt flittig brukt hos oss ? krysser fingrer og tær! ??

    40. Den gule og går sikk / sakk hadde gjort seg i vesken her 🙂 Venter en liten gutt om ikke så mange ukene, så hadde vært en fin gave til meg selv det der 🙂

    41. BLÅ STJERNER 😀 har to bleie gutter og venter en liten baby gutt i januar så denne hadde blitt godt brukt for å si det mildt 😀 krysser fingre og tær 😀

    42. Hei! Eeeeeelsker den ideen. Har en på 3 og en på vei for 2016 (det er helt ny hehe). Kunne viiiirkelig tenke meg en sånn smartboks :-), vi som er mye på tur og mye frem og tilbake i fly til Frankrike på ferie til familien. Elser den gule og grå en 🙂 (Vet ikke enda hva andre “man” blir 😉 ). Litt luksus i en litt mer kaotisk hverdag som venter oss :-). Hilsen!

    43. Den rosa hadde vært utrolig kjekt å vinne. Skal snart reise med 3 små. Da trenger man både bleier stelleunderlag og våtservietter.. Ergo perfekt!

    44. Hipp hurra og tommel opp for B.boks!!
      Her venter vi i spenning på lillebror som kommer om få uker, og ønsker oss veldig den grå og gule, eller hvilken som helst av de andre fargene/mønstrene. Tvi tvi???

    45. Wow, så smart! Jeg og lille Aela ønsker oss veldig gjerne den gul/grå med zikzak mønster. Vi krysser fingrene og beundrer kreativiteten ?

    46. Jeg synes den gule/grå med sikksakk mønster var veldig fin:) ønsker oss veldig gjerne en sånn:)

    47. Digger den med de blå og røde bilene!! ??? Ønsker den til tantegutten som kommer om knappe 2 uker!??

    48. Ønsker oss den med røde og blå biler, perfekt til lillebror på 1 år ?? Genialt produkt, som ville tilført orden og oversikt i stelleveska! Klart vi liker det ??

    49. Noe sånn har vi ønsket oss nå som lillemor er så stor at ikke hele stelleveska må være med overalt, og særlig når vi skal på tur i skog og mark. Synes den rosa er superfin til ei lita tulle!

    50. Den med stjerner ☺ Men egentlig er det akkurat det samme, det viktigste er at det hadde vært gøy å vinne en så super fin og praktisk ting☺

    51. Den med gult og grått på var kjempefin! Ønskjer oss gjerne den! 🙂 🙂 🙂

    52. Denne var jo bare kjempe lur! Denne ønsker jeg å vinne til barnehagen jeg jobber i! ? vi bor på ei lita øy, som er i stor utvikling for tiden! Barnehagen skal utbygges og totalrenoveres, di begynner ganske snart! Det er to bleiebarn nå, vi venter to i desember og neste år skal det inn to til! Så denne hadde jo hvert perfekt om man skal ut på tur i skog og mark 😀

    53. Denne hadde vært perfekt når jeg ikke vil dra med meg stellebagen. Her ligger alt å slenger i vesken. Ønsker veldig gjerne den blå/grå;-)

    54. Sen gule/grå med sikksakkmønster var kjempefin! Den hadde lillebror virkelig satt pris på ??

    55. Den rosa med blomster var kjempe fin ? ( den med røde og blå biler var å fin ?)

    56. GULT ER KULT! Så jeg ønsker meg denne geniale tingen i guult 😀

    57. Den med rød og blå biler ønsker vi oss. Hadde gjort vårt liv 10 hakk enklere!!

    58. Hadde vært supert om lilletøtta hadde vært så heldig å vinne den gule eller mørk rosa..

    59. Hipp hurra og tommel opp! Genialt produkt som jeg virkelig skulle ønske jeg viste om når storebror var liten. Men den lilla hadde vært super å vinne til lillesøster! ?

    60. Hadde vært tipp topp tommel opp med en blå med stjerner å gi til min søster og hennes nydelige lille gutt ?

    61. Jeg vil gjerne vinne den gule (mellow yellow). Tror pappaen som skal ut i permisjon nå ville sette veldig pris på den i stedet for den digre stelleveska jeg drar med meg rundt.

    62. Vi ønsker oss den rød og blå. Denne her så jo så kjekk ut for oss som ikke har med stellebag over alt lenger. Så slipper alt å slenge rundt i veska. Krysser fingrene og siet; Ja, Tusen takk! ???

    63. For et fantastisk produkt! ? vil gjerne ha den gule å grå! Siden vi ikke vil vite kjønn hadde den passet perfekt til vår første baby ????

    64. Sååå smart ? Ønsker oss den med retro sirkler i grønn og blå ? ?

    65. Den går/gule med sikksakk mønster eller den rosa med blomster, de syns jeg var super fine! Genialt produkt som jeg har veldig lyst å prøve ut! ??

    66. Jeg ønsker meg den rød og blå til babyen min på tre måneder- kommer til å bli flittig brukt de neste to-tre årene! ??

    67. Den rød og blå var stilig – og lett å finne i den rotete stellebagen vår ?

    68. en sånn kan jeg virkelig trenge 🙂 ønsker meg den med blå og grå stjerner

    69. Jeg likte den blå best til min lille gutt på 5 mnd ? Hadde vært knall å få orden i stelleveska! ??

    70. Jeg ønsker meg den med blå og røde biler! Så kjekk en liten sak!

    71. Ønsker oss den gule! Hadde passet perfekt i veska da vi er ferdig med stellebag føler jeg, men bleier og våtservietter må vi fortsatt ha med til lillesøster på 19 måneder ?

    72. Vi ønsker oss veldig den med rosa blomster til lillesøster som kommer om få uker. Savnet noe sånt da storebror var liten 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg