Vår i vinduet.

Sola skinner, luften er mildere og våren er godt på vei.

Men de grå dagene kommer fortsatt innom, de med ruskevær og vind som pisker mot ruta.

En rastløs slik dag gav oss en ide.
Etter ønske fra mellomstemann som ville se vår i vinduet som han selv sa.

Vel, da fant jeg frem fingermalingen vår, pensler og satte meg foran vindu.
Det tok ikke lange tiden før tre små hadde flokket seg rundt meg.

Jeg malte gress og stilker, så var det for de små å velge sin blomst og farger.
Eldstefrøken ble den første.
vindu4

vindu

 

Mamman måtte også 😉

maling2

Mellomstebror måtte kontroleres da han heeelst ville male HELE vindu.
Minsta ville ikke ha maling på hendene og malte blomsten med pensel.

Pappas hånd kom til sist, og vips.

Har vi vår i vindu.

vindu6

 

Psst: De fleste hobbymalinger går greit av fra glass, er du usikker bør du selvfølgelige teste med noen små penselstrøk som får tørke før du prøver å fjerne.

Psst dersom du utfører noen av våre tips vil vi gjerne se.
Bruk #smabarnsforeldre og @smabarnsforeldre på instagram.

2 kommentarer
    1. Bland malingen med litt melk, da er det lettere å vaske vekk, dette bruker vi å gjør i barnehagen der jeg jobber.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg