Tips om sommersalg- mimmis.no

Sommersalget er i gang i det ganske land, dette er tiden hvor man kan gjøre noen skikkelige kupp.
Jeg må innrømme at jeg ELSKER å handle på salg, det er sjeldent jeg kjøper en vare til full pris 😉
Det er mange butikker som er gode på salg, og en av de er mimmis.no
De har nå satt igang et vanvittig stort lagersalg.

over 15 000 varer med opptil 88 % rabatt!!

Jeg har handlet mye hos mimmis.no gjennom min karriere som småbarnsmamma, og tro du meg..nå kan du gjøre noen SKIKKELIGE kupp 🙂 Jeg har sømfart salget og plukket meg ut litt smånips selv.
Etter en dialog med Ole Johan som selv er trebarnspappa og daglig leder hos mimmis, har jeg fått lov til å dele en rabattkode med dere, eller ikke bare en, men TO ! En rabatt som gir dere fri frakt, og om dere handler for over 1500 kr får dere yttligere 200 kr rabatt pluss fri frak!
sommercollage
Salget gjelder kun på lagervarer, så det gjelder å være rask her altså, rabattkoden gjelder ut helgen 6. juli
Salget dekker alt, fra bære, trille, stelle, mate, rom, leke.

Oversikt over hele salget får du her.

Og er du usikker eller trenger inspirasjon, har jeg plukket ut mine topp 10 produkter som nå er på salg (så lenge lageret holder)
1. Aeromoove sitteunderlag til bilstol.
Om dere skal ut å kjøre bil i sommer er denne VIRKELIG verdt invisteringen. Disse er med på salget nå, men begrenset antall i strl på lager. Vi har sitteunderlaget til stol nummer to og dette passer også ypperlig i trillen.
Må forøvrig nevne at i samme serie finnes også spesialutviklet madrass og laken, vi har VELDIG god erfaring med madrassen.
aerosleep
2. Vogntilbehør
Tilbehør til vognen synes jeg ofte kan være unødvendig dyrt.
Mimmis har salg på over 250 forskjellige artikler i denne kategorien!
vogncollage
 
3.  Frank & Poppy
E
n fantastisk herlig svensk tekstil serie. Sengetøy, sengekanter, pynteputer
f&p2collage fpcollage
 
4.  CloudB nattlamper.
CloudB lager de nydligste nattlamper til både jenter og gutter.
Denne herlige bilnattlampen sparer du over 170 kr på nå!
0013799
 
cloudcollage
5. Benbat Nakkeputer.
Disse har vi også skrevet om tidligere. Om du sliter med barn som henger med hode når de sover er disse fantastiske med sin magnetlås foran. De har tilpasset barnets alder og strl og har mange morsomme figurer.
benbatcollage
 
6.Mawok Air Vugge.
Denne har vi selv hatt til to av våre tre. En absolutt fantastisk vugge til spebarnstiden.
På bilde ser dere mellomstemann i vuggen. Han sov fantastisk godt i den.
Mawok gynger opp og ned, noe som ligner bevegelsene i mors mage. Har dokumentert beroligende effekt på barn med feks kolikk.
I tillegg er den en superpraktisk reiseseng. Med vuggen følger to fester, et til vegg som må skrues fast og ett til dør.
Så lenge det finnes en dør, finnes det en plass for mawok 🙂
mawokcollage
 
7. 3 Sprouts.
Denne lekne og herlige serien med oppbevaringslønsinger er bare helt herlig.
På salget hos mimmis får du opptil halv pris på enkelte produkter i serien.
homepage_photo_14
 
 
8. Trunki
Trunki er småbarnsforeldres beste venn med på reise, smarte barnevennlige produkter som bidrar til å gjøre reisen litt enklere.
Trunki er det mange som har stiftet bekjentskap til, trillekoffert som barna kan sitte på med god plass.
Vi er også VELDIG glade i snoozihedz og totebagene.
trunkicollage
 
9. Funky factory.
Dansk design på sitt beste, kule små detaljer til barnerommet og noen alldeles nyyyydelige sengehimler.
funkycollage
10. Hape.
Jeg må innrømme jeg elsker treleker, og Hape sine er fantastiske.
Jeg har plukket ut noen få, kjøkkenet kan dere spare hele 700 kr på, så det havnet rett oppi min handlekurv 😉
Arbeidsbenken får dere 50 % på og gode rabatter på lekemat av tre og annet spennende også.
hapecollage
 
 
Som dere skjønner så omfatter mimmis.no sitt salg det meste denne gang, men det gjelder kun lagervarer. Så her er det virkelig førstemann til mølla.

Hva kjøper du på salg?

 

 ///Skrevet i sammarbeid med mimmis.no

3 kommentarer
    1. Vær klar over at Mimmis kan oppgi å ha vare på lager uten å ha det på lager. Så skulle du ikke få noen bekreftelse derfra innen en uke etter bestilling, er det lurt å kontakte dem.
      Dem kan bruke mange dager før de behandler ordre. -Dem påstår rask behandling, men det svikter av og til.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg