UNIK rabattkode hos Reima.

//inneholder annonselenker.

Reima har gått hånd i hånd med oss siden vi ble småbarnsforeldre.
Eller nei, nå juger jeg.
De har vært med oss siden den gangen jeg desperat leitet etter en ny vinterdress til vår førstefødte siden første dressen var en TOTAL fiasko.
Det som var annonsert som en ypperlig vinterdress viste seg å være en vellfungerende svamp med meget god sugeevne og lite isolasjon.
Det jeg trodde var en ok dress, viste seg å være tung, vond og ubrukelig.
Jeg møtte en meget hyggelig og forståelsesfull dame, hun sa hun hadde ett godt råd.
REIMA.
Hun hadde rett.

Vi bruker ikke bare yttertøy fra Reima, som dere vet. Vi har flere merker i skapet..
Men når det virkelig gjelder (når det er vind, regner bortover, kaldt eller hva det måtte være) er det kun Reima som gjelder for vår del.
Det aller beste, er i grunnen at det tåler flere sesonger.
Rekorden er vinterdressen Jonatan brukte i fjor, den er vanntett og god på 3. hele sesong og henger klar i skapet til Oda til vinteren som kommer.
Og nå, er jeg så heldige å få lov til å dele ut en HELT unik rabattkode for mine lesere på nettopp Reima.
Jeg bruker outleten på nett til Reima rett som det her, her kommer jeg over gode votter, luer, basics, dresser om jeg har skikkelig flaks.
Men de flotte nyhetene ligger selvsagt ute på resten av shoppen og det er nettopp her rabattkoden gjelder.

Bruker du rabattkode smaabarn20 får du nemlig 20% rabatt på ABSOLUTT ALT inne hos Reima til ordinærpris.
Og DET skjer ikke ofte altså.

Så her kan du gjøre et realt kupp om du trenger en ny dress til våren eller høsten, nytt basics, nye joggesko, allværsjakker, uvtøy osv osv 🙂
Rabattkoden gjelder frem til 11. mai, men kun så lenge lageret holder.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg