Ta vare på bildene fra i sommer på 1-2-3 (med rabattkode)

Puh, er den over alt?
Sommeren altså.
Jammen har den gått fort unna. En hel sommer med unntakstilstand. Nyfødt baby på slep og første sommer som fembarnsforeldre. Ingen planer ble til mange opplevelser, akkurat slik vi trodde.
Det har vært en travel sommer proppet med små øyeblikk.
Heldigvis har jeg fått kapret et par av de på bildet, MEN de fleste kun med mobil.
Jeg må innrømme jeg kjente litt på det, kun tatt mobilbilder i sommer, men lite visste jeg at de fint kan brukes til så mangt.
Mobilbilder er bedre enn man tror.
Og jeg har forvandlet våre bilder til den fineste boken vi vet om akkurat nå.
Fotoboken Sommeren 2017

Jeg gjorde det superenkelt i Fotoknudsen sin app på telefonen min.
Og la meg bare få si, fotobok er en FANTASTISK måte å ta vare på bildene  også de man knipser med telefonen.
 
Jeg laget hele boken på telefonen min:
 
1.Man laster ned appen, Her finner du den til Apple, her finner du den til android

2.Henter opp bildene
Her får du tilgang til bilder på telefon din, bilder du har lagt ut på facebook og instagram eller lagret.
Fotoknudsen har også en minnebank  hvor du kan lagre bildene dine kostnadsfritt. En backup med andre ord så det ikke er krise om f.eks telefonen din tar kvelden.

3. Velger layout og teks for hver side.
Appen har ferdige maler som du kan variere mellom og enkelt putte inn bilder. I layouten kan hvert enkelt bilde klippes og justeres slik du vil. Og ser du !- tegnet jeg har fått på det ene bildet? Appen sier ifra om den mener at et bilde du har valgt ikke har god nok kvalitet til boken du lager og kan bli kornete.

Ser du.. 1-2-3 😉

Fotoboken vi har valgt er den største, store fine bilder som vi kan titte på igjen og igjen.
Minstemann elsker å titte i boken og høre vi snakke om sommeren som har vært.

For ikke snakke om hvor fine gaver dette kan bli, til dere selv, eller kanskje en julegave til noen dere
tilbrakte sommeren med? Mobilbildene har en tendens til å forbli på mobilen, og hva skal man med de der?
Har du også et lass med gylne små øyeblikk du gjerne skulle sett i litt hyggeligere format på telefonen?
Ønsker du å lage en fotobok slik vi har gjort sier du?
Så bra, for jeg har en rabattkode som vil gi deg hele 30% på alle fotobøker.

Rabattkode BARN30 eller lag din fotobok via denne linken gir deg rabatten
Rabatten er gyldig til og med 22 september.
Kanskje noen er så heldige å få en fotobok til jul?

2 kommentarer
    1. Tusen takk for rabattkode! Har tenkt på fotobok/fremkalling lenge, men det har vært så håpløse løsninger på dette når man har hatt alle bildene på telefonen..(det vaaar jo litt bedre før i tia..)
      Tommel opp for fotoknudsen for en god løsning. Nå er boken på vei i posten 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg