Vi feirer sommeren – Rabattkode fra Knerten og Karoline

Tenk, det er juni allerede. Må innrømme at jeg synes det er fantastisk mye letter å være småbarnsmamma på denne siden av halvåret. Mindre klær når vi skal ut og spør du meg er det mer og finne på også (siden jeg ikke så begeistret for ski 😉 )
Varmen kom (slik den alltid gjør) Brått på. Og den dagen gradestokken bikket 20 grader og jeg skulle kle av ungene, innså jeg at (som alle andre år) hadde barna vokst ifra fjorårets sommerklær. Var kun en  shorts eller to og en kjole som kunne brukes til nød.
Da var det bare å brette opp ermene og lommeboka forsåvidt å sondere terrenget.
Det er så herlig med friske farger, lettere plagg og sommerlige motiver.
Hos Knerten og Karoline ramler det inn sommerlige nyheter flere ganger i uken nå.
Vi har et samarbeid med Knerten og Karoline Barneklær og gir hver måned bort en rabattkode.
I juni gir de alle våre lesere hele 25 % rabatt på ALT, inkl nyheter.
De har fått inn så mye flotte sommervarer!
ROSAsommer BLÅsommer

Jeg er veldig glad i klærne fra nameit og disse fører jo Knerten og Karoline,
Her er mine personlige favoritter til trekløveret mitt.

matildemarkusfav
Matilde sokker // bukse// topp Markus Smekke// shorts// Cardigan

amalie

 

Amalie Bukse /// Topp/// Bikini

 
rabattcolage
 
 
Rabattkoden gjelder ABSOLUTT alt, ta en titt HER for å se det store utvalget.
Happy shopping 🙂
Rabatten varer til og med onsdag 11 juni.
frakt kr uansett stor eller liten handlekurv.
Pssssst: er du gravid?
Knerten og Karoline gir alle gravide 35% rabatt på alt de handler fra de er 3 mnd på vei til barnet er 6 mnd gammel.
Vil du ha rabattkode? Send en mail til [email protected]
 
//Trykk LIKE dersom du elsker at det er sommer!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg