Ull er gull – 20% på alt av ull nyheter!

//Annonse

Åååå her kommer høsten, her kommer den kalde fine tia!
Her kommer høøøsten…
Det er kanskje litt tidlig, men du vet like godt som jeg at plutselig er den her.
Jeg merker det allerede, litt ekstra riv i luften på morningen.
mørkere på kveldene og noen gule blader her og der.
Det er favorittårstiden min.  Høsten.
Og nå, er jeg i ferd med å forberede til den.
Garderobeskapene til barna byttes ut. Litt etter litt går sommerklærne ut og inn kommer varmere høst-tøy.
Ull er gull hos oss, Jonatan tåler ikke ull helt innerst, men går fint som lag nummer to.
Puster godt, regulerer godt og ullen fra name it, som vi har en del av, sitter løst og ledig og er deilig å bevege seg i.
Knertenogkaroline.no har fylt opp hyllene med ull nå, og om garderobene hos dere skulle savne litt ull til høstens størrelser har jeg gode nyheter. Denne månendens rabattkode gir hele 20% rabatt på ALL ull hos de.
Rabattkode: Nina20aug
De har ull både til de aller minste og de større. 0-12 år

Matchende søskensett

Deilige myke joggebukser både fra nameit og hust&claire. Sistnevnte er våre favoritter.

 
Votter, luer og halser

 
Og mye mye mer.
Rabattkode: Nina20aug gjelder alt du finner i DENNE kurven, Det er førstemann til mølla og rabattkoden gjelder ut dagen i morgen (onsdag 16. august)
 
 
 
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg