Vårrengjøring i garderoben – rabattkode hos ellos

//annonse

Altså, folkens, kula er borte,
Kroppen er så langt derifra tilbake til sitt gamle vante (jeg er litt usikker på om den husker hva sitt opprinnelige opphav er)

Jeg har tidligere svangerskap godtatt å gå i gravidklærne og ellers temmelig utdatert garderobe i påvente av at kroppen skal krympe nok til å passe i de gamle klærne, denne gangen gjør jeg det motsatte.

For jeg vet at ting kan ta tid, og det er helt greit.
Men jammen fortjener jeg å føle meg vel i mellomtiden også.

Jeg er sjubarnsmamma, så å bestille klærne på nett er helt ideelt for meg.
og en av de plassene jeg bestiller ofte fra er ellos.

og når de spør om jeg vil dele en rabattkode med dere, er jeg ikke vond å be.

Så la oss kjøre på, rabattkoden jeg deler, gir dere 33% på dyreste vare til ordinærpris og 5 % ekstra på alt salg.

Bruk rabattkode: 415444

 

Jeg har allerede bestilt meg noe hjem, og gleeeder meg til å prøve.
Kan vise dere hva jeg har bestilt meg, og jeg ser jo nå at det fortsatt er preget av en del komfort he he

Første plagg er kanskje ikke noe man kan putte i fresh og fin kategorien, men altså, jo
En fresh og deilig hjemmeuniform.

En leo pysj selvsagt:

 

Jeg har alltid hatt lyst til å teste en slik vid bukse, så nå hopper jeg i det:

 

Og jeg tror at denne toppen til kan bli fresht og fint

 

Jeg har også tidligere vist dere sykkelbukse og tunika, og det har jeg valgt å kjøpe meg.

Og nå som jeg skulle finne linker til dere, fant jeg jammen meg enda litt jeg kunne tenkt meg,
Jeansshorts har jeg lenge hatt lyst på, men er det noe jeg ikke kler, føler jeg så er det shorts.
Men kanskje det er på tide å kaste seg ut i det? Har en greie for bladmønster, så singleten synes jeg var kjempe fin og kanskje en god match med shortsen? Elsker de friske sommerlige fargene på kjolen, og jumpsuiten så praktisk ut, også i forhold til amming.

 

1 kommentar
    1. Здравствуйте уважаемый наш друг!
      мы подобрали для тебя самое интересное и нужное в данный период, когда
      все сидят дома и не знают что поменять в своей жизни. Благодаря
      этому сайту вы сможете узнать много интересной https://hydraruzx6news4af.xyz/ информации и
      приобрести именно то, что придаст краски в ваши серые будни! Заходи
      и останешся доволен

      [url=https://hydraruzx6news4af.xyz/]
      Зеркало Hydra[/url]

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg