Vårt nye bad- Før og etter.

  1. Åååååh herremin jeg kan faktisk ikke beskrive hvor fantastisk deilig det er å endelig være ferdig med å ha håndverkere i hus.

Kjøkken, bad og uteområdet har vi tatt i 2017.
Det må vi si oss fornøyd med.
Jeg skrev innlegg tidligere til dere om at Norges styggeste bad skulle bli nytt.
Husker du ikke? Vel la meg gi deg en reminder 😉

 
 
 
 
Uff, det er ikke så vanskelig å forstå at jeg ønsket meg nytt er det vel?
Og når sparepengene ble brukt til nytt kjøkken, gav ny takst oss rom for å refinansiere et nytt bad.
Badet var et helt rom, med tilhørende do, det var den du snublet inn i først.

Nå er det blitt to separate rom.
Alt er renovert av Ringeriket bad og bygg og prossesen har vært veldig behagelig, selv om jeg er uendelig glad for å ha de ut av hus. Man skal lete lenge etter så hyggelige håndtverkere som rydder så mye opp etter seg.
En egen do, lett tilgjengelig for alle. (vi har ett toalett til i underetg)
Badet har en inngang og det er ifra soverommet vårt.

Et bad som i utgangspunktet er oss voksne sitt, men selvfølgelig er det mulig å låne det litt..sånn av og til 😉
Vinduet som var her ble fjernet og vi valgte mørke fliser. Gres Porcellanato fliser fra flisekompaniet (fant de ikke på nett)
75×75 med mørke fuger.

I dusjen er mosaikk flis i samme fargetone og med glittereffekt i dusjen.Og sjekk sluket.Ser det jo nesten ikke. Herlig.
I LOVE IT.
En mørk grotte, med dimbare lys og og behagelig temperatur.
Akkurat hva jeg trenger i en travel, bråkete hverdag.

Vi har valgt en ekstra stor dusjsone med to dusjer.
Det gir oss muligheten til å dusje sammen, både voksne og barn.
Romantisk tenker du kanskje? Tja mulig det, men vi tenker mest på effektivitet.
Det tar TID å gjøre istand sju mennesker til feks en bursdag.
Kan vi kjøre to og to i dusjen går det dobbelt så fort 😉
 
Jeg elsker at det kun er armatur og dusjen som synes, ingen stang opp til takdusjen feks.

 
Innredningen er fra Ikea, vaskene og speilene med lys også.

12 kommentarer
    1. Så flott! Skjønner at det er en herlig overgang!
      Hvor er armaturet i dusjen fra? Jeg har lett etter sånn med to “brytere” over hverandre men ikke funnet! Finner bare med to ved siden av hverandre . Om du skjønner hva jeg spør etter.

    2. Har mange gangar tatt felles dusj med eldste jenta. Då har eg ‘fri’ resten av kvelden til å gjere anna enn å dusje? og så synest ho det er litt artig, gjor iallefall det tidlegsre?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg