Vil du teste Yummi pouch? – Vi søker bloggere

Smoothies posene man får kjøpt i butikken er veldig populære for alle våre tre små (og store)
Det er praktisk med slik mat på pose som kan servere med en gang og (som regel) uten søl og gris.
Vi DIGGER de posene.
DSC07966
Hørt om Yummi pouch? De er gjenbrukbare poser som kan fylles med akkurat det barnet vil ha av flytende næring. Fruktmos, pure, yoghurt, her er det bare fantasien som setter grenser.

67137_Yummi_Pouch_Yummi_Pouch_Starter_sett_2
Som ekstrautstyr kan man kjøpe skjeer (genialt på tur) og klistremerker man kan skrive navn eventuelt innhold på.
Posene skal være lette å rengjøre og enkel i bruk.
collage


Lillefin.no er importør av disse flotte posene og i samarbeid med de søker vi nå en testblogger som kan teste et startsett med yummi pouch.  Dette inneholder 6 poser, mugge til å fylle på meg, ekstra korker, og klistremerker posene kan dekoreres med.
67137_Yummi_Pouch_Yummi_Pouch_Starter_sett_1
 
Du finner mer info om Yummi Pouch HER
Så om du blogger og har barn er du kanskje den vi leter etter 🙂
Hvordan delta?
 
1. Legg igjen en link til bloggen ditt her i kommentarfeltet og fortell oss hvor gamle barna er
2. kryss fingre og tenk gode tanker.
Vinneren trekkes 19 juni 🙂
 

10 kommentarer
    1. Neimen. Har ingen meldt seg enda?!
      Her ønsker jeg å delta iallefall! 😉
      Blogger innimellom på ww.queenmee.blogg.no
      Vi bruker myyye smoothie hjemme hos oss, og dette produktet er noe vi har lurt på å kjøpe 🙂
      Vi har ett barn som blir ett år i slutten av juni, også meg da, mamma som er 27.
      Smoothie på havregrøten om morningen gjelder begge to 😉
      *krysse fingra og tenker gode tanker*

    2. Jeg har en jente på 16 mnd.. Vi bruker myye av de ferdigkjøpte smoothie posene, så dette hadde vært genialt å prøve. Så kan jeg selv få bestemme innholdet 🙂
      Bloggen er http://mockey.blogg.no
      Krysser fingre og tær, for disse ønsker vi virkelig å få teste 😀

    3. Vi har ei på 3 mnd nå og ettervært så vil jeg gjerne kunne lage ting til henne når henne blir større og da hadde det vært veldig supert å kunne teste dette 😉

    4. Åh så spennende og enkelt produkt! Har hørt det har vært litt snakk om å lage “smoothiepose” hjemme men enda ikke funnet kjøpested.. Her går der mye smoothie i løpet av ei uke, men hadde vært mye bedre å kunne laget de selv slik at man kan bruke ferske råvarer å kanskje også kunne bruke noe av det som kommer i Hagen fremover 😀 har en gutt på tre år og en gutt som blir ett år på søndag , smoothie og frukt ønsker de mer en nam 😉 vi vil gjerne teste 😀

    5. Jeg har to jenter på snart 3 år og ei på snart 5 måneder. Hadde væet genialr å få testet disse spesielt på minsten som nå går over på fast føde

    6. Jeg har en jente på 1 år og 8 mnd. som elsker smoothiene fra butikken. Hun styrter de nedpå på 1 min. Vi kjøper de ofte til helgen, så får hun det som et lite mellommåltid, eller hvis vi er på farten.
      Jeg er stor fan av å lage maten fra bunnen av, og bloggen min handler om nettopp babymat (BLW/Babystyrt mattilvenning).
      http://www.fruhansenbergen.wordpress.com

    7. jeg har en gutt på tre år, men vi lager smoothie daglig, og vi har snakket om at det hadde vært genialt om det hadde vært en løsning som gjorde det enkelt å ta med seg på tur eller på stranden. Vi er nemlig en familie som er mye ute og smoothie og uteliv er ikke det store-
      Jeg skriver bloggen Petrus og PEtrine og dere finner meg på facebook eller på instgram under samme navn
      http://www.fargeklatt1.blogspot.no

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg