Ingen småbarnshverdag uten – The shrunks wally

Den største utfordringen med å reise med barn synes jeg er soveplass til barna.

Hvor skal barna sove?

Nå er barna våre såpass store at reiseseng igrunnen ikke er nødvendig. Minsta på to sover i sprinkelsengen enda, men det er ingen nødvendighet. Mellomste er i juniorseng men uten sengehest faller han ut.

Reiseseng er ikke alltid praktisk å ha med, enten tar den for stor plass, eller så vet man rett og slett ikke om det er plass nok til den dit man reiser. Ikke er det noe særlig behagelig madrass i den heller, så over lengre tid er den overhode ikke ypperlig å sove i.

Så kom jeg over, denne vanvittig geniale sengehesten.

The shrunks wally.
shrunks_bedrail-600x600

Enn oppblåsbar sengehest rett og slett.
Sitter du å klør deg i hode nå? Det gjorde jeg når jeg fikk høre om den første gang og.

La meg vise deg hvor genial den er.

Den kommer i en passelig stor bag som enkelt puttes i koffert eller sekk på reise.

theshrunk

Rull den ut, bruk pumpen som er med og blås den opp.

shrunk2

Under har den antiskli.

shrunk3

Plasser den under laken på madrassen.

shrunk7

God natt 😉

shrunk5

 

BYE BYE reiseseng!

Praktisk ikke sant?
I samarbeid med Barnombord.no deler vi ut en  The shrunks Wally til en av våre lesere.

collageshrunk

 

shrunk8

 

Slik deltar du:

1. Besøk barnombord.no sin nettbutikk
og finn ut hvor mang The Shrunks produkter de har.

2. Fortell oss svaret i en kommentar
hvor mange du fant.

3. Lik og del innlegget med dine venner,
så flere får vite om dette geniale produktet

(pssst: skulle du trenge en nå, har de fri frakt ut dagen 31.august)

192 kommentarer

Siste innlegg