Smarte julegavetips til barn

Jeg legger ut denne listen av to årsaker.
Nr 1 Jeg har selv tre barn, og ofte ser vi at vi får mye av “det samme”.
Nr2 Jeg ser hvor vanskelig det er å finne julegaven til barna som “har alt.”

Altså jeg kjenner jo selv, at jeg som foreldre vil kjøpe det som barna virkelig ønsker seg. Den gaven vil jeg at skal komme fra mamma og pappa så fremt ønsket er innenfor rimelighetens grenser selvsagt.
Og når jeg skal kjøpe til barn jeg ikke står nærmest, eller til de som har alt, er det lett for at valget havner på standar vilkårlig lego, barbie, eller det praktiske som votter, luer og sokker.

I fjor gikk jeg litt ut av boksen, og kjøpte noe annet. Responsen var veldig bra, derfor vil jeg igjen i år ta samme skrittet.
Og her kommer litt inspirasjon. (man kommer direkte til produktet dersom man trykker på bildet.

Påfyll av oppbevaring til barnerommet får man aldri nok av.
Disse herlige boksene kommer i trepack og koster kun 179 for settet:

collagebokser

 

 

Eller disse kjempetøffe diamanthyllene, fine både på babyrom småbarnsrom og ungdomsrom.
299 for et sett med tre, kan også fint deles opp og gies i flere gaver.
92-1391

 

Dette skiltet har vi selv på rommet til minstefrøken, tøft og røft men alikvell supersøtt med den teksten.
Skiltet er stort og fint 50*70 cm.
98-0218

 

 

Barna våre ELSKER å kle seg ut, barn flest er glad i det.
Dette settet vil garantelt falle i smak hos en en liten reser, passer 2-6 år. Settet inneholder alt du ser på bildet, koster 219 kr.

melissa_doug_role_play_costume_set_knight-14922657-2998571690-

En pirat kanskje, settet inkluderer hatt, øyelapp, overdel og sverd, passer 2-6 år og koster 229
melissa_doug_role_play_costume_set_pirate-17076408-1024320566-

 

Eller hva med Monsterbowling? Denne kan jeg garantere vil gi HELE familien mye moro. Pris 199 kr.
melissa_doug_monster_bowling-17076430-1561995632-

Om det er noen leker vi VIRKELIG setter pris på, er det trelekene. De er sollide, tåler all lek og varer og varer.
I disse lekene ligger det mye lek og mye læring.

 

Denne stablegarsjen har mange flotte farger, gir barnet motoriske utfordringer, telle, fargematch og mye lek. Pris 169
melissa_doug_stack_count_parking_garage-28140995-807402041-

Til de aller minste er denne herlige larven en god leke.
Her skjer det mye bevegelse ved hjelp av små berørelser, barna kan endre fargerekkefølge og ta av og på.
Pris  119 kr.
melissa_doug_caterpillar_gear_toy-25621097-894105711-

 

Denne leken innholder mange utfordringer og kan gi mye rollelek.
melissa_doug_animal_rescue_shape-sorting_truck-28092355-254770750-

 

Ok, så vil du kanskje ikke bli foreldrene største helt med denne gaven, men barna vil ELSKE deg, hele settet koster 239 kr
melissa_doug_beginner_band_set-28094656-1431013283-

 

Noe annet som barna er veldig glad i, og som vil bidra til å gi barna mer innholdsrik lek på lekekjøkkenet er lekemat.

Dette settet kan man sette sammen egen sandwich. Settet er i stoff og inneholder 33 deler.

melissa_doug_felt_food_sandwich_set-14922618-3944827264-xtra

Eller dette herlige muffinssettet som kan dekoreres igjen og igjen og igjen. Fire muffins med tilbehør kr 179.
melissa_doug_bake_decorate_cupcake_set-14922622-1878488933-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg