Spørsmålet alle burde spørre seg…

Det er tidlig lørdagsmorgen, det er bare meg og minstemann i hus.
Resten av gjengen har rømt huset for å vifte med det norske flagget på SkiNM.

Heia Norge..

 

Det tikker inn en melding fra en god venninne…
Den traff meg så i magen at jeg velger å dele den med dere også.
For dette spørsmålet er viktig, ja kanskje det viktigste spørsmålet du får i dag?

Jeg rydder av resten av frokostbordet før jeg leser den.
Minstemann er hakk i hel og krabber etter meg der hvor jeg går fra stua til vaskerommet.
Fy søren som jeg gleder meg til neste uke og kjøkkenet kommer på plass.

Så setter jeg med ned på gulvet for å lese , med minstemann mellom bena.

Hvis du skulle sette opp en liste med alt du elsker, står det.

Jeg begynner automatisk å ramse opp..det gjør kanskje du også?

Barna, mannen, familie er så heldig å ha rundt meg, mine fantastiske venner, både gamle og nye.
Det er igrunnen mye jeg elsker.. du har det kanskje slik du også?

Jeg triller litt bil mens jeg lager brummelyder, Fy søren så lei jeg er av å trille bil rekker jeg å tenke før jeg gløtter opp på minstemann som sitter rakrygget og klapper av begeistring og fryd…
Men fy søren som jeg elsker det og…

Jeg leser igjen..

Hvis du skulle sette opp en lite av alt du elsker… jeg fortsetter..
-hvor langt ned vil du komme før du nevner deg selv?

Jeg kjente umiddelbart en klump vokse i magen. Sliten, ustelt og veldig veldig trøtt..
Jeg er helt sikker på, at hadde jeg ikke blitt spurt, hadde jeg ikke puttet meg selv på listen i det heletatt.

Hvor langt ned hadde du kommet?

 

Følg vår hverdag på snapchat: Idebankmamma

4 kommentarer
    1. Takk, for at du deler dette, et veldig viktig spørsmål absolutt alle burde spørre seg selv -uten tvil!
      Jeg hadde garantert ALDRI puttet meg selv på den listen, men jeg vet jeg BURDE være der. Jobber så smått med saken, en dag om gangen <3

    2. Aldri… men så har jeg aldri vært på min egen liste. Jeg vet ikke om jeg i det hele tatt vil ha meg selv på lista. Jeg liker den mammaen jeg er, jeg ser at jeg gjør en god jobb, jeg vet jeg er en god kone og mestrer jobben min bra.

      Men å noen gang si at jeg elsker meg selv…. det skjer nok ikke…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg