Superforeldretips – En folieløsning

Som trebarnsmamma er jeg en del på kjøkkenet, enten jeg vil eller ikke.

Jeg hadde besøk av ei vennine i går, og hadde en del plikter jeg måtte få unnagjort på kjøkkenet. Vi står å skravler, mens hun henger over barbenken og jeg smører matpakke. Eldstejenta har utedag og ostesmørbrød er tingen.
Jeg drar fram aluminiumsfolien og river av en god slant.
Hææææ? Sier venninnen min, hvordan får du til det der?
Hva da? Sier jeg og skjønner ingenting..
Nei du kløna jo ikke jo…
Og etter litt finner vi ut at jeg vet om et triks som ikke hun vet om, og i følge henne er det MANGE som ikke vet om denne, da det kun er jeg som har fortalt henne det 😉
For hos hun blir folien slik:
folie2
Jeg gjør slik:
folie1
Og da blir folien slik:
folie

Og den gode nyheten? Den finnes på plastikkfolie også 😉
folie4

Har du et godt tips til alle andre foreldre der ute?
Bruk #smabarnsforeldre og @smabarnsforeldre på instagram eller send inn dit tips på facebook

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg