Vil du komme på vårt juleverksted – Møt oss på Hadelandsmessa.

Vi er veldig veldig stolte av å presentere oss som en Hadelandsbedrift.

Ja ikke bare Hadelandsbedrift, men en skikkelig bygdebedrift. Godt plassert i den koselige lille bygda Bjoneroa.
Som mange av dere vet jobber jeg med bloggen i fulltid (samtidig som jeg er mamma til fire små på utsiden og en inni)

Men i tillegg har det vokst frem en aldri så liten nettbutikk også. Kos med kaos. En hjertesak jeg hadde når jeg flyttet til bygda, jeg hadde lyst til å kunne bidra med arbeidsplasser og ikke minst finne et sted jeg kunne fylle med flotte, smarte eller morsomme produkter jeg kom over og ikke minst de jeg (kremt jeg mener vi) lager selv.

Vi nådde målet og i dag er det to stk ansatte i vår lille koselige nettbutikk i den bittelille bygda som stadig er i utvikling.

Neste helg er det en gylden mulighet for alle Hadelands bedrifter å bruse litt med fjærene og vise seg frem.
Hadelandsmessa arrangeres på Gran og vi er en av de stolte utstillerne.

Min hjertesak på bloggen er kreativitet.

kreativmatilde2
Kreativitet med barna gir så mye godt. Det gir lærdom, samtaler, resultater, minner og ikke minst kvalitetstid sammen uten forstyrrelser (NB mobiltelefonen skal ikke på bordet 😉 )
Men mange synes det er utfordrende å være kreativ, tenker de krever for mye og sliter med ideene.

På vårt juleverkstedbord på Hadelandsmessa vil vi gi dere ide til to enkle ornamenter man kan lage med barna, selv de minste.
Og tar du en titt på vårt juletre vil du finne mange ideer til selvlaget juletrepynt.

Og SELVFØLGELIG vil du kunne kjøpe vår populære ramme som rommer hele 50 tegninger til messepris
29650_Lill_Davincirammen_A3_1
og jammen rakk kalenderboken å bli ferdig også.
skjermbilde-2016-10-27-kl-21-08-16

Det er et stort spekter utstillere på Hadelandsmessa, så absolutt noe for enhver og jammen er det mulighet til å gjøre et julegavekupp eller to også. Her er det mye å oppdage både for de som bor på Hadeland og de som bor i nærheten.

I tillegg vil Angrybirds dukke opp på lørdag og lage show og stemning. På søndag kommer Nittedal barne og familieteater med familieforestillingen Hakkebakkeskogen. Kjøper du billett til denne får du også inngang til messa inkludert i forestillingsbilletten.

 

Sees vi?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg