Sommersalg 50% på MASSE godbiter!

Ja da, da var vi igang.
Sommerferie der var du jammen!
Vips så var et skoleår over og vi har noen late dager foran oss, forhåpentligvis fylt med sooool og varme.
Våren og solvarmen har en tendens til å gjøre at våre små skyter ekstra fart på cm. Perfekt timet med sommersalget.
Det er vel 3. året på rad jeg forteller dere om sommersalget hos knertenogkaroline.no men denne gangen, er det jammen meg MANGE godbiter.
 
Skal jeg komme med et tips når du handler på salg? Let etter basics, godbiter og yttertøy 😉
Det gjør iallefall jeg.
Det er masse produkter i salgsskuffen nå, og det er førstemann til mølla prinsippet som gjelder.
Rabattkode Sommer50 gir deg 50% på ALLE produktene du finner HER.
Jeg tenkte jeg skulle dra frem noen godbiter som jeg virkelig vill anbefale.
Litt basics
Det er masse basics i kurven, tskjorter bruker man jo feks gjennom hele året, det gjør vi iallefall. Pysjer, både kortarmet og langarmet som feks disse Soldraktene/pysjene.
Litt tykkere enn de man er vant med fra nameit, perfekt å ta på etter et bad eller når det er på tide å finne senga De koster ordinært bare 99 kr, just saying 😉

 
3 pack med bodyer.
Det får man igrunnen aldri nok av, bodyer. Og disse koster 129 kr for 3! (også får du halv pris 😉 )

 
Pentøy er det ofte masse fint å finne når det er salg, løft blikket og tenk fremover. Har du penskjorten klar til junior for det kommende 70 års laget til bestemor? (alle penklærne i kollasjen er hentet fra salgskurven)

 
Også er det yttertøy.
Votter, luer, jakker, dresser osv.
Det blant annet masse softshell, og har du flaks og trenger de størrelsene som er igjen kan du jammen meg sikre deg en hust & claire til halv pris også.

Om jeg skal tipse om noe så er det denne jakken, den er rå fin, perfekt lengde og supergod å ha til litt ruskehøstvær.

 
Og sist (men ikke minst) ser jeg etter kvalitetstøy og undertøy.
Ingenting er som å finne litt sokker og truser til halv pris 😉
 
Salgskurven finner du HER.
LYKKE TIL MED SKATTEJAKTEN.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg