Tid for sommerklær- 20 % på ALT hos knertenogkaroline.no

Hvis vi alle sammen krysser fingrene alt vi kan, kniper øynene sammen og ønsker, virkelig ønsker.
Tror jeg kanskje sommeren kommer.

På samme tid i fjor hadde jeg også et månedstilbud fra knertenogkaroline, ja slik som jeg har hver måned.
Og da husker jeg at sommervarmen hadde kommet kastet på oss og at jeg allerede hadde robbet nettbutikken for shortser og tskjorter.

Men ikke i år nei, infact har jeg akkurat tatt ut ull av kommoden.

Denne gangen kommer sommervarmen sakte men sikkert, for den er ikke helt borte, det nekter jeg å tro.

Men pga manglende sommervarme over det ganske land, gir ikke bare knertenogkaroline 20% rabatt på sommertøy, nei de gir liksågreit 20% rabatt på HELE butikken.

Det bugner jo selvsagt av friske sommernyheter. Lette friske plagg med blonder og lyse farger.
Men også yttertøy, langbukser, gensere, cardigans og strømpebukser.

Her er favorittene til trekløveret:

amalie amalie1 nitdharma

markus markus1 zoron2

matilde Matilde1 mandarina1

 

Vi vet jo ikke kjønnet til den lille i magen enda, men noen småplagg har vi og funnet <3

lillebrøster lillebrøster1

 

Rabattkode: sommertøy20
Nettbutikken finner du HER

(tilbudet varer til og med onsdag

 

Pssst: dersom du besøker knerten og karoline sin facebookside dukker det opp en konkurranse hvor de deler ut  3 gavekort til 500 kr!

2 kommentarer
    1. Den kan det men du må sette en ordre med hver kode da nettbutikken tillater kun en kode pr ordre. Selv om du da må reservere for frakt så sender vi begge ordre samlet og vil kun belaste deg for en frakt (dvs. en av beløpene for frakt kommer altså inn på din konto igjen eller det blir belastet for kr 59 mindre enn du har reservert). Skriv gjerne på i kommentarfeltet i din andre ordre at den ønskes samsendt med din første ordre, så er det en ekstra påminnelse for de jentene som pakker pakkene dine 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg