Utstyr fra dagens snapchat.

Ohoi, for en fantastisk moro dag på snap.
Masse masse spørsmål har ramlet inn, så hyggelig å se at tema engasjerer.
(du kan fortsatt se storyen om du legger meg til: idebankmamma)
En av de første spørsmålene vi fikk er hvor ting er kjøpt, og det er variabelt.
Noen av produktene jeg har vist frem er jo gamle også så jeg har måtte gjort litt research.
Men, her kommer en liten oversikt over hva vi viste i dag, 3 punkter som sier hvorfor vi digger de og en link til en butikk som selger.
Babycall Neonate, vi har den med kamera.

  • Kan koble flere enheter på
  • God batteritid
  • Trygg


wowcup,

  • Enkel å rengjøre
  • Kan kjøpe enkelt deler
  • fargerik og fresh (og sølefri)


bbhugme

  • Perfekt i svangerskapet
  • stor og god til amming (gjør det gjennomførbart med forskjellige stillinger)
  • Kjekk å ha i sofaen senere også


Manduca

  • egnet til nyfødtbæring uten ekstradeler
  • mange justeringer
  • kan brukes opptil 4 år


close caboo (denne fikk jeg ikke vist, men nevnt.)

  • Myk og god
  • Enkel i bruk
  • Omslutter barnet

Ligth out Blinds

  • Pakkes enkelt sammen
  • Kan åpne vindu og fortsatt gjøre rommet mørkt
  • tar liten plass sammenslått


Ithermie

  • husker tidligere målinger på hver enkelt bruker
  • liten og nett
  • Måler både panne og øret


Babybjørnvippestol

  • Kan brukes fra nyfødt
  • Enkel å rengjøre
  • Kan slåes sammen å taes med bort på besøk feks


Badebaljen

  • Med interegert sete
  • liten, bruker ikke så mye vann
  • fåes kjøpt stativ til, god arbeidshøyde når en nyfødt skal bades


uroen

  • spiller i 20 minutter
  • kan skru av lyden
  • Fine farger til barnet


lekematten
her er det vanskelig å bare komme med tre punkter.

  • Gjør leken mer behagelig.
  • skli sikker
  • giftfri


 
 
Ting som stod på listen som jeg ikke fikk vist frem.
Gjenbrukbare smoothieposer.
Her går det unna med smoothies, disse er enkle å fylle, rengjøre og drikke av.
Sengen Oda sover i (noen ganger) Next2me fra chicco. Helt genial.
Badecaps, vi hadde RAMASKRIK ved hver shamponering.
 
Mange har også spurt om vogn, har skrevet litt om den her. Men vet ikke helt om jeg er 100% fornøyd skal jeg være ærlig. Bilsikring har flere spurt om også. Jeg velger å ikke legge ut noe om det i dag da det er et tema med MANGE meninger. Bilsikring er meget viktig for oss, men uansett hva man gjør her… får man alltid et “godt råd, og det er jeg for sliten for i dag 😉
MEN er det noe dere ønsker vi skal skrive mer om, så fyr løs!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg