Vår sommertradisjon

//annonse

Herremin for en sommer!

Jeg er nok ikke den eneste som kan si at denne sommeren har vært annerledes.
Mest sannsynlig vil akkurat du kunne si det samme.

I en eller annen grad har denne sommeren vært annerledes for de fleste av oss.

Alt er jo annerledes nå, selv om du og din familie kanskje ikke alltid pleier å reise utenlands, merker vi forskjellen.
1 meter avstand, begrensede antall mennesker på attraksjoner, fulle severdigheter i det norske land.
Munnbind og en stadig håndsprit eim i luften.

Hvem hadde trodd at det var slik det skulle bli.

For vår del, er det nok ikke at vi har måtte holdt oss innenlands som har preget vår sommer, ei heller håndsprit og en meters regelen. Men at vi har pakket ned alt vi eide og hadde, solgt huset, flyttet 40 mil alene med sju barn og begynt å etablere oss på nytt sted.

Iløpet av vår sommer, har alt blitt annerledes.

Og dette er uten tvil en sommer jeg vil huske, men helt ærlig, er det nok pappeskene, våkenettene, kaoset og slitet som vil sitte hardest i, du vet hvordan det er. Det tøffe og det negative setter seg hardere enn noe annet.

Derfor har jeg tviholdt i vår sommerferietradisjon med å lage fotobok. (rabattkode lengre ned)

Dere som har fulgt oss en stund, vet vi lager fotobok for hver sommer. De fineste bøkene jeg vet om.
Og som ungene blar og blar og blar i.

I år, var den viktig å lage, både for akkurat nå og ikke minst for årene som kommer og vi snur oss tilbake og ser på dette.

Jeg satt med en følelse av å ikke ha opplevd stort med barna denne sommeren. En følelse av å ha badet i pappesker og utforsket flyttelass. Men i det jeg satt meg for å lage boka i appen, fortalte bildene meg noe helt annet.

Vi har jo kost oss i sommer vi også…tross alt.

Jeg lager fotobok hos Fotoknudsen. Enkelt i appen.
Her kan jeg lage ulike layouts, legge til tekst osv.

Alle bildene i boken er mobilbilder.

Min favoritt er kvadratisk format XL, matte ark med lay flat.
Da får jeg solide ark som barna fint kan bla i uten å ødelegge.

Og i tradisjonen tro, har jeg, som jeg vet flere av dere har ventet på. En rabattkode som gir hele 40% rabatt på alle fotobøker uansett format. Bruk rabattkode: SOMMERBOK20 i kassen. Bestill boken HER og som nevnt tidligere, appen er helt super.

Pssst: det er også kjempe fine julegaver.

Rabattkoden varer ut august!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg