Vi gir bort hele 3 vogner fra NordicCab!

Vi spurte dere i går om det var stemning for giveaway fra Nordic Cab og lovet en FANTASTISK giveaway ved nok respons.

Og gjett om det ble stemning 🙂

Så god at vi ikke får gi bort bare en med hele 3!! vogner fra Nordic Cab!

Litt usikker på hva som er så spesielt med Nordic Cab?
Vel jeg kan jo prøve å forklare kjapt og enkelt.

For sannheten er at jeg kunne sittet her i evigheter å fullrost vognen.
Vi har hatt den i flere år nå, og har vært en god venn mens ungeflokken har vokst.

Men jeg kan gjøre det kort, vil du lese mer tar du en titt på nettsiden til Nordic Cab.
Nordic Cab er en norskdesignet hybridvogn til transport av 1 eller 2 barn eller annen last.
I tillegg er det en ALT i ett vogn, den kan brukes bak sykkel, som pulk, med drag på beina,  joggevogn og trille.

 

I flere år har vi hatt Nordic Cab explorer, en robust, solid vogn beregnet til skogturer, SKIKKELIG skogturer om du ønsker. Den tåler “alt” har god lasteplass og behagelig plass til to barn. Denne kan også enkelt gjøres om til varevogn.

Nå har vi i midlertid byttet den ut med en Nordic Cab Urban som er den nyeste vogna i familien, som er tilpasset det mer urbane liv, litt mer smidig, liiiitt mindre fargerik, og litt mer fokus på comfort.
Setene til barna kan justeres individuelt, det er skivebremser og dempere av glassfiber.

I tillegg, kan du få kjøpt Nordic Cab som ren varevogn. Som kan frakte det tenkelige og utenkelige.
Kan brukes bak sykkel, som pulk og til hund.

Og vi skal altså få gi bort en av hver!

Herreguuud så gøy!

Hvordan foregår det?

Ønsker du å vinne er det to kanaler du må følge med på hos oss. Facebook og snapchat.

facebook deler vi ut Nordic Cab Explorer 5 i 1 verdi 10470 og varevogn. verdi 7990

Og på snapchat  ( du finner meg under idebankmamma om linken ikke fungerer) viser jeg frem Nordic Cab Urban iløpet av dagen og der deler vi ut en Nordic Cab Urban 5 i 1 til en verdi av 12 970

 

 

 

30 kommentarer
    1. Åååh!! For en fantastisk giveaway! Har sååå lyst på en Nordic Cab at det finnes ikke ord!! ? Dessverre setter økonomien en stopper 🙁

    2. Skulle gjerne gitt en slik til dattera mi slik at hun får med seg veslejenta på tur.?

    3. super flott giveaway. skal følge med og satser på at dekningen holder deg slik at en får med seg alt. hyttetur i uvær og dårlig deknibg

    4. Har i lang tid ønsket og drømt om ei slik vogn, det ville blitt så mye lettere å være med de 2 største ut i skog og mark, når man kunne hatt de 2 minste i denne når føttene ikke strekker til ? Krysser fingra for mine 4 herlige og uteglade, skjønne barn ?

    5. Skulle veldig gjerne hatt en slik til minste jenta på 5 mnd ? Har prøvd min søster sin og den er helt super!!!!

    6. For en inspirasjon ? følger med både på Facebook og snapchat ? vi har selv 4 småtroll, i alder 1-10 år fått så mange gode tips på linker som er lagt ut ? helt super ? ?

    7. Vil være supert om jeg vant en slik, for da ville jeg gitt den bort til min nevø som har to små gutter under to år.?

    8. For et fremkomstmiddel, så mange brukermuligheter. Heldig er den som vinner???

    9. Har ønska oss den i mange år…. har en skranglette sykkelvogn som knapt er brukende lenger, så dette hadde virkelig vert en stooooor bonus ikvardagen å vinne 😀 <3

    10. Har gjerne lyst til å vinne en til min kjære søster og tantebarn!! 😀

    11. Denne hadde vært yppeelig å vinne da vi venter nr 2 i Juli!!! Eldste er 2.5 år, så da kunne vi fått bruk for denne til tur å butikk handling osv.

    12. Da er du lagt til på snap og kommentert på Facebook så nå er det bare å krysse fingrene og håpe å vinne en nordic cab som har stått høyt på ønske lista i flere år

    13. Nå er yngste gutten min snart 3, så vi trenger ikke denne selv, men niesen min som har fått seg en liten prins hadde elsket den. Hun har en nydelig Samojed-hund som kan trekke vognen. Hadde passet perfekt for hele den lille familien.

    14. Krysse fingran for å vinne her ???? Sover når det er giveaway før jeg skal på nattevakt ? og vi trenger denne da jeg trenger en som kommer frem overalt og som kan hjelpe meg å komme i form ??

    15. Fantastisk premie!! Har lagt deg til på snap, men desverre ikke fått kontakt! Ja ja 🙂 ha en super søndag videre! Håper dere har hatt like fint vær som det har vært her grenland!

    16. Vi har så utrolig lyst på dette? Vi har vurdert det, men økonomien strekker desverre ikke til med kun en jobb?

    17. Da har æ likt deg på snap og Facebook i håp om å vinne ❤

    18. Ja takk,hadde vært supert å ha når vi skal ut på tur?
      Da kunne tvillingene sittet der,mens storebrødrene og foreldre hadde syklet.

    19. Denne ser helt fantastisk ut ? praktisk og anvendelig for de to minste ?

    20. Vi krysser fingrene her hjemme i håp om å vinne denne fantastiske vognen 😀

    21. Jeg har tre tette unger på alder 4år ,3 åe og 5 mnd. Har veldig lyst til å være mye ute på tur, men ikke alltid like lett. Tror en slik Nordic Cab hadde gjort det bittelitt lettere å få med flokken på tur. Krysser fingrene! Fantastisk give away ?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg