Viktig å huske før barnehage og skolestart!

/annonse

Denne julen kom som kastet over oss, plutselig forstår jeg uttrykket som julaften på kjærringa.
Jeg ville nesten ikke at det skulle være jul når lille julaften var på hell.
Jeg var ikke klar.

Men jul ble det, og hyggelig ble det og.
Faktisk har vi kanskje hatt den fineste romjulen noensinne.
1. juledag ble tilbragt i pysj HELE dagen, vi bygde lego og satt på gulvet til vi fikk tresmak i rompa og enda litt til..

Men så, vips er det jammen hverdagen igjen.
Barnehage og skolehverdagen er i gang.

Og jeg tenkte jeg skulle benytte muligheten med å komme med en pitteliten reminder.

For jeg regner med, at i likhet med oss, så var det ikke bare harde pakker under treet.
Masse flott nytt tøy også. Nye basics, sokker, votter, luer osv.

Og du… ikke glem å merk de a.


Det er igrunnen like mye en reminder til meg selv, som et tips til deg.
For ettersom ungeflokken har vokst, har jeg mistet kontroll.
Uten merking hadde jeg vært en av de som aldri hentet plaggene i “gjennglemt” kurven.

Og etter jeg begynte å bruke navnelappene fra Askeladden kjenner også barna igjen lappene selv, selv før de kan lese og har dermed litt kontroll selv også..

Så ta en ekstra runde nå, som et nytt år er i gang, og sjekk over.
Hva er merket og hva er ikke.

Mangler du merkelapper, får du tak i de vi bruker her.
Rask levering, og sitter på det meste.

Vi bruker kun de som klistres på, på plagg fester vi på vaskelappen og de sitter godt.

Vi merker det meste, heller litt for mye enn litt for lite.
De er også geniale å bruke på matbokser og drikkeflasker.
Tåler oppvaskmaskin gjør de og.

 

Merk alt, alltid, det er mitt motto.
Det tar kanskje litt tid, men vi mister mye mindre også 🙂

 

 

5 kommentarer
    1. Bruker også klistrelapper,men fra et annet merke. Men det er genialt. Bruker de på alt til frøkna her,har nettopp satt en på rompebrettet hun fikk til jul. Glad jeg ikke står og stryker de på,for det har jeg rett og slett ikke tålmodighet til?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg