Smarte barneprodukter – Magiske nattlamper.

Det er ikke så lett å være liten og tøff med frykt for mørket.

Her har det skjedd over natten (bokstavelig talt) og plutselig ble det skummelt når vi lukket døra for fireåringen. Aldri før hadde han ment at mørket var skremmende, men plutselig en kveld skulle jeg ikke lukke døren.

Frykten var ekte, og dukket opp fra intet. Han klarte ikke å forklare hvor den kom ifra.
Og frykt, tar vi på alvor i huset her, ingen skal være unødvendig redd.

Jeg tenkte jeg hadde løsningen og kom inn med et nattlys, en prosjektor man setter i kontakten som lyser i taket. Veslemann spratt momentant ut av sengen og nektet å ha en slik som “babyer hadde”.
Jeg måtte finne en annen løsning, for det å ha døren på gløtt var ingen god løsning for mr nysgjerrig.

Da kom jeg over de fantastisk flotte nattlampene fra CloudB.

0028025

 

Tro det eller ei, disse søte kosedyrene er faktisk helt trygge batteridrevne nattlamper som barnet kan ha med seg i sengen.
Absolutt alle er batteridrevet, og de fleste har en innstilling slik at de slår seg av etter 45 minutter noen litt kortere.
men alle lyser til etter mini har forsvunnet godt inn i drømmeland.

Her er det ingen tvil om hvilken nattlampe som vil passe vår fotballgutt perfekt.
Nattlampe for en skikkelig tøffing.

0028051
D
enne har flere forskjellige farger i tillegg tilet modus hvor den selv bytter farger.

Noen av lampene kan også spille av lyder som virker beroligende, både til de aller minste og de større barna.
Noen kun med lyd og da med flere melodier å velge mellom.
0010578

Og noen med både lyd og lys.

0028055

0028058
Denne ufolampen har en slags nordlys effekt og har to forskjellige beroligende melodier den spiller av.
0025382

CloudB nattlampene er kosebamser, bestevenner og ikke minst flott dekor på barnerommet.
0013799

Nattlampene fra CloudB kan være et steg nærmere en god natt søvn…

Jeg snakker av erfaring 😉

0028005

 

 

 

Mimmis.no har fått inn mange flotte nyheter fra CloudB.

 

251 kommentarer
    1. cloudb-gentlegiraffe.aspx
      Ferfekt for min lille 3åring! Vi har ikke hatt en hel natt på 3 år :-p puuuuh

    2. Ønsker Sunshine owl til min frøken. Denne er jo bare så søt og genial. Hun elsker ugler, så denne vil være helt perfekt!

    3. Min 3 åring hadde digget cloudb nattlampe twilights CARZ. Den var knalltøff!

    4. Satt akkurat å så etter slike lamper! Min gutt hadde likt CloudB Nattlampe “Twilight” Blå Skilpadde 🙂

    5. Han første ord etter mamma og pappa var bil. Han hadde elsket twilight carz!

    6. CloudB lullaby to go – Mocha turtle perfekt for minstebror som skal få eget rom

    7. sønnen min Marcus (7) ønsker seg CloudB Sportz Starlites. Vi krysser fingrene.
      Må si disse lampene er kjempe fine

    8. 2 åringen e vældi bilinteressert og ville blitt superfornøyd me “twilight carz” rød bil

    9. Vi ønsker oss glow cuddles bunny til jenta vår. Hun bruker slik lys i stikkontakten nå for å få sove. Men en slik hadde nok blitt super populært.

    10. CloudB Sportz starlite hadde vært topp for min fotballspillende 5åring 🙂

    11. Lilla skilpadde krysser fingrene for å vinne har ei på 4 som ikke er trygg på natten lenger.

    12. CloudB Twilight Buddies, Sheep hadde vært perfekt til min sønn som ikke tørsj og legge seg om kvelden 🙂

    13. Har også en liten gutt som plutselig ble mørkredd. Denne bilen ønsker han seg

    14. cloudb twilight buddies bunny til 5 åringen våres. Han har kose kanin som han har hatt siden første dag, er plutselig blitt veldig redd mørket og soverommet sitt og tror denne vil gi han kos og og ekstra trygghet. ❤️ Å lillesøster som er i magen kan arve den (kansje) senere 🙂

    15. CloudB Twilight Buddies, Sheep. Hadde vært gull for vår lille jente på 1.5 år.:)

    16. Herlighet så mange fine lamper, vanskelig å velge bare 1.. Men det må bli “twilight” blå skilpadde:)

    17. Så søte de er!
      Her hadde Hippo vært det perfekte nattlyset, den var jo så sjarmerende ❤️

    18. twilight-carz-rod-bil falt vist veldig i smak for min 4 år gammel jente! Og den hadde vært super får en jente som er mørkredd. Så den ønsker hun seg 🙂

    19. Åh, jeg vil veldig gjerne har denne til min datter på 1,5 år! 🙂
      CloudB Glow Cuddles Bunny. Varenummer: CB7405-ZZ
      Krysser fingrene! 😀

    20. Eldste frøkna her på tre har plutselig blitt redd for mørket og sovner med døra på vidt gap og taklyset på. Tror twinkling firefly frog kunne vært tingen for henne. ☺️

    21. Charley Chameleon ønsker vi oss. Guttene deler rom, og denne tror jeg begge vil elske

    22. Det hadde vore kjempe kjekt og vinna ei CloudB Nighty Night Owl som god guten vår kone ha hat på det nya romet sit som han nettopp er flytta inn på

    23. Å være en ung jente på 10 år og ikke tør å sove uten at døra står helt opp og lyset på fullt i gangen er ikke gøy, skaper mye mye fortvilelse og frustrasjon.
      Å være mamma til denne jenta og føle at man ikke greier å hjelpe, har ført til masse tårer

    24. Der var det mange fine nattlamper, vanskelig å velge, men lillebror som omtaler seg selv som ridder hadde nok likt veldig godt å hatt med seg en lysende drage i sengen 🙂

    25. Twilight turtle tune har min 4åring ønsket seg i gave siden hun var på besøk hos en venninne som har den

    26. Åå vinne den raude bilen hadde passet perfekt til minsten som skal over på eget rom neste måned 🙂

    27. Jeg har lenge siklet på en Nighty Night Owl, så den krysser jeg fingrene for å få sjansen til å vinne! 🙂

    28. Storesøster på 3 hadde elsket “twinkeling firefly frog, gjerne i lilla:) krysser fingrene.

    29. CloudB Nattlampe twilight skilpadde hadde min lille gutt på 2.5 år likt.. Sliter max med legging og dører skal stå åpne men med en slik så kunne det kanskje blitt ei heil natt søvn på oss og =)

    30. CloudB Alligator hadde vært midt i blinken for gutten min på 3 år som elsker krokodiller! 🙂

    31. Vi ønsker oss dragon lampen! Eller skilpadden! Så mange fine at det er umulig å
      Velge! Hadde passet perfekt for gutten vår på 5 som er avhengig av å sove med åpen dør!

    32. Så søte lamper! Vi ønsker oss nattlampen “twilight-turtle-tunes-t3-m-bluetooth” til gutten vår på 1,5 år

    33. Nighty night owl ønsker vår lille frøken seg. Den så nydelig ut, og passer perfek til hun skal begynne å sove på eget rom snart

    34. Duådu kor mange fine lamper ☺ Har ein liten mr. Nysgjerrig her også, som aldri har likt når det har vore mørkt, så døra står åpa kvar natt. Så ei sånn lampe som f.eks CloudB Nattlampe “Twilight” Blå Skilpadde hadde vert noko

    35. En twilight buddies fox hadde vært fint. Da hadde vi fått kurert mørkeredsel og reveangst i et smekk 😉

    36. En CloudB Glow Cuddles Bunny hadde vært helt super etterhvert for min 7 uker gamle sønn

    37. CloudB Twilight Buddies, Bunny

      Denne hadde vært perfekt for snuppa på 3 år 😀 Har begynt å snakke om at det er skummelt på rommet på kvelden, så dette har vi faktisk tenkt på 😀

    38. Min sønn som plutselig vil ha lys på hadde blitt gla for bilen eller dragen.

    39. Bilen hadde vært en kjemmpe hit hos vår mørkredde gutt ☺

    40. Dragon hadde vært en fin gave å gi til 5 åringen som går igjennom akkurat det samme som hos dere. Ikke greit når man plutselig blir redd for mørket og ikke vil sove hos seg selv, kommer tastene hver eneste natt fordi han er redd men vet ikke selv hvorfor. Kanskje denne hadde hjulpet han til å sove hele natta i egen seng, så kunne vi alle føle oss litt mer uthvilt om morgenen 😉

    41. Den cuddles Bjørn hadde vært perfekt for min bamseglade snart-4åring! Og det hadde kanskje gjort det mulig å sove uten lite lys på, for døra kan ikke stå åpen her heller 🙂

    42. Bjørnen hadde nok lillegutt likt godt, kanskje vi hadde fått lov til å lukke døra hans mer inntil.
      Han er 3 år og ble plutselig redd for å ha døra igjen, og nå skal den stå helt oppe.

    43. CloudB Charlie the chameleon hadde vært en perfekt kamerat for vår lille Oliver som er mye våken om natten

    44. Tror CloudB Nattlampe “Groovy Globe” Pink Flowers hadde falt i smak her.
      Min lille jente ble mørkeredd da hun var 1,5 mnd, og jeg skjønte ikke med en gang hva som var galt under legging. Ikke enkelt å forklare uten språk. Nå har hun blitt 2 år og mørket er “kummelt”. Et sånt lite lys kunne kanskje hjulpet henne å roe seg ved leggetid.

    45. Nattlanpe twiligt. Blå skilpadde . Den hadde blitt en suksess her hos 3 åringen

    46. Dei va jammen søte alle, men ei Rød Twillight marihøne tror eg lillemor på snart 3år hadde blitt himla glad i

    47. CloudB Charlie the chameleon <3 hadde vært super til mini på snart 3 år!

    48. CloudB Glow Cuddles Bunny eller twilight skilpadde hadde vært fint til lillemor.

    49. Så fantastiske lamper!! Jonathan 1,5 år ønsker seg den blå skilpadden, twilight

    50. Åh, tenk om min sønn kunde sove med en slik. Det hadde vært supert. Nå er taklampan på hele natta. Iblandt slokker jeg lyset når jeg går å legger meg, men som regel står den på hele natten. Ikke på tal om å ha kun nattlampan som sitter i elutaget ved gulvet. Hvis jeg får gjette så er det bilen som skulle gå hjem hos han, men en av skildpaddene skulle nok også virke.

    51. CloudB Twilight Buddies, Bunny vill blitt en stor hit hos vår stjerne/måne/harepusopphengte fireåring! 🙂

    52. Har en fire åring, som også er redd for nattemørket. Her hadde nok bilen vært en hit 🙂

    53. Min datter ville blitt veldig glad for en CloudB Glow Cuddles Bunny 🙂

    54. Charley the Chameleon hade kanske hjulpet lille elsklingsgutten vår med sin nattskrekk

    55. Hei
      Ønsker en twilight blå skilpadde til barnehagen. Skal brukes til dramatiseringer.

    56. Cloudb nattlampe Twilight skilpadde blå eller Cars lampen hadde gått rett hjem her I huset

    57. En av de med lyd og lys hadde vært supert for den lille på 6 måneder som ikke får sove uten musikk<3

    58. Cloudb nattlampe twilight skilpadde blå hadde vært helt perfekt for gutten vår

    59. Denne hadde vært perfekt til min sønn som er blitt kjempe mørkredd etter at de hadde lekte og spilte Dovregubbens Hall i barnehagen 🙁 Han er tror dessverre at trollene er ekte og blir superredd bare han tenker på de :/ Han ligger nå med flombelysning og døra på vidt gapnnoe som gjør at han sover lettere enn før 🙁 CloudB Nattlampe “Twilight” Blå Skilpadde hadde vært supert å vinne 🙂

    60. ønsker så camelonen til vår bella,hun er 5 år og fortjener en overraskelse. Er så flink med brødrene sine og klarer ikke finne ro alene hele natten i sengen sin. Kanskje denne fine kunne hjelpet henne.

    61. Har en liten prinsesse med lakenskrekk som hadde likt CloudB Twilight Buddies, Bunny. Krysser fingrene

    62. Groovy globe pink flowers hadde vært perfekt 🙂 jenta vår ble mørkeredd ved 4 års alderen og er nå 4 1/2 år. Henne ble også mørkeredd rett over natten. Nå må døren stå helt åpen og lyset må være på i gangen. Hadde vært fint med en nattlampe så kanskje vi kunne lukket døren intill igjen 🙂

    63. Det må bli CloudB Twinkling Firefly Frog, til vår gutt som ikke vil ha det helt mørkt

    64. Twilight classic turtle. Min lille skatt hadde elsket den. Han blir så lei seg når stjernene han har i taket blir mørke. De varer kun noen min før de må lades med lys igjen.

    65. CloudB Nattlampe “Twilight” Rød Marihøne hadde vært fint for frøkna 🙂

    66. CloudB “Twilight” Blå Skilpadde hadde vært midt i blinken for min lille gutt 🙂

    67. Chamelon hadde forhåpentligvis gjort overgangen til eget soverom litt enklere for en mørkredd, liten kar 🙂

    68. Ja takk,hadde blitt populært her i huset med tre små rollingar

    69. Dragen eller lilla skilpadde, men tror egentlig de fleste av disse nattlampene hadde falt i smak hos unga her i huset 🙂

    70. CloudB Nattlampe “Twilight Turtle Tunes T3” m/ Bluetooth hadde vært perfekt for mine to små prinsesser 🙂

    71. oj, det var mange fine:)
      Tror nok Teillight Turtler hadde falt i smak hos gutta:)

    72. Åh, disse ser jo helt magiske ut, har ei lita frøken som plutselig må sove med døra åpen, og som synes det er fryktelig skummelt når det er mørkt, så det hadde vært helt perfekt å vinne Charley the Chameleon til henne. Krysser fingre og tær 😀

    73. CloudB Twinkling Firefly Frog tror jeg hadde vært midt i blinken for vår lille frøken på snart to, som plutselig har blitt litt redd for mørket, men som i likhet med sin mor er fryktelig glad i både bamser og frosker!

    74. Nattlampe Cosmic UFO hadde gjort susen hos oss tror jeg! Var ikke klar over at man fikk slike, så om vi ikke vinner så må jeg prøve å få tak i på annet vis. Vi trenger hjelp til å få knerten til å sove om kveldene… :-/

    75. Bilen hadde vært helt perfekt til snart-toåringen, han har nylig blitt storebror og sliter litt med nattesøvnen etter alle forandringene hjemme..

    76. Jeg kunne tenkt meg bilen til den bilopptatte lille gutten min <3 Han hadde blitt såååå glad for den!

    77. Jeg har en gutt på 3 som er utrolig redd for mørket, så en slik nattlampe hadde gjort både kvelder, netter og morgener mye bedre både for minstemann og mor! Det var flere som så kjekke ut, men jeg tror den kjekkeste ville vært: CloudB Charley the Chameleon

    78. Twilight Buddies, Dragon hadde vore super for gutten vår på snart 3 som vil ha døren lukket når han sover, men som liker å ha et svakt behagelig lys på om natta.

    79. Syns cloud nattlampe twilight blå skilpadde var super søt ☺️ så krysser fingrene for den

    80. Twilight turtles tunes T3 med Bluetooth hadde absolutt slått veldig an her!! Synes den var heeeeelt super!

    81. Har en gutt som digger biler så vara kampen hadde vært midt i blinken

    82. Lillegutten vår har en fascinasjon for cameleoner, så den hadde vært den absolutte favoritten, men hvilken som helst av dem hadde vært mer enn bra nok 🙂

    83. Kose kaninen med lys hadde vært midt i blinken for vår 4 åring 🙂 hadde nok kjøpt en til lillesøster på snart 2 også 🙂

    84. Åååå, så mange søte nattlys det var her 🙂
      Var vanskelig å velge, men jeg tror vi ønsker oss mest CloudB Nighty Night Owl 🙂

    85. Twilight carz rød bil hadde vært perfekt til den “brom”-frelste gutten vår på snart 2 år

    86. her har faktisk skrekken frå å ligge aleine om kvelden slått inn igjen, har hatt det før også men trudde det var over. så hadde ikkje vore dumt å fått prøvd noko slikt. Trur bilen hadde blitt mest satt pris på av ein som til og med har brannbilseng.

    87. Vår 3 åring hadde satt stor pris på å fått en marihøne som venn om natta. CloudB Nattlampe “Twilight” Rød Marihøne

    88. Twilight dragon ville lille prinsen her i huset likt veldig godt

    89. CloudB Nighty Night Owl, hadde vært fin for min lille fugle elsker på 2 år 🙂

    90. Ein twilight lilla skilpadde hadde nok vert perfekt for den allfor mørkeredde jenta mi <3

    91. Irriterende å måtte gå nederst for å svare. Jeg kjøpte en sånn skilpadde men ble skuffet da den måtte være så nærme taket for å se at det var stjerner. Så jeg ønsker meg en camelion. Da får han se når han står opp fra den nye sengen. Som jeg håper vi får kjøpt snart

    92. CloudB Mama Koala and baby bar helt nydelig! Hvis det er mulig å velge denne (selv om den kun har lyd) så hadde den vært perfekt på sengekanten til den lille som er på vei.

    93. Ønsker Mama Koala & baby til barnerommet, holder på å gjøre klart til førstemann som snart kommer…

    94. Her begynte plutselig gutten vår med at han skulle ha på lys så det hadde vært perfekt med enten kamelonen eller aligatoren! Vi fikk en ny baby denne uken, det er ikke så lett å bli storebror og være stor gutt, og samtidig være litt liten allikevel…

    95. Drage eller en kamelon lampe hadde vært supert til vår mørkeredde 5 åring

    96. To jenter som hadde blitt utrolig glad for Twilight Classic Skilpadde blue turtle! Krysser fingrene

    97. Ville blitt hoppende glad hvis vi vant “nattlampe-twilight-lilla-skilpadde” . Har ei lita jente på 1,5år som gråter veldig mye om natten. Må ha masse lys på inne hos hu . Tror hun er mørkeredd. Kanskje det hadde gitt oss bedre nattesøvn med en slik superfin lampe

    98. Twilight Sportz Starlites hadde vært supert hos fotballgutten våres som MÅ sove med lys på 🙂

    99. Min Kevin på 8 år har alltid vært glad i kameleoner, så den hadde vært midt i blinken 🙂

    100. sønnen Jonas ønsker seg CloudB Sportz Starlites.. Vi krysser fingrene.

    101. Nattlampen “twilight Turtle tunes T3” m Bluetooth haddE blitt veldig godt mottatt her i huset

    102. Charley the Chameleon fra Cloud B hadde vært helt perfekt og passa perfekt på rommet til lille gullet her hjemme

    103. CloudB Nattlampe “Twilight Classic” Skilpadde
      Hadde vært perfekt her, en som er veldig opptatt sv måne og stjerner, men ikke så begeistret for mørket..

    104. Tror CloudB twilight buddies bunny hadde blitt fint når vesla etter hvert skal få eget rom.

    105. Prøver lykken og om jeg vinner så vil nok Cuddles Bjørn være en natt lampe som vesla på snart 7 år hadde blitt veldig glad for 🙂 Ha en fin søndag!

    106. Ønsker oss CloudB glow cuddles bjorn. Sønnen min er kommet i en alder hvor han setter stor pris på bamsene sine, og han har lært seg å gi dem kos. Denne bamsen ville vært midt i blinken for han som romkamerat om natten 🙂

    107. Den røde bilen hadde vært en flott gave til mitt barnebarn som elsker biler 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg