Jeg er så takknemlig.

2018 er i gang, og det er 3. året jeg gir ut kalenderboka kos med kaos.
Boken jeg tok sats å laget i 2016, jeg holdt pusten i 6 måneder mens vi laget den og gråt en skvett da vi mottok fire paller med kalenderbøker en sen oktoberkveld.
Med stor kulemage full av en ferdiglaget baby og sommerfugler stod jeg stolt i hagen og kjente på skrekkblandet grunderfryd.
Tenk at jeg hadde laget min egen kalenderbok.

I år er altså tredje året vi gir den ut.
Forskjellen fra de tidligere årene og nå er at jeg samtidig har fått en unik dialog med mange av dere som faktisk har valgt å kjøpe boka.
Og det er nettopp dette jeg er så takknemlig for.
Det er selvfølgelig stas å se at boken kjøpes, det er stas å pakke bøker og sende til Stavanger, Odda, Svaldbar, Tromsø, Orkanger og mange mange andre plasser.
Men det er uendelig stas å få se når bøkene pakkes opp, se de i bruk og ikke minst høre hva dere synes.
Hver eneste dag mottar jeg snapper fra dere som handler kalenderboken (og mye annet) fra nettbutikken vår.
Og det blir jeg SÅ vanvittig glad for.

 


Hvor mye det betyr for meg at dere gir meg og oss den tillitten er vanskelig å beskrive.
Handler hos oss og bruker produktene våre er vanvittig moro.
Men jeg må innrømme at det er ekstra stas når et produkt man selv har lagt uendelig mye tid og energi på å lage bli så godt tatt imot.

 
TUSEN TUSEN takk for at dere deler med meg, bruker boken og ikke minst handler hos oss.
Uten dere og deres tillitt hadde dette aldri gått.
Jeg gleder meg til å dele 2018 med dere.
Vil du sende meg en snap? Legg meg gjerne til: idebankmamma.
Og du.. skulle du lure på kalenderboken finner du den HER

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg