Vi skal feire 80 000!

//Alle premier er sponset av våre samarbeidspartnere eller egen nettbutikk

At denne bloggen og vår facebookside har bidratt med å gjøre livet mitt mer innholdsrikt er det ingen tvil om. 8 år med sykdom hadde satt sitt preg både på meg og familie. Og det er jo med dette prosjektet det hele snudde.
Det startet som en hobby, som et fokus med å fylle på med noe jeg likte, det hele har utviklet seg til å bli min jobb, min lidenskap, min livsstil og ikke minst et herlig fellesskap.
Gjennom instagram og snap har jeg blitt kjent med flere av dere. Fulgt flere små fra magehuler til første krabbing og ord. Sett ufattelig mange slitne mammatryner og rotete stuegulv og ikke minst sprengt en all mass med tabudører i filler. Hos meg snakker vi om ALT.
Det er SÅ gøy å dele ord, tanker, ideer og dager med dere. Både de gode og de mindre gode.
Og jeg elsker hvordan dere deler med oss.
Nå har vi rundet 80 000 (!!!) følgere på facebook, det er nesten ikke til å tro.
Så moro! TUSEN TUSEN takk!
Jeg setter så stor pris på at dere tar dere tid til mine ord, leser, deler og engasjerer. Takket være dere kan jeg fortsette å gjøre nettopp det. Og nå, som vi har rundet 80 000 må vi jo nesten feire litt vel?
Jeg har samlet sammen masse premier fra samarbeidspartnere.
Satt et tema for vår give away denne gangen, og det er
VÅRE FAVORITTER!
Jepp, utstyr og dingsebomser  vi bruker i vår hverdag og som vi DIGGER og som ekstra bonus har vi jammen meg fått med noen STEDER også som vi elsker å dra til.
Som fembarnsforeldre har vi prøvd mye rart, og mye bra. Og det er nettopp det som er bra vi deler ut.

Det hele vil skje på en livesending, fredag 7. juli kl 20 braker det løs på vår facebookside.

Oversikt over premier:
 

  1. Nordic Cab urban 2i1
    Denne får vi jo ikke skrytt nok av rett og slett. Praktisk og smart og veldig veldig god.
    Denne kan suppleres og bli en fullverdig pulk også.
  2. Bed box
    Reisegadget nr 1 for en småbarnsfamilie som skal ut å fly. Ikke bare er den genial på flyplassen som fremkomstmiddel for de større barna, den gjør også om flysete til en SENG, jepp du leste riktig. En seng. Den er designet av to norske foreldre med mye reiseerfaring. Denne DIGGER vi.
  3. Lill Davinci rammen
    Så er det ingen hemmelighet at vi er glade i rammene våre. Lill Davincirammen rommer hele 50 ark og er som skapt for småbarnsforeldre med kreative små. I perioder her er tegningsproduksjonen høy, og da er det VELDIG stas å kunne ramme de inn.
  4. Krukker med Recaplokk
    Disse har vi nylig oppdaget. Universale lokk som gir glasskrukker uante muligheter. Helt vanlig syltetøyglass blir til smootieglass. Perfekt til hobbyartikler, frokostblanding og kaffebønner. Vi har akkurat fått de i hus og DIGGER de. I denne premien vinner man tre ulike krukker med tre ulike lokk

  5. Magnettavle med tusjer
    Denne har jeg designet selv, og om jeg får si det selv er det kanskje noe av det mest geniale jeg har laget ha ha. Den er perfekt match med kalenderboken og gjør uken klar og tydelig for hele familien.

  6. Chicco Next2me 
    Denne har jeg brukt til mine tre siste barn, og den er helt super.
    Mange muligheter, enkel å bruke, kan slåes sammen og taes med på tur. Triller lett, kan rugges og perfekt til samsoving.
  7. Neonate babycall
    Vi har prøvd utallige babycaller og alle har det vært ett eller annet med som vi ikke har vært fornøyd med. Jeg spurte desperat her inne om noen hadde tips, og det utpekte seg en type som flere var fornøyd med, som utmerket seg. Vi testet og skjønner GODT hvorfor. Enkel i bruk, til å stole på. Godt batteri og lite stråling.
  8. Bb hugme
    Bbhug me er utviklet av mennesker som kan ledd og bekken og slark og smerter.
    En lang pølse fylt med små små korn kan gjøre natten  bedre og dagen med baby enklere.
    Den er perfekt under svangerskapet, god som ammepute, hvilepute for babyen og super som pute i kosekroken tilslutt.
  9. Barnetallerken
    Ingrids kermikk har vi vist dere tidligere, og er kanskje noe av det vakreste jeg har i skapet. Vi oppdaget ikke disse før Matilde ble født, men vi har bestemt oss for at alle barna skal få hvert sitt service selv om de to eldste har blitt store. Vakkert minne å ha og veldig moro å bruke.

  10. Hunderfossen
    Dette er en GØY premie. En familie sendes til hunderfossen familiepark, gratis inngang og overnatting på premiumrom for en natt! En drømmehelg for en familie med andre ord.
    Hunderfossen er en av våre favorittparker av mange grunner. Men her finner man virkelig noe for en hver. Berg og dalbaner, kjøreskole, badeland, teater, karuseller for store og små, lekeplasser og det beste er et eget område med griller så man kan lage egen mat. Perfekt for stor familie som oss iallefall.
    Overnattingen skjer på Hunderfossen Hotell og Resort i et premiumrom.
    Med andre ord virkelig litt luksus i hverdagen for en heldig familie.
  11. Bjørneparken
    Bare 1,5 time fra oslo ligger bjørneparken. En park vi har besøkt flere ganger. Her skjer det MYE og det er stadig noe nytt. I år har vi hørt rykter om berg og dalbane som åpner iløpet av sommeren.
    En familiebillett gir en heldig familie inngang til parken for en dag. 
  12. Dwingular lekematte
    Oh yes, lekematten dere vet vi elsker, denne har vi tilbrakt utallige timer på og kan virkelig gå god for den.
    God å gå på, sitte på, ligge på og leke på. Sklir ikke. Enkel å holde ren, gift fri og veldig veldig fin.
     
  13. Smartpack.
    Denne har vi vist frem til dere før. En supersmartsak. En bag, sekk, koffert, kall det hva du vil.Oppdelt i regulerarbare rom. Henger perfekt i barnehagegarderoben og gir både foreldre og de ansatte god oversikt. En heldig vinner full pakke, med barnehagesekk og sitteunderlag i valgfri farge.

  14. Ithermie
    Dette er ikke bare et termometer. Dette er en smart termometer. Det kobles på telefonen din og snakker med en egen app.
    Her registreres hver måling og du kan enkelt legge til andre symptomer og notater.
    En egen bruker for alle i familien. Kan måle temp både i pannen og øret og har etter vår erfaring svært nøyaktig måling sammenlignet med ordinært termometer.

  15. Easygrow lite+ 
    En vognpose som har blitt revet vekk fra butikkhyllene fortere enn de har blitt plassert ut. Neimen ikke rart for denne posen er super. Vindtett, vannsøyle på 8000 og veldig veldig fin.
  16. Ballbinge fra Storkboks
    Denne altså, superfin og supermoro. Her lover vi mange timer med lek, og noooen baller rundt om kring ha ha, men det er så verdt det. Morsom liten sak å ha i stuen eller på rommet.
  17. My hummy bamsen
    Den magisk bamsen har gjort vår babyhverdag enklere og nattesøvnen bedre.
    En hvit lyd som beroliger barnet, sender det nesten inn i magehulen igjen og gjør omgivelsene i den kalde verden litt tryggere. Denne har vi brukt på våre to minste og kan virkelig anbefale den av hele vårt hjerte.
  18. Caboo close.
    Flere ganger har jeg vist frem denne på snapchat. En bæresele uten knyting, myk og god og enkel i bruk. Perfekt for den første tiden. Gir to armer fri og en behagelig bæring for både mor og barn.
  19. Concord reverso plus 2017
    Tenk at vi skal få lov å dele ut verdens beste (?) bilstol.
    Dette er faktisk et sete som er best i test, og det i den skikkelige testen. Ingen seter har scoret bedre på plusstesten i denne klassen enn nettopp dette sete. Kan brukes fra nyfødt og opptil 105 cm (eller 23 kilo)
  20. Nordic cab active.
    En heeeelt ny nordic cab. Laget for å virkelig henge med på en sporty familie. 15 kilo lett, joggevogn og pulk og budsjettvennlig!
55 kommentarer
    1. Så mye fint! Synes det er litt kjedelig med livesending da det kan være litt vanskelig å kombinere med små som skal i seng og vil bysses og bæres på kvelden. Er jo ikke alle små som sover innen kl. 20, selv om de egentlig skal det?.. Men håper jeg får mulighet til å delta. Gratulerer med 80 000 følgere!?

    2. Hadde vært fint å bli trukket ut til å få slike fine ting ? Vi skal bli besteforeldre igjen i begynnelsen av oktober til en gutt ? og gleder oss veldig ?

    3. Vi ønsker oss veldig Easygrow lite+ til lillebror som blir født i september ? Alltid ønsket meg den posen men aldri hatt råd til den ? Gratulerer sååå mye med så mange følgere og det er forståelig for jeg elsker å følge dere ?

    4. Mange fine premier. Krysser fingrene for bedbox, Hunderfossen eller smartpack ??

    5. Så innmari mye fint man kan vinne..hadde vært knall med en tur til Hunderfossen eller bjørneparken..en nordic cab hadde heller ikke vært dumt..?

    6. Flere ting her vi kunne hatt nytte av, ser jeg. Storesøster hadde elska ballbingen, jeg hadde likt magnettavla for å holde lettere styr på hverdagen, mens far i huset hadde elska nprdic cab til lillebror ??

    7. For min del er alt her supert og vanskelig og velge. Men med 3 bonusbarn og første mann for min del på vei så blir man glad for hva som helst ?

    8. Sykkelvogn/pulk hadde vært særdeles superdupert for yngste sønnen og familien nå 🙂 De har nettopp flyttet hjem til Norge etter mange år i Singapore,og svigerdatter må trene litt på høyrekjøring før hun kan kjøre bil her. En sykkelvogn ville gjøre hveragen mye enklere når småjentene på 3 og 4 år skal fraktes til og fra barenhagen mm ♥
      Masse flotte ting å vinne hos dere,gratulerer med jubileum !! Gamle bestemødre følger dere også ::::::: 🙂

    9. Så utrolig mye fine ting dere deler ut. Håper jeg får til å bli med på live-sendingen ?

    10. Med to små gutter i baksetet på en tur/retur reise Oslo-Kr.sund så hadde det vært magisk med et deilig avbrekk på Hunderfossen. Eller en Smartpack med tanke på alt garderobekaoset vi til tider opplever i bhg.
      Gratulerer med 80.000!!!! følgere – godt å vita at man bidrar med noe som så mange har gleden og nytte av å følge med på 🙂

    11. Husker så godt at jeg begynte å følge deg i mitt første år som førskolelærer. Du har så
      Mange godt aktivitetstips og man fikk en forståelse for hvordan det var å ha barn, før jeg selv fikk barn. Nå sitter jeg her med to barn, og din blogg har blitt enda viktigere for meg. Du bidrar til å normalisere livet med barn, alle utfordringene, alle gledene og alle de små tingene i hverdagen. Tusen takk!

    12. Wow! Så gøy med 80.000!!! Gratulerer! Og så kjekt at dere vil dele ut så mange fine premier!

    13. Gratulerer så mye!
      er så mange fine tips og ting som gjør hverdagen med små og store barn lettere 😀
      Hadde vært så gøy å vinne noe… jenta mi hadde nok satt stor pris på en tur til Hunderfossen i sommer 😀
      Lykke til videre!

    14. Gratulerer med 80.000 følgerne ??
      Krysser fingrene for en next2me eller smartpack ?

    15. Gratulerer med 80.000 følgerne ?
      Krysser fingrene for next2me eller smartpack ?

    16. Takket være deg Nina, har jeg lært meg å nyte hverdagen med tre små. Permisjonstiden har fått lov å være mer kos og jeg har blitt mer bevisst på at rot kan få være rot.
      Gratulerer med 80 000.

    17. Gratulerer med 80.000 følgere, med en så praktisk og fin blogg og Facebook side er det ikke rart i at dere har 80.000 følgere og det vil bli flere ?
      Jeg har selv lastet ned snapp kun for å få følge deg der ellers bruker jeg ikke snapp (har ennå ikke instagram men lurer nå på å legge til den også)..
      Mange av aktivitetene jeg har sett på bloggen har datteren min elsket så gleder meg til minste mann kommer nå i september.. Men som student er det ikke alltid like lett å holde styr på alt spesielt da far ennå ikke kan norsk blir det som å ha 2 barn (snart 3) ??

    18. Så mye fint man kan vinne ? Ønsker meg tur til Hunderfossen 🙂 eller ny hummy bamsen? En easy grow pose hadde også vært flott! Spent på trekning!!

    19. Her var det mange fine premier, tror faktisk Smartpack står høyest på listen Nå-for det første var det noe jeg faktisk ikke hadde sett før (sovet i timen…) og med ene halvdel sin familie i utlandet – ser den genial ut for oss-ikke bare til utenlands ferier men også generelt da vi er på tur-da vi ikke har bil…. ?

    20. Ønsker oss veldig Nordic cab aktive. Aktiv familie som har slitt ut den gamle sykkelvogna etter ett år ekstra i permisjon. Hadde vært topp å fått med alle ut i alle årstidene for en aktiv hverdag 😀

    21. Easygrow posen hadde vært knallfin å hatt med i hverdagen. Til pose i vogna, sykkelvogn, som leketeppe/piknikkteppe osv.

    22. Ithermie har jeg aldri hørt om/ sett før. Ser skikkelig bra ut. Hadde vært fint å få testet det ut 🙂

    23. Nordic cab urban 2 i 1 ser helt knall ut 😀 Den ønsker vi oss 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg