Smarte barneprodukter – Når en bader blir to våte

//Skrevet i samarbeid med andemorshop.no

Det er vår lille egentid.

Badetid.

Eller det vil si, minsta bader, plasker og koser seg, mens mamman blir våt.

Vi er inne i en deilig periode hvor badetid er HIPP HURRAAAA!
Minsta elsker å bade, og virkelig koser seg i badekaret.

Gjennom min tid som badevakt er det ett problem som har fulgt meg.
Jeg blir ALLTID våt.

Det problemet er like stort når jeg bader baby som når jeg bader en treåring.

Hvordan jeg blir våt?
Vel grunnene er flere.

Men når man bader en baby så er det rett og slett avslutningen. Når en såpeglatt baby skal opp av baljen å tørkes, jeg løfter opp og tar den lille kroppen tett til meg for å ikke miste… vips… våt.

SONY DSC

Nå, vell… treåringer  ELSKER å plaske.
Og setningen SE på meg da mamma, se på meeeg. Den kommer på rams, så jeg må faktisk stå der å se på henne… vips… våt. Når badetiden er over, skal hun også opp, like såpeglatt.. vips… våt.

Men nå er den tiden over, jeg har funnet en løsning.
Og løsningen er like enkel som den er geniale.

Det er de geniale 4 barns foreldrene og grunderene bak varemerket Puj som står bak.
Det er altså et håndkle, du vet et sånt med hette som de aller fleste har brukt til de minste med en GENIAL løsning. La meg forklare.

Når vesla er i badekaret, fester jeg håndkle på meg, nærmest som et forkle.
puj1

Det dekker foran slik at jeg ikke blir våt når hun spruter, eller når jeg skal ta henne opp når badetiden er over.

neeeei, ikke ferdig enda..
neeeei, ikke ferdig enda..

 

Og når jeg løfter henne opp, er håndkle i mellom meg og henne, så jeg slipper å bli våt.
Så løsner jeg bak og tar håndkle rundt henne.
puj5

Ikke bare er det genialt, men det er mykt, tykt og deilig.
Skulle virkelig ønske det fantes i voksenstrl også 😉
puj4
Her ser dere babyvarianten i bruk:
hug_graphics_2100x2100_V2_1024x1024

Den grønne hempen brukes da til å låse håndkle rundt halsen og til er genial når håndkle skal henges opp.

 

Pr i dag er det kun hos andemorshop.no du finner disse, og nå i påsken har de fri frakt har jeg sett.
Du finner håndkleene HER 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg