Unikt tilbud til gravide og nybakte mammaer

//Annonse

Redebyggingsmodus er kanskje mitt favorittmodus.
Fult av forvetning og nysgjerrighet forbereder man seg og alt rundt til noen man venter så inderlig på men som man ikke aner hvem er. Sengen skrues opp, stellebordet på plass og i skuffene fylles små søte plagg som snart skal romme en liten kropp.
Det er kostbart, med alt man må ha, burde ha og alt man ikke visste man ville ha.
Jeg selv blir en skikkelig salg piraja når det er så mye som må handles.
Derfor er jeg ekstra stolt, og fornøyd når min flotte samarbeidspartner knertenogkaroline.no har dette faste tilbudet som jeg tenkte jeg skulle fortelle dere om nå.
Som flere av dere vet, så deler vi ut månedlig en rabattkode fra den herlige nettbutikken med den raske servicen hver måned.
Men det jeg skal fortelle dere om nå er permanent.
Ikke en rabattkode som styres etter kalenderen, men når du har termin.
Rabatten gir hele 30% på absolutt alt babytøy opp til strl 74.
Alle nyheter, yttertøy, luer, hva nå enn det måtte være.
Og akkurat nå florere det av nydelig tøy til de aller aller minste der inne.

Mesteparten er av merke Nameit, men de har også blant annet Metoo, Hust & Clair og Lego wear.
Gode kvalitetstøy, behagelig for mini og ikke minst veldig veldig søte.
 
Hvordan få denne rabatten? 
Du oppretter en epost, skriver ditt navn og din termin og sender til [email protected].
Er du en av de 500 første som har termin i din måned vil du få kode tilbake som du kan bruke når du handler.
Rabattkoden gjelder da på alt tøy opptil strl 74
Ikke termin og større barn?
Det er det beste med Knertenogkaroline.no synes jeg. De har klær opptil 12 år, dermed får jeg shoppet til 4 av 5 barn hos de.
Og skulle du kun ha større barn kan du bruke rabattkode Ninajuni20 og få 20% på HELE nettbutikken.

sommer er et herlig gjennomgående tema i klærne som ligger der nå. Vi har jo knapt begynt på disse herlige månendene så å fylle opp med sommerklær nå er jo PERFEKT.

Et lite stalltips er disse pysjene (eller soldraktene)

Litt tykkere og dermed perfekt etter et bad på sommeren.
Med rabattkoden koster de kun ca 80 kr stk.
 
 
Knerten og karoline besøker du HER
 

3 kommentarer
    1. Jeg har merket øverst i innlegget 🙂
      Slik jeg merker mine andre annonseinnlegg, men takk for på minnelsen.

    2. Fint med tips om tilbud.? Det er altid lett og se om innlegget er sponset eller ikke. ?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg