Vi åpner boksen fra mosy.no i juni.

/// Skrevet i samarbeid med mosy.no

Det var helt tilfeldig en dag jeg surfet gjennom facebook en morning (som alltid)
og kom over dette bildet:

10914828_871611659577488_762678426275063585_o

Og selvfølgelig er jeg nysgjerrig 😉

Dette måtte jeg sjekke ut mer av.

Mosy er et konsept som er helt nytt her til lands. Hver måned får man en eske, tilpasset barna med produkter du ikke vet hva er før du åpner esken. Damen bak mosy.no, er selv småbarnsmamma og bruker all sin tid på å jakte på små godsaker, som vi småbarnsforeldre kanskje ikke hadde kommet over selv.

Mia har en nese for vakre, smarte, innovative, geniale, praktfulle og morsomme saker, det er det ingen tvil om. Første esken fikk både meg og barna til å klappe i hendene å glise.

Esken viser så absolutt at dette ikke er store maskiner og konserner som står bak.
Pakket med kjærlighet og silkepapir og et håndlaget kort med personlig hilsen på.
WOW!

Jeg var superspent på første eske og valgte å åpne den selv uten barna rundt meg, for å se hva som var inni de, her kan du se hva jeg synes om innholdet:

 

 

Som sagt i filmen, vi digger konseptet og likte innhold i pakken godt.
En slik eske i månenden vil nok bli (min) og barnas høydepunkt. Supert en lang søndag, regnværsdag eller i sjukdomstider. Og skulle det være noe jeg ikke føler er aktuelt nå kan jeg spare til feks kalender eller bruke til bursdager.

 

SÅ hva synes barna da?


mosy1

 

Barna elsket innholdet rett og slett.
mosy2

Matilde gikk rett på maten, Markus gransker bruksannvisningen 🙂
Ekstra stas var det med plusspluss klossene, som var på en måte puslespill, byggeklosser og alt i ett.

mosy4

 

mosy3

 

 

Så hva gjemte seg egentlig i boksen?

mosy6

 

1. Håndlaget kort av Mia
2. Sand og vannleke fra andemorshop.no
3. Sunt godteri fra rentliv.no (disse var namme namme!)
4. Kopp fra Blomingvilles nye serie.
5. Plaster for tøffe små pirater.
6. PlussPluss byggeklosser
7. Gavekort på butikken hos mosy.no

 

Nå er det ca 12 dager igjen til bestillingsfristen til juliesken hos mosy, hva som er inni ANER jeg ikke, men jeg og barna gleder oss allerede.

Vil du også teste mosy? Da finner du mer info HER.

4 kommentarer

Siste innlegg