Tips til gode sommerbasic – med rabattkode

//annonse   ellos

 

Denne pinsen har uten tvil gitt oss en smak av sommer.
Det er nesten så jeg har kjent på at varmeskalaen for min del har sprengtes litt.

Altså jeg liker sommeren, veldig glad i den, men når varmen når det punktet at man ikke orker annet enn å søke etter skygge, da synes jeg det blir litt seigt.

Men sommeren må omfavnes, for på null komma niks er den over.
Jeg innser at garderoben er litt stusselig.

Jeg prøver å være litt taktisk denne gangen, og fylles med plagg som kan brukes på kryss og tvers. Gode basics og heller unne meg noen spesielle plagg innimellom.

I samarbeid med Ellos deler jeg ut en rabattkode som gir 33% på dyreste vare til ordinærpris og 5% ekstra på salget.

Rabattkoden er: 415447
Perfekt rabattkode til å fylle garderoben med basics og unne seg et plagg man har ønsket seg.

Her er noen plagg jeg ønsker meg i garderoben om dagen:

Denne maxikjolen har det jeg kaller det perfekte snitt.
Ikke for vid og ikke for stram.

 

De er også superfine å matche med jeansjakke

 

Ønsker du noe litt kortere, er denne korte kjolen et fint alternativ.
Lett og vid fasong, med fin detalj på ryggen. Perfekt som den er eller med sykkelshorts under feks.

 

Denne finnes i flere farger enn du ser her også.

 

Jeg har aldri fått til shorts, vet ikke hva det er men det er liksom ikke min greie,
I år derimot, har jeg bestemt meg for å prøve.
Kanskje et slikt bukseskjørt kan være noe (disse går helt opp til strl 52 btw)

 

Eller kanskje denne shortsen (som går helt opp til strl 60)

 

Tilslutt må jeg nevne denne fine singleten, kjempe fin slik den er, eller under en skjorte eller cardigan.
Litt liten i strl synes jeg (men det er kanskje ammepuppene som snakker)

 

Hele ellos sitt utvalg finner du her.
Og husk rabattkode: 415447

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg