Sportykids.no- for lekne barn m/rabattkode!

Neeeeei, jeg vil ikke ha knapp, jeg vil ikke!
Det er fullstendig krise når mellomstemann får bukse med knapp i bukselinningen, han NEKTER knapp.

Det var til min store fortvilelse, når han bikket størrelse 110 var det nesten umulig å finne noe med strikk i linningen som ikke bare var en “gråjoggis” eller som han selv kaller det, “daddybukse”. Alle bukser var minivoksne, det var slutt på lekne barnetøyet. I en alder på fire år, skal man tydeligvis se ut som minikopier av pappa og mamma.

Men jammen er det ikke rart at den gutten ønsker  mye å behagelig bukser, Apekatten som han er, så går han like mye opp og ned som fram og tilbake. Han sitter på gulvet å leker, ruller i gresset, sparker ball til den store gullmedalje, er sjørøver i båten, spidermann i klatrestativet.

jeg letet iherdig etter bukser han både kunne se representabel ut i i tillegg til at de er behagelige, det var nesten mission immpossible, men så oppdaget jeg sportykids.no

logo-sportykids

En nettbutikk full av klær for barn som liker lek og moro, med andre ord PERFEKT for mellomstemann.

Det er deilige, funksjonelle plagg til min aktive lille apekatt som både ser alrigth ut og ikke minst holder.

Har du hørt om getinspired.no? Om du er jente og liker å trene har du GARANTERT det. Og det er den geniale gjengen bak denne nettbutikken som har startet sportykids.no.

 

Det blir garantert en ønskeliste til barna fra denne butikken til jul, og mellomste har allerede en pakke på vei.

La meg få vise dere litt favoritter:

Nike, eldstejentas absolutt favoritt om hun kan få velge.

collage9

Hummel er min favoritt, jeg elsker designet og at superbehagelig tøy ser ut som litt mer en bare en joggedress.

collage5collage1img_6331_1

Helly Hansen er jo en kjent klassiker, vi ELSKER denne jakken, mellomste har den og bedre jakke skal man lete lenge etter.

collage2

Liker også ulltøyet godt.
collage10

 

En herlig og fargerik kolleksjon er fra Vossatassar, Monsterull er leken herlig og veldig popis blandt barna.
collage8 collage6

I tillegg har de mye fint fra blandt annet Joha, Asics og Adidas.

collage4 m67650_3fm67649_3f

 

 

Og la oss ikke glemme, skooooo <3

 

collagesko

Ikke sant de har mye flott?
I samarbeid med sportykids deler vi ut en rabattkode jeg GARANTERT skal bruke selv.
-20 på HELE butikken.

collagekode

 

Besøk nettbutikken HER

Og det aller beste, de har FRI frakt og VANVITTIG rask levering.

Rabattkoden er gyldig til midnatt 6. oktober.

3 kommentarer
    1. Fikk ikke til koden jeg, har dobbeltsjekket mange ganger. Klokka er 23.19, så burde jo funke.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg