Vi åpner boksen fra mosy.no i august.

// Skrevet i samarbeid med mosy.no

Da var det klart for tredje pakke.

Her kan du se vi åpnet pakke 1, her kan du se vi åpnet pakke 2.

Det har blitt et høydepunkt i månenden, en pakke vi gleder oss til både liten og stor, nå skal jeg være helt ærlig og si at jeg vet ikke om det er jeg eller barna som gleder seg mest 😉

Forrige måned innehold mye kreativiteter, denne månenden var det fokus på det geniale.
Iallefall i vår eske (det er få esker som har likt innhold da innholdet tilpasses barnas alder)

La oss åpne eska da…sant?

 

Så hva var dette for no snaskens lurer du på… Jeg må innrømme at eneste produktet jeg var kjent med denne gangen var figuren fra Sleich, ekstra flaks er det at minsta samler på de, og at vi IKKE har denne.

mosuaugust

 

1. Skje fra Donkey.
Denne DIGGET jeg, hallo for en genial løsning. Dette er skje og sugerør i ett.
Perfekt til feks frokostblandinger, måtte google og fant ut at ting.no har den.

70696_2

 

2.En fin liten sleich figur.

3. Drage på boks, supersmart! Kjekk å ha med på tur, kjekk å ha på lur.

4. Gelliblaff snø, ganske sikker på at jeg har sett dette hos blandt annet andemorshop.no

5. Shampo til barna, dette merket har jeg ikke sett før men den lukter himmelsk.

 

Mosy er morsomt altså… elsker at Mia (damen bak konseptet) snuser seg frem til produkter som jeg ikke har klart å snuse meg frem til, og jeg liker å bli overrasket 🙂

Vil du også teste Mosy finner du mer info her.
Og det beste? Det er ingen bindingstid.

 

2 kommentarer
    1. Ja vi har skrevet at vi har ei jente på 3 og en gutt på snart 5 og tror de tilpasser så godt de kan .)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg