Vårt nye gulv.

/Sponset produkt

Åååååå jeg hadde ingen anelse om at gulv kunne gjøre en så lykkelig.
Virkelig, selv nå etter å ha tråkket på det en stund på det, kan jeg fortsatt sende det noen lykkelige tanker.
Vi gikk mange runder rundt oss selv når vi skulle velge nytt gulv på stue og kjøkken.
Som mange av dere vet har vi pusset opp kjøkkenet (skal vise dere det også) Og i samme forbindelse slått ned en vegg og gjort kjøkken og stue til ett.
Vi begynte nederst og jobbet oss oppover, gulvet bruker vi ufattelig mye tid på.
Det vi hadde var slitent, gult og ubehagelig det vi hadde.

Det bar preg av mange år i bruk og slitasje.
Det gjorde en enorm forskjell å bytte.

Med barn som leker på gulvet er det et helt naturlig samlingspunkt flere ganger daglig.
I tillegg måtte det tåle en støyt, det mistes noe rett som det er, stoler draes inntil bordene, det kjøres bil på det, danses på det og brukes.

Pga våre kriterier falt valget på Klikkvinyl fra tarkett.no
Slitesterkt, stille, miljøvennlig, fri for giftstoffer,  enkelt å rengjøre og greit å legge.
Vi kjente ingen som hadde slikt gulv, og dermed vanskelig å sanke erfaringer, da jeg delte gulvvalget med min mormor holdt hun på å falle av stolen.
VINYL!?
Men en ting er sikkert, Vinyl er IKKE det det en gang var.
Nytt gulv forandrer mye, det forandrer rett og slett følelsen av rommet.
Når vi kom hjem til nylagt gulv (jepp vi satte bort jobben, vi innså at det å legge gulv på 70 kvm stue og kjøkken med høygravid mage og bekken og fire unger rundt oss ikke var optimalt.) Var det første 10 åringen sa.
Det er jo nesten mykt!
For det er faktisk det, nesten mykt.
Det gjør rommet stillere, lunere og luften føles renere.
Stuen føles ny, rett og slett.
Gulvet er enkelt å rengjøre, vakkert å se på, behagelig å gå på, sitte på og ligge på.
Sa jeg at jeg elsker gulvet mitt?

 
Du kan lese mer om gulvet vårt her, fåes kjøpt hos blant annet maxbo

12 kommentarer
    1. Dette skal jeg huske på. Jeg ønsker meg nemlig belegg ? Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg HaTER parkett. Det knirker, knaker og tåler ikke en dritt. Fliser er jeg heller ikke noe fan av da jeg føler at alt samler seg mellom fugene ??
      Så tuuuusen takk for tips ??

    2. Klikkvinyl er genialt! Vi har valgt å bruke det på de nye rommene til ungene. Superlett å legge, mykt og godt å gå på og det tåler vann! Elsker det?

    3. Vi har valgt akkurat samme gulv på de nyoppussede rommene til barna, og jeg også elsker det! Utrolig for en forskjell det utgjorde.

    4. Vi har å lagt klikk vinyl, både i stue, kjøkken og gang/yttergang. Det er mykt, ser naturlig ut og tåler vann!! Vi er veldig fornøyd

    5. Jeg har også valgt klikkvinyl i hele vår nyrenoverte leilighet. Kunne ikke gjort et bedre valg! Og til den som tenker belegg; dette er mye mer varig og slitesterkt! Men fortsatt lunt og lettstelt. Tommel opp!

    6. klikkvinyl er nydelig!
      Vi har det på ene barnerommet og i gangen.
      Ønsker det på kjøkkenet også 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg