Villabokstav – Nydelige treklosser med bokstaver + Giveaway

Konkurransen er avsluttet. Vinnerene finner du i bunn av innlegget.

 
Jeg oppdaget noen helt alldeles nydelige treklosser på nett og bare måtte se de i virkeligheten.
Villabokstav lager personlige treklosser med bokstaver, tall, bilder og symboler. Alt  laget av en mamma. En kreativ dame som også lager mye annet flott interiør til barnerommet
Ideen kom da hun ikke fant de personlige klossene hun lettet etter.
Og jammen er jeg glad for det, for disse er alldeles NYDELIG.
Minsta mi har både bokstavklossene og kalenderklossene.
villabokstav
Bokstavklossene har en bokstav side og de tre resterende har forskjellig mønster:
 
bokstavkloss1
 
Kalenderklossen har to klosser med tall og en kloss med teksten  dager, uker, månender og år.
Disse er også kjempe fin gave til en blivende mamma da den kan være med å telle ned svangerskapet 😉
villebokstav2
 

Hun lager klosser på bestilling, og nettbutikken hennes anbefales en titt:

Villabokstav8
Og vi er så heldig å få ha en giveaway hvor hele
3 vinner produkter fra Villabokstav.
villabokstav
Slik deltar du:
Trykk like under innlegget.
Og fortell oss i en kommentar hva du vil vinne.
Valgfritt navn i bokstavklosser?
Kalender i treklosser?
Eller en flott fødselsplakat?

VINNERE ER TRUKKET!

Bokstavklossene: Anne Siri
Kalenderklossene: Iselin L
Fødselsplakat: Oda Fagnastøl
Lykke til!

334 kommentarer
    1. Jeg vil gjerne vinne bokstavklosser! Vi kjøpte nytt hus igår, og det ville vært supert med de nydelige klossene på prinsessas nye rom 🙂

    2. Vil gjerne vinne navnet Andrea i rosa bokstavklosser! De var kjempefine! 🙂

    3. Hei!
      Bokstavklossene var kjempefine:-) Datteren min har et navn som ikke alle har, og dermed er det vanskelig å finne ting med navnet hennes på. Slike hadde vært perfekt på rommet hennes. Tvi tvi!

    4. Jeg vil gjerne vinne kalenderklossene, slik at alle mine tre barn kan få glede av klossene:)

    5. Hei og takk for flott giveaway 🙂 Hvis jeg er heldig ,kunne jeg tenkt meg valgfritt navn i treklosser 🙂 Har en nydelig nevø på nærmere 2 år,tror han hadde blitt veldig glad for disse 🙂 Han heter Sebastian,og det var det jeg ville ønsket meg dersom jeg skulle være heldig.. Mvh. Linda Salvesen, [email protected]

    6. Vil gjerne vinne bokstavklossene til prinsessa mi, hun får nå nytt rom og der hadde de passet perfekt 🙂

    7. Bokstavklosser til jenta vår Eline på 9 mnd hadde vært helt fantastisk. Disse klossene var kjempefine:)

    8. Har kjempe lyst på de fine bokstav klossene til min lille go klomp Fredrik Emanuel som snart er en måned. 🙂
      ( 27e)

    9. Hei. Jeg ønsker meg bokstavklosser til jenta mi. Vi skal flytte i høst og hun får eget rom. Bokstavklossene var bare kjempefine! 🙂

    10. Holder på å lage eget rom til cienna som er 6mnd, bokstav klossene hadde vært kjempe fine i en hylle på rommet ♥

    11. Jeg ønsker meg treklossende med navnet til jenta vår på 🙂 de vil passe perfekt inn på rommet som vi driver å ordner tul henne nå 🙂

    12. Disse var nydelige! Hadde vært supert å vinne bokstavklossene å pynte på babyrommet til minstebror 🙂

    13. Vil gjerne vinne bokstavklosser til minstejenta, Jasmine. De var nydelige!

    14. Jeg vil gjerne vinne bokstavklosser 🙂 Eller kanskje kalenderklosser 🙂 Hmmm, kjempefine var de uansett 😉

    15. Disse var fine! Hadde tenkt å finne noe til datteren min på Etsy, men trenger vel ikke å se helt til USA for å finne bokstavklosser ser jeg. Ønsker oss disse! 😀

    16. Ønsker meg bokstavklossene til min søte lille gutt som heter Nikolai <3

    17. Jeg vil veldig gjerne vinne treklosser i bokstavene William . Jeg vil vinne disse fordi, under hele graviditeten leter jeg etter treklosser i bokstaver. Jeg har vært innom utallige butikker å leter på nett uten å finne treklosser. Har til dags dato ikke funnet det noe sted. Å synes treklosser er utrolig fint.
      Mvh tine

    18. Ja, vil gjerne vinne blå klosser til min Noah ♥
      De var skikkelig fine! Skal tipse venninne mine om de 🙂

    19. Bokstavklosser hadde vært supert til lille Amalie på 5 mnd og barnerommet vi holder på å innrede <3

    20. Bokstav klosser med navnet Håkon 🙂 men hadde blitt glad uansett hva jeg hadde vunnet om jeg hadde det 🙂

    21. Jeg synes fødselsplakaten var super fin, så den kunne jeg gjerne tenke meg å vinne 🙂 min sønn har burdag 9.Februar når dere trekker vinneren, så det hadde jo vært kjempe gøy 🙂

    22. Kjempe fine klosser. Bokstavklossene hadde passet perfekt på rommet til Celine ❤️

    23. Prøver vinnerlykken på disse nydelige bokstavklossene ☆
      God helg til alle dere småbarnsforeldre.. ♡

    24. Vil gjerne vinne bokstavklosser. Hadde vært supert på rommet til frøkna.

    25. Hadde vore kjekt å vunne valgfri bokstavklosser til gutten vår på 3 uker! 🙂

    26. Så flotte! Ønsker meg gjerne bokstavklossene, har en hylle på rommet til jenta mi som de hadde passet ypperlig inni!

    27. Vi ønsker å vinne bokstavklosser da vi er på flytte fot, å dem e jo berre nydelig ❤

    28. vil gjerne vinne bokstavklosser til Eskil Olai min <3 til å ha på rommet sitt!

    29. Å sånne bokstavklosser var søte. Sånne vil eg ha, med JAKOB på 🙂

    30. Ønsker meg bokstavklosser til datteren min Michelle Aurelia 🙂 Hun er 1 mnd i morgen, og hadde vært fint å hatt på soverommet. De var super kule.

    31. Thea Magdalen ønsker seg navneklosser til sitt nyoppussede soverom:-)

    32. Oj! !!
      Vi kunne virkelig ønska oss bokstavklossene med navnet “Amelia”.

    33. Jeg ser for meg å komme inn på rommet til Erlend og se navneklossene på kommoden. Hadde passet supert der. I tillegg vil de kunne hjelpe min bokstavinteresserte gutt til å lære navnet sitt. Han kan E, men navnet hans har mange flere bokstaver… 🙂

    34. Åååh, jeg vil gjerne vinne bokstavklosser i rosa med navnet Emmelin på.
      Villabokstav har så mye nydelig! Jeg liker tallklossene godt også jeg 🙂
      De må være perfekt for lek med læring.

    35. Kjempefin giveaway 🙂 Bokstavklosser til det kommende barnebarnet ville vært supert og også kalender til den blivende mamma.
      Ha en riktig GOD HELG!

    36. Bokstavklossane var fantastiske!! Dei ønske eg meg til mi Margrete <3

    37. Jeg vil veldig gjerne vinne kalenderklossene, men hadde blitt utrolig glad uansett hva jeg hadde vunnet. Hun lager så utrolig mye fint 🙂

    38. ÅÅÅ disse var bra nydelige!! Håper jeg vinner bokstavklossene til gutten min på 2 år… han heter Emrik! (Ikke enkelt å finne noe med hans navn på for å si d sånn)
      Så kan jeg kjøpe til datoklossene selv!=)
      Kryssealtjeghardobbeltogtrippel!

    39. Hadde vært flott med bokstavene til prinsessa mi Tilde på 4mnd!:-)

    40. Mari ønsker seg bokstaver.
      Ønsker alle en fin fredagskveld
      og en god helg.

    41. Hade varit perfekt med klossar med bokstavene till min lille gutt Aksel 9 månader. Han håller precis på att lära sig att bygga torn.

    42. Så utrolig herlig <3 Vi skal flytte til hus om noen måneder, og det hadde vært kjempegøy å pynte barnerommet med bokstavklosser 🙂

    43. Ååh, disse var jammen herlig fine 😀 Har ei lita ei som snart blir ett år og som vi holder på å ordne rom til. Hun heter Ingrid Marie og ønsker seg veldig sånne fine bokstavklosser! God helg <3

    44. Holder på å bygge nytt hus..bokstavklossene ville passet perfekt inn på lillemor sitt nye rom;)

    45. Har en liten prins som blir 1 år 19 februar og det hadde vært helt perfekt å få de flotte bokstavklossene med hans navn til bursdagen. Han heter William

    46. Mathias som straks er 9 måneder ønsker seg bokstavklossene med navnet sitt 🙂

    47. Bokstavklossene er kjempefine. Ønsker meg slike til lillegutt sin 1. Års dag! Hadde passet godt på barnerommet 🙂

    48. Ikke sett lignende noe sted, utrolig flotte! Om jeg er så heldig og vinne, ville jeg satt stor pris på bokstaver med valgfritt navn

    49. Ønsker meg bokstav klosser til Live på 18 mnd.. Kommer ei jente til om 10 dager som også må få, men usikker på navn ennå

    50. Jeg ønsker meg bokatavklossene med navnet til min datter på 😉
      ♡ Signy Marie ♡

    51. Daniel Emil skulle gjerne ha feiret 1 årsdag med nye og fine klosser!

    52. Alt sammen var jo kjempeflott! Men jeg tror at øverst på min ønskeliste står rosa bokstavklosser med navnet til nydelige jenta mi Camilla 🙂

    53. Bokstavklossane var kjempefine – og begge prinsessene mine har ganske sjeldne navn så vi finner aldri noko med navn på til dei…

    54. Dette er jo de fineste klossene jeg har sett!! Perfekt til vårt nye hus! Og de må være rosa med MATHILDE krysser det vi har!!

    55. Vi ønsker oss bokstav klosser med navnet Malaika på. De var jo aldeles nydelige. ♥

    56. Bokstavklossene har jeg veldig lyst på, hadde passet perfekt til min lille jente

    57. Helthelt nydelige & unike – her har vi ei frøken på 3, og ei lita inne i magen. disse navnklossene hadde vært dekorative på barnerommene! ♡

    58. Bokstavklossene ønsker vi oss 🙂 de var nydelig og ville passet fint på snuppa sitt rom 🙂

    59. Så fin giveaway med så mye fint 🙂
      Hvis jeg skulle være så heldig å vinne hadde jeg ønsket meg bokstavklosser.

    60. Hadde jeg vært så utrolig heldig å vunnet ville jeg hatt bokstavklosser med navnet til datteren min 🙂 Men jeg ønsker meg alt hun lager, så jeg hadde blitt kjempe glad uansett hva jeg hadde vunnet 🙂

    61. Jeg vil gjerne vinne klosser til prinsessa mi som blir 5 år i mai, på selveste 17 mai! Hun er veldig opptatt av bokstaver, og klosser med bokstavene hennes på kan hjelpe henne til å se helheten i navnet sitt. Det er ganske langt og hun sliter litt med å få med seg alle bokstavene.

    62. Jeg skulle så gjerne hatt bokstavklosser til lille prinsen vår som kommer i slutten av mars <3

    63. Jeg önsker veldig gjerne å vinne bokstavsklossene til min sönn, som blir 3år i Mai 🙂 han hadde blitt såå glad!

    64. De var Superfine!! Lille Emily krysser fingrene for at hun vinner de fine bokstav klossene :)))

    65. Eyvind på 4 uker ønsker seg bokstav klosser det samme gjør storebror Viktor

    66. Jeg ønsker meg treklosser med navnet til min lille sønn Gabriel 🙂 Hadde vært fin pynt til dåpen hans i slutten av februar 🙂

    67. De blå bokstavklossene er akkurat noe sånt jeg har lett etter til min lille Oskar. Krysser fingrene da jeg har termin den dagen konkurransen trekkes =D

    68. Hadde blitt så glad for bokstavklosser med navnet til datteren min, Sofie ♡♥♡

    69. Yngste gutten min på 9 mnd har akkurat fått nytt rom og disse ville blitt perfekte der. Han ønsker seg bokstaver 🙂

    70. Så fine, så kjekke! 🙂 Hadde vært så heldig å vinne, så ønsker jeg gjerne bokstavklosser med navn 🙂

    71. Jeg ønsker gjerne å vinne bokstavklosser til den ene datteren min! Og hvis jeg vinner, må jeg nesten kjøpe et sett til den yngste datteren min også slik at det ikke blir forskjell 😉

    72. Hei,
      Hvis man er så heldig å vinner, ønsker jeg meg bokstavklosser til lille frøkna 🙂

    73. Ønsker meg bokstavklossene til lillebror i magen som får et uvanlig navn når han kommer om 2 mnd. 🙂

    74. Disse bokstavklossene hadde passet supert inn på minstesnuppas rom!! Ønske, ønske, ønsker seg veldig!!

    75. Hadde vært perfekt på rommet til lille prinsen på 3 mnd. Ønsker bokstavklosser i navnet Vetle René.

    76. Er enig! Dette må være verdens fineste klosser. Har veldig lyst på bokstav klosser til sønnen min :):):)

    77. Jeg ønsker å vinne bokstavklosser til datteren min på 3 🙂 MARLENE 🙂

    78. Lnsker meg treklosser med navn:) de var utrolig fine og jeg har prøvd å finne sånne lenge!

    79. Hvis jeg skulle være heldig å vinne, så ønsker jeg meg bokstavklossene til sønnen min 🙂

    80. Jeg ønsker meg bokstavklosser, de var nydelige!
      Enten med Tor eller Odin på 🙂

    81. Det hadde vært utrolig kult med navneklosser til gutten min, Troy 🙂

    82. Hvis jeg skulle vert såå heldig og vinne ville jeg hatt Sebastian i bokstavklosser

    83. Tusen takk for super tips, datteren vår på 9 mnd skal etterhvert flytte inn på eget rom og jeg tror sannelig vi må klikke hjem bokstavene i navn 🙂 Men vi må vel prøve lykken først her, så vi vil gjerne være med trekningen av bokstavklosser 🙂

    84. Ønsker oss veldig bokstavene SELMA til datteren på snart 11 måneder 🙂 Kjempesøte!

    85. Ønsker meg bokstavklosser i navn til lillesøster som kommer om ett par måneder! De hadde passet supert på rommet vi holder på å innrede til henne. 🙂

    86. De fantastiske bokstavklossene hadde vært fine på min prinsesse Mia’s rom ♡

    87. Vil gjerne vinne bokstav klossene. Har lett lenge etter noen jeg syns var fine, men ingen har falt i smak – helt til nå 🙂 disse var bare helt nydelige 🙂

    88. Ååå,jeg ønsker meg navneklossene! De var kjempesøte 🙂 hadde vært fint på hylla til Alma som kommer i april 🙂

    89. Har termin med nr tre nå på torsdag 6. februar og det hadde vært prikken over i’en med de nydelige bokstavklossene på rommet til prinsessen <3

    90. De var kjempe søte 🙂 Vi ønsker oss bokstavklosser! Krysser fingre og tær =)

    91. Bokstavklosser hadde vært supert! enten til Minah på snart 5 år eller Lukas på 2 år 🙂

    92. Ønsker meg bokstavklosser til en prinsesse blandt tre brødre. Hun flytter snart inn på eget rom, så disse hadde passet fint:) Alva heter hun 🙂

    93. Jeg ønsker meg bokstavklosser med navnet til gutten min. Det hadde blitt så fint på rommet hans som vi snart skal begynne å innrede!!

    94. Blir kjempeglad om vi vinner de flotte bokstavklossene:-) Edvard Julian heter sjefen i huset;-)

    95. Så utrolig fine bokstavklosser! Krysser fingre og tær for at lille snuppa mi, Isabella, kan få navnet sitt skrevet med de vakre klossene. 🙂

    96. Disse hadde vært superfine på minstejenta sitt rom 🙂
      TUVA er navnet 🙂

    97. Dritkult! Den tøffe sønnen min på 8 måneder hadde digget bokstavklossene – bygge tårn og velve dem ned igjen. Og de var jo veldig fine visuelt sett også! Pappa krysser fingrene 😉

    98. Datteren vår Mathilde har flyttet inn på eget rom. Vi har ikke fått pyntet så mye der endå, men klosser med hennes navn hadde vært så nydelig på hylla ved senga med ugle bilde og uglesmokkeboks <3

    99. Eg ønsker med de valgfrie bokstavklossane enten LINNEA eller RONJA AMALIE:-) De var nydlige og hadde komt godt med no når me driv å pusser opp barneromma:-)

    100. Så søte disse var! Bokstavklosser til Lilly-Ann hadde vært stas å vinne 🙂

    101. Jaaaaaaaa…i fotostudioet som snart er ferdig ser jeg for meg at nøytrale klosser med ordet “LOVE” vil bli perfekt… og ikke minst mye brukt….

    102. Å så fine elsker pastell farver.
      Ville vert fine til Melissa Angelica sitt rom <3

    103. Så fantastisk flotte de var. Alt sammen. Spiller egentlig ingen rolle hva jeg hadde vunnet, alt var kjempeflott. Men ville nok gått for bokstavene 🙂

    104. Jeg har veldig lyst til å vinne bokstavklosser til mine barn. Hater å gjøre forskjell på dem, men de har korte navn, så L A R S og J E N N Y hadde vi blitt kjempeglade for! =)

    105. Hadde vært supert med en kalender i treklosser til jentene våre :-):-)

    106. Oi så fint da 😀 Hvis jeg skulle vinne ønsker jeg valgfritt navn i bokstavklosser <3

    107. Vanskelig å velge, alt er flott :-). Hadde blitt utrolig glad uansett:-)

    108. Ønsker meg bokstavklosser med navnet til datteren min på 2 år: Linnea:) hadde passet fint inn på barnerommet

    109. Kunne tenkt meg til å vinne bokstavklosser til sønnen min <3
      Hadde vært en fin morsdagsgave 🙂

    110. Hadde vært supert å vinne disse nydelige klossene til en av mine to små. Bokstavklosser med navnet Elea Celin eller Emilian <3

    111. Har lyst til å vinne treklosser med bokstaver til Amalie som er min 3-årige datters beste venninne 🙂 ingen av mine jenter trenger, men Amalie fortjener etter sikkert 90 runder med omgangssyke og influensa denne sesongen 😀

    112. Så dekorativt! Jeg ønsker meg veldig bokstavklosser til et nytt barnerom vi innreder til mageboeren. Der er det absolutt ingenting som minner om at det skal komme en baby så krysser fingre og tær for disse flotte bokstavklossene!! :))

    113. Helt fantastiske klosser 🙂 ønsker meg bokstavklosser med navnet Olivia 🙂

    114. Klosser med bokstavene til Adrian og Dennis, og en fødselsplakat hadde vært supert 🙂

    115. Hvis jeg vinner ønsker jeg meg bokstavklosser, til mitt flotte tantebarn 😀 <3

    116. Kjempeflotte produkter!:)
      Vi ønsker oss valgfritt navn i bokstavklosser<3 Det hadde vært kjempestas og vinne til min datters rom som enda ikke er ferdig innredet. Hun er 10 mnd:)

    117. Åse Marit hadde blitt veldig glad for bokstavklosser 🙂 Kjempefine.

    118. Jeg ønsker gjerne å vinne navneklosser med navnene til mine jenter Erika og Kristel. Tvil tvi for d, helt unikt fine klosser 🙂

    119. Jeg vil gjerne vinne bokstavklosser til sønnen min, han blir 2 år i oktober. Han heter Liam Andrè så, jeg blir uansett glad om jeg vinner bare Liam eller begge navnene hans Liam Andrè.

    120. De var nydelige! Jeg ville blitt glad for valgfritt navn til min sønns barnerom 🙂

    121. Jeg ønsker vel bokstavklosser til dattera mi som akkurat har blitt 1 år. Hun heter Emilie:)

    122. Jeg vil veldig gjerne vinne bokstaver i navnet Louise til vår flotte datter 🙂

    123. Så herlige klosser! Ønsker meg navnet Silje om jeg skulle være så heldig å vinne her <3

    124. For en super konkurranse!! 🙂
      Jeg synes bokstavklossene var så fine, så jeg ønsker meg det om jeg blir en heldig vinner! 🙂

    125. Ønsker bokstaver med navnene til mine tvillingjenter! JULIE og VILDE 🙂

    126. Gratulere du har vunnet bokstavklossene, send oss en epost med din adresse så vi får bringt informasjonen videre.!

    127. Gratulere du har vunnet fødselsplakat. Send oss en epost med kontaktinfo så bringer vi videre til Villabokstav.

    128. Gratulere du har vunnet kalenderklossene. Send oss en epost med kontaktinfo så vi får bring videre til villabokstav.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg