Til mamma- Neonboots.

Som dame må jeg bare innrømme, jeg har skodilla.
Jeg liker det som skiller seg ut og har det lille ekstra.
Jeg har ikke mange par, men jeg har GODE par. Jeg har falt helt for disse tøffe skoene.

 

988422_497742237015097_528741013_n

Neonboots er håndlaget i Italia, av de beste materialer.
Skoene har et yttermateriale av Kuskinn og et innermateriale av hjorteskinn.

67489_Neon_Boots_Neon_Boots_Skolett_Bl__Nubuck_1

Skoene har i utgangspunktet en gangske nøytral design, med men en herlig neondetalj som virkelig skiller seg ut.
Noen modeller har også fargerike mønstre og design, slik som denne modellen:
10950_Neon_Boots_Neon_Boots_Chanel_rosa_2

Skoene tåler all slags vær, også regn og snø.

men I samme serie finnes herlige støvler.

36942_Neon_Boots_Neon_Boots_Gummist_vel_M_rk_Brun_2

 

 

Herlige ikke sant?

Skoene er å finne i Norge, hos skofin.no

I samarbeid med skofin.no deler vi ut et valgfritt gummistøvlepar fra Neonboots

22847_Neon_Boots_Neon_Boots_Gummist_vel_Sort_1

 

 

1. Besøk skofin.no og finn det gummistøvelparet du ønsker mest

2. Fortell oss i en kommentar hvilket par og størrelse du ønsker

3. LIK og del konkurransen.

 

 

psssst: vi kjører samme konkurranse på facebook og instagram også, du øker med andre ord sjansen din om du deltar alle plasser 😉

116 kommentarer

Siste innlegg