Velkommen høsten- gjett om vi skal ha det gøy!

≈Ååååh, da var den her. Den aller fineste årstiden.
For all del, jeg er glad i forandring, og hvert årstidskille er herlig. Men det er noe ekstra med høsten.
Hvorfor jeg liker høsten ekstra godt lurer du på?
Jo det er flere.
Men aller mest fordi den forventer INGENTING.
Ikke kreves luking og klipping av gress.
Ikke kreves snåmåking
Om været er topp føles solen deilig og luften har en ekstra krisp.
Det er topp å være ute, med mindre småkryp.
Om været rusker er man krøpet inn i høstmodus og synes det er kos å være inne, tenne lys og fyre i ovnen.
Og det beste av alt, den har mindre klesvask enn sommeren.
Oh yes, det er på tide med ytterdress og dermed blir ikke alt møkkete.
Og nå er den altså i gang, høsten.
Jeg har gledet meg ekstra i år, fordi jeg har vist at høsten vil være tiden hvor kanskje også egentiden vil komme sigende på.
Oda nærmer seg fire måneder, vi har overlevd de 100 tøffe. Hun  er i ferd med å finne ut av at det å sove om kvelden kanskje er ok? Lengre tid mellom måltidene og stor nok til å være litt våken og med når ting skjer.
Jeg har lyst til ALT.
Det er sååå mye jeg har lyst til.
Jeg har 1000 ting jeg ønsker å gjøre men innser jo at jeg bør begrense meg 😉
Men en liten ønskeliste/checkliste må på sin plass:
bildet lånt fra

Kids Handprint Fall Tree Craft


Hva ønsker jeg å gjøre i høst?
La oss starte med det viktigste.
BLOGGEN blir ny!
Åh som jeg gleder meg, bloggen har sett slik ut siden jeg begynte å blogge. En ny fresh side, mer brukervennlig for dere og en litt hyggeligere arbeidsplass for meg. Med nytt design har jeg og mange ønsker og planer til innhold.
Jeg håååper og tror tiden skal strekke til.
Mer kreativitet,
mere oppskrifter og
litt mer fra vår hverdag når det passer seg.
Jeg har noen VELDIG spennende møter bak meg som jeg virkelig håper går veien.
Spennende mulige samarbeidspartnere som vil gi godt og spennende innhold til dere.
Jeg har dypdykket i inspirasjon og har mange kreativiteter jeg har lyst til å inspirere dere med.
 

Hva har dere lyst til å lese om her på bloggen i høst?

1 kommentar
    1. Kunne godt tenke meg å lese om hjemmelagde julegaver. Som barn kan lage til tanter/ besteforeldre osv.
      Julepynting generelt ?.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg