Sommerens beste kupp?

Jeg handler svært svært sjeldent barneutstyr, leker og klær til full pris.
Med fire små å shoppe til har jeg blitt en reser på å finne de beste prisene og shoppe når det lønner seg.

Det er penger å spare, om man ser seg litt om.

Mange gode salg rundt omkring i år, et som skiller seg litt ut i år er salget hos Jollyroom synes jeg.

Så godt at jeg tenkte jeg skulle kviskre nokon tips i øyra deires.
Vil legge til at denne posten IKKE er sponset 😉

Hele salget finner du HER.
Men jeg tenkte jeg skulle dra frem noen skikkelige godbiter til dere.

Og jeg må bare advare… jeg er allerede i julegaveshoppemodus dermed sniker det seg inn noen gavetips her også.

1. Cybex Solution x2- Fix
Denne bilstolen har vi til våre to midterste, Markus hadde den første og nå har Matilde fått seg en også.
Vi <3 den. Den er litt rommelig, men har du plass en den virkelig verdt det.
460954

2. UV telt.
Vanvittig kjekt å ha både hjemme i hagen og på stranden.

277479

3. Romdeler.
Vi har en slik en og er veldig glad i den. Bruker den rundt ovnen som dørgrind, som beskyttelse for tv og annlegg osv. Og nå sparer du OVER 50 % på den. Finnes også i hvit.

248496

4. Chicco Next2me
Denne altså, får nesten en klump i halsen når jeg tenker på at den ikke skal brukes mer i huset vårt. Den er rett og slett genial. Perfekt størrelse til den første tiden, justerbar i høyden, kan heve hodeenden, hjul på ene siden, ene siden kan zippes ned og festes til foreldrenes seng.
I tillegg kan den slåes sammen og haes i en veske (kjekk som reiseseng også)

296882

5. Beemo Duo Deluxe.
Denne har vi, ikke som hovedvogn, men til å ha i bilen, selv om den fint kunne fungert som hovedvogn også.  For her får du virkelig MYE vogn for pengene.
Bag, sportsdel med teleskop håndtak som er vendbart. Med følger det ogsåBilstol adaptere som passer de fleste bilstoler, vinterhjul, myggnett og regntrekk.

STOR og god bag med liggelengde på hele 93 cm. og som ekstra bonus selges det andre kallesjer osv om du ønsker variasjon.

194174

6. Retro lekekjøkken.
Dette flotte lekekjøkkene i tre sparer du hele 60% på!

400829

7. Mamma og pappas 5. hånd.
Super mot kolikk, eller avlastning til trette armer og skuldre, og når du får over 40 % rabatt er den verdt prisen sin også.

338241

8. Togdrømmen
H
er snakker vi timesvis med lek og kreativitet.
Over 40% får du på denne drømmen av en gave

320642

9. Badehjelp.
Det finnes mange varianter av denne, og jeg har ikke prøvd akkurat denne.
MEN vi er derimot veldig glad vi har vår og Jonatan kan bade så lenge han vil og ikke fordi mamma er sliten i armen 😉

319287

10. Genial sandkasse.
Se på denne smarte saken, taket kan heves og senkes og fungerer dermed også som lokk når sandkassen ikke er i bruk og prisen under salget er 449 kr inkl alt du trenger!

272678

11. Family seat.
Denne får jeg ikke skrytt nok av, og har selv lagt inn en bestilling på denne, for denne savner vi etter vi flyttet. Ingen doring som flyter rundt, og vi har alltid en do til barn som er på besøk.

463547

12. Dukkehus.
Dette er jo rett og slett nydelig, og alt av møbler følger med.
Flott både som dekor og leke. Du sparer hele 1100 kr på dette.

320472 320473

13. Flydrømmen.
Sjekk denne da, og på salget sparer du 60% på den!

373288

Jeg kunne faktisk fortsatt med mange mange flere gode tips.
Men jeg overlater resten av utforskingen til deg.

Her er det virkelig noen kupp du kan gjøre.
Også på klær.
Du finner hele salget HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg