Vi skal åpne butikk!

Det var så gøy å slippe bomben i går på snapchat med dere.
Telefonen glødet nærmest når vi nærmet oss middagstider.
I går kunne vi altså endelig fortelle at vi skal åpne en fysisk Kos med kaos butikk.
Og herreguuuud som jeg gleder meg 😀
En 400 kvm stor butikk full av det vi har i butikken i dag og masse masse mer.
Jeg vet ikke helt hva jeg skal si vi blir.
På en måte en babyutstyrbutikk, men med fokus på ting man trenger, som er praktiske, unike, osv.
Vogner, bilstoler, bæretøy, kjekt å på reise, osv osv
Litt dill og dall må vi selvsagt ha, men det er ikke der fokuset vil ligge.
I tillegg brenner vi for kreativitet, og det vil vi fortsette med i butikken.
Masse godt kreativt utstyr til barn og mange gode kreative ideer.
Det skal bli så gøy.
Det å åpne fysisk butikk i den digitale hverdagen som vi lever i er muligens å gå litt i feil retning.
I følge trend kanskje, men ikke om vi følger drømmen vår.
Vår drøm om å skape arbeidsplasser og liv og røre her på bygda.
Muligheter for familier å bo og leve her, slik vi gjør.
Lage liv i et lite samfunn og ikke minst vise at noe er mulig selv om vi ikke er midt inne i Oslogryta.
Vi får god plass i butikken og vi har et inderlig ønske om å skape en plass hvor man også kan være sosial, hvor ting kan skje av sosiale settinger, enten det måtte være informasjon eller inspirasjon eller rett og slett bare et helt vanlig barseltreff.
Et sted hvor man kan ta med seg mini, få litt selskap i en litt lang permisjon og snakke med andre på samme sted i livet.
Jeg har tusen ideer, så jeg må sile ut og ikke minst se hva folket ønsker.
Butikken vil ligge på Jevnaker, med gode parkeringsmuligheter og kun et lite steinkast fra Hadeland Glassverk.
Men, hva bør vi fylle butikken med, hvilke merker, produkter osv?
Om du føler du har lyst til å påvirke butikken vår og innhold kan du søke medlemsskap i denne gruppen HER.
Her vil vi holde dere oppdatert på hvilke merker vi tar inn, når vi kommer til å åpne og ikke minst få mulighet til å være med på åpningsfest.
For selvsagt må vi ha det.
ÅÅÅååå sa jeg at jeg gleder meg?
 
Og du… om du bor langt unna… vil selvfølgelig nettbutikken være med på moroa 😉

5 kommentarer
    1. Åååå, jeg føler på meg at eg får et nytt fast stoppested mår vi skal besøke slekta i Bjoneroa ?? lykke til med alle forberedelser!

    2. Hei vi er så nyskjærrig på hvor på Jevnaker butikken kommer til å ligge, så for familiefredens skyld, skal den ligge på nesbakken eller toso?

    3. Har søkt medlemskap i gruppen. Etter 10 år i barnehage er det allright å kunne bruke erfaringen med ulike produkter til nytte ?
      Og så håper jeg dette er en butikk jeg kan benytte meg av når/om det blir barn her i huset også ? lokale arbeidsplasser, møteplasser og innslag som verner om en bygdekultur der folk kan møtes og si hei med navn er noe som må støttes oppunder (selv om det strengt talt er en halvtimes tid fra meg til Jevnaker. Avstander er lissom noe annet på bygda).
      Masse lykke til! Flott initiativ!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg