Vår hemmelighet til en vellykket flytur med små barn.

Uten å ha testet den på reise er jeg helt sikker.

Klinkende sikker på at denne herligheten jeg nå skal fortelle om vil gjøre vår flytur med fire små vesentlig hyggeligere. Ja for når høstferien kommer, da pakker vi koffertene og reiser til varmere strøk for å koble HELT av med flokken. Vi GLEDER oss. Det eneste vi ikke gledet oss til, er flyturen. Ikke bare er den litt lang, den er også MIDT i selveste leggetiden.

Ikke bare er vi reisende med barn, vi er reisende med fire barn, MIDT i leggetiden.
Og det å sove på fly, kan vi alle være enige i kan være en utfordring både for liten og stor.

Men gjett hva, jeg har løsning.
Ja tror jeg da.

Jeg har ikke prøvd den, men tusenvis av andre har, og de lovpriser den.
De tilber den og skryter av den både høyt og lavt.
Foreldre i  blandt annet England, Norge, Korea, Nederland, Sverige, Tyskland, jubler over flere timer søvn på de små iløpet av flyturen og smilende barn på flyplassen.

Produktet, er det en norsk meget bereist småbarnsmamma (og pappa) som står bak.

Ideen er like enkel som den er genial, den er så smart at det er rart ingen har tenkt på det før.

Jeg snakker (selvfølgelig) om BEDBOX!

391593755

Hørt om den kanskje? Hvis ikke skal jeg fortelle deg hva som er så genialt.
Denne herlige saken på stillegånde hjul gjør nemlig et helt vanlig flysete om til en seng.

Oh yes du leste riktig, en seng.

391593751

I den romslige kofferten (som rommer barnets håndbagasje) finner du en myk og deilig madrass, og ved å gjøre en håndvending på lokket forlenger du flysete barnet sitter på.

Skjønte du ikke et snev av dette, så ta en titt på videoen, den sier alt.

Kofferten tåler det meste og er VELDIG behagelig å dra på.
Den svinger superlett, og nevnte jeg at den er helt lydløst? Den glir smoooooothe rett og slett.
373205449

Ekstra stas må jeg innrømme at det er, at den er designet i Norge.

Og det er som sagt ikke bare jeg som har fått øynene opp for denne herlige reisegadgeten.

Den er nå en av de nominerte til å vinne Innovation Award på den store barneutstyrsmessen Kind&jugend i Køln i september, og DET er store saker.

391593753

I den forbindelse feires det.
Og i nettbutikken barnombord.no får du den til en knakanes god pris i helga.
Den finnes i rød og blå og du finner den HER, psst vær obs på at tilbudet gjelder så lenge de har den på lager ELLER ut helga.

Så skal du ut å reise med barn, er dette reisegadget nr 1. Virkelig.
Den er ikke bare super til de minste barna, men også til de litt større.
401012587
Og faktisk, trenger man ikke eget sete til mini heller.
Flere har funnet ut at man fint kan slå den opp mellom to seter og slå opp armlenet.

Jeg GLEDER meg til å bruke denne på tur, og det aller beste..
Unga gleder seg MER 😉

Du kan lese mer om Bedbox her

 

6 kommentarer
    1. Sønnen min er nå for stor til denne men jeg tenkte hva skjer når setet foran legges ned og nesten “oppå” barnet som ligger bak. Er det noen som har erfaring med plass når setet foran er lagt ned?

    2. Det går helt fint 🙂 har sett flere bilder hvor det ikke er noe problem, endring av setestillingen er størst lengre oppe.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg