Vinn bilstol – Cybex Aton m/2fixbase fra helti100.no

VINNEREN ER TRUKKET!

Det er det mest dyrebare vi har, Barna er en dyrebar last.
Og nå kan du vinne et godt sete fra cybex med 2fix base (kan monteres både med belte og isofix)
Premien er levert av www.helti100.no, nettbutikk med masse spennende til baby og barn.
 
Cybex aton med fix 2 base er et sikkert og brukervennlig sete. Romslighet og funksjonalitet går hånd i hånd på CYBEX Aton. Perfekt for foreldre ” på farten “. Da sete fungerer på mange click and go systemer også.
cybex-aton-2-basis-classic-black

logo

VINNEREN ER TRUKKET:

GRATULERE TIL MERETE KORSGAARD

 
Og du, sjekk ut salget til Helt i 100 ved å trykke på bilde under.
salg

167 kommentarer
    1. Ønsker å vinne dette sete til svigerinna mi og svogeren min da de venter sitt første barn:)

    2. Min mann og jeg venter vårt første barn i juni! Vi trenger et godt og solid babybilsete som dette, etter som vi ikke får låne babybilsete av svogeren og svigerinna vår Eivind og Maritha Aamdal som også venter sitt 2 barn i August! Gleder oss til hyggelige og sikkre bilturer sammen med dem!

    3. Min mann og jeg venter vårt første barn i juni!
      Vi ønsker oss et trygt og solid babybilsete som dette! Etter som vi ikke får låne babyutstyr eller babybilsete av svigerinna og svogeren vår Maritha og Eivind Aamdal fordi de venter sin nr. 2 i august! Hehe..
      Vi gleder oss til trivelige og trygge bilturer sammen med dem!

    4. Så flott premie 🙂 jeg ville gjerne vunnet det til datteren vår som ventes ca 2 mars :-). Da vi hadde innbrudd i bilen å det vi hadde etter sønnen ble stjålet 🙁

    5. Ønsker å vinne sete til lille nurket vårt som kommer om noken mnd’er 🙂 Det vi har fra før er for gammelt til å ta i bruk igjen .. 🙂

    6. Det hadde vært perfekt med ett nytt sete til lillegutt som kommer i mai ☺️

    7. ønsker å vinne dette bilsete til lille lucas(som kommer i juni) , da vi endelig har mulighet for ISO-FIX

    8. Ønsker gjerne å vinne dette for å gi til min “lillesøster” som snart venter sin første. Da kan vi være sikre på at den lille tantungen blir sikret skikkelig i bil! 🙂

    9. Storken har sladret, så nå jeg vet,
      en deilig vidunderlig hemmelighet,
      stine og Thomas blir mor og far,
      forventninger store til dette de har,
      grynet de nettopp på 3d fikk se,
      og er fyllt av det store som snart skal skje,
      unge foreldre og dårlig råd,
      men KJÆRLIGHET,- DET skal den lille få!
      som en liten og kjærlig gest fra meg,
      håper jeg premien går deres vei 🙂

    10. Ønsker å vinne den til vår lille Lucas som kom til verden 26. Januar 2014

    11. Jeg skulle gjerne ha vunnet det for og gi det til min venninne som venter sin første om ca 14 dager og de trenger et sete når de kommer tilbake til Norge igjen.

    12. For en flott premie dere er snille å gir bort.
      Blir veldig gjerne med i trekningen 😉 om lykken
      kommer denne vei ønsker jeg å gi det til:
      Min stesønn og hans samboer som venter en gutt om 2 mnd.
      De er et ungt par og å stifte familie idag koster.
      Så denne flotte gaven, hadde vært et stort bidrag til vil sette stor pris på.
      Krysser fingrene 😉
      Ha en herlig uke!
      Beste hilsen fra Merete
      [email protected]

    13. Ønsker gjerne å vinne denne til min gode venninne som venter en liten sommerfugl 😉

    14. Ønsker å vinne denne til oss selv. Vi har desverre gitt bort alt av “smått” etter minsten, men har blitt overrasket med en ny gave 🙂 Vi håper å kunne ha alt av sikkerhet i orden selv om budsjettet ikke har så lyst til å strekke til.

    15. Ønsker å vinne dette sete til mitt lille tantebarn som kommer til sommeren♡

    16. Kunne trenge dette til vår gutt nr tre som kommer om noen uker 🙂 tidligere har vi bare lånt bilsete av ei venninne, så hun ville nok blitt glad for å få det tilbake 🙂

    17. Ønsker å vinne denne bilstolen til min prinsesse fordi bare det beste er godt nok når det kommer til sikkerhet i bil 🙂

    18. Vi ønsker oss slik et fint sete til lille gull i magen som vil se dagens lys på selveste 17.mai <3

    19. JEg vil vinne denne til mitt ufødte barn som vi forventer å få møte i midten av juli. Jeg har solgt alt etter storesøstrene, og trenger en ny 🙂 Hadde vært topp å vinne!

    20. Denne kunne eg godt tenkt meg til den lille gutten som ligger i magen min. Då kan eg vera trygg på at han alltid er godt sikret i bilen 🙂

    21. Kjempeflott premie 🙂
      Denne hadde vært en flott gave til mitt barnebarn <3 Sara som kom til verden 25, 01
      Hadde jublet av glede vist lykken smilte til meg og eg kunne hentet lille Sara i bil ( og sleppe buss)
      Mvh Anita
      [email protected]

    22. Ønsker å vinne dette til min bestevenninne som venter sitt første barn i juli :))

    23. Ønsker å vinne dette til lillebror som er i magen, siden sete som vi hadde er ødelagt så vi måtte kaste det 🙁
      Eller så ønsker jeg å gi det til min venninne som venter første barnet samtidig som oss, siden vi ikke trenger ALT nytt 🙂 Begge guttene er ventet i mai 😀

    24. Eg ynskjer å gje ein slik stol til guten min Olav. Han har vore so heldig å arva alt han har av sine søskenbarn. Hadde vore kjekt å hatt noko som berre var Olav sin 🙂

    25. Ønsker å vinne til meg selv og min nydelige prinsesse på 11 dager 🙂

    26. Jeg har en venninne som nå er i sitt tredje svangerskap og venter sitt første barn <3 hun er en fantastisk person med hjerte av gull som virkelig hadde fortjent dette setet!! Håper jeg kan vinne dette bilsetet til henne, da hun venter på sin mest dyrebare skatt, et lite nurk hun gleder seg til å bringe til verden om bare noen mnd <3

    27. Dette hadde vært supert å vinne til vår etterlengtede baby som kommer til sommeren.
      Sete med base gir ekstra trygghet for mor og barn. Krysser fingre.

    28. Vi venter en liten attpåkladd i mai og ønsker oss veldig et sånt sete 🙂

    29. Jeg venter mitt førstebarn i slutten av mai så hadde hvert helt perfekt vinne en trygt og sikkert bil sete så jeg slapp være redd for sette ungen min i evnt et billig sete..

    30. For en flott konkurranse:-) Jeg ønsker at “mormor og bæst” skal vinne dette fine setet slik at det blir enklere når de skal passe gutten vår. De har stilt opp med hjelp og støtte siden jeg gikk gravid, og det hadde vært utrolig hyggelig og kunne overrekke dem denne stolen! Vi krysser fingrene:-D

    31. Ønsker å vinne dette til meg selv, da det er planlegging av babyen i familien vår 🙂 Og jeg har sett på denne bilstolen tidligere, synes at den er veldig fin og praktisk!

    32. Jeg ønsker å vinne det til meg selv. Har termin om 9 dager – å da trenger mitt lille nurk en god bilstol 🙂

    33. Vi blir firebarnsforeldre i august og ønsker å vinne dette flotte sete til vår kommende minste gull i familien vår 🙂

    34. Jeg ønsker å vinne dette setet til min fantastiske kollega Susanne som er gravid, og venter sitt første barn i April! Jeg ønsker henne lykke til- og har allerede tipset henne om at hun ikke bør kjøpe brukt sete. Hun fortjener virkelig å vinne et- bare fordi hun er den hyggeligste kollegaen jeg noen gang har hatt 🙂
      Ida Lind
      urettferdig(ætt)live.com

    35. Min kjære fantastiske søster ønsker jeg å gi setet til. Hun venter sin førstefødte, og fortjener en fin gave 🙂

    36. Hadde jeg vunnet, hadde jeg gitt bilstolen til min kjære storesøster som venter sin svært etterlengtende sønn som kommer til verden 28. Februar:-)!!!

    37. Vil gjerne vinne dette til min kjære venninne som akkurat har fått sin første

    38. Ønsker å gi dette flotte bilsetet til ei veldig snill og god venninne av meg. Siden mine 4 er blitt for store til slike seter,hadde det vært såå gøy å få lov å gi bort et til henne. Hun fødte en datter i januar,lille Sofia 🙂 <3 Med vennlig hilsen Linda Salvesen
      [email protected]

    39. Hei:) det hadde vore supert med ett nytt sete til lillesøster i magen som er ventet 14.04:) Jeg og storesøster på 13mnd skulle vaske trekkene på setet hun hadde da hun var baby, og da klarte vi å knekke isoporen som er i setet. Setet vi har er også veldig tungt. Så hadde passa perfekt med ett nytt:):)

    40. Det hadde vært kjempe sjekt å vunnet dette sete til neste baby i hus :)! Har et godt brukt besafe izi go sete, og det har vært så tungt å bære synes vi, så hadde vært kjempe å fått et nytt 🙂 Er selv kjempe fornøyd me cybex Sirona som jentå mi på 9 mnd har nå 🙂

    41. Hadde vert kjekt åvinne et nytt baby-bilsete. Det vi har har vi hatt noen år nå. 🙂

    42. Jeg ønsker denne til min kjære kusine som skal bli mamma for første gang i juni ♡ vi har vokst opp tett sammen, og vi er som søsken. Det hadde vært kjekt å kunne gitt mitt lille “tante” barn denne ♡

    43. Ønsker denne til den lille i magen som har beregnet ankomst 24.feb 🙂

    44. Dette hadde vært den perfekte presangen til mine aller kjæreste venner som snart får den største gaven livet kan gi 🙂

    45. Denne hadde vært suuuper til min venninne som venter sitt første barn nå 🙂
      Klem Charlotte

    46. Hadde vært fint å vinne den til kjærlighetsbarnet som spirer inne i magen min 🙂

    47. God kveld!
      Ønsker å vinne denne bilstolen til ingen ringere enn meg selv! Venter mitt første barn nå i april. Bor i portugal med kjæresten min (som kommer herifra) og vi fant fort ut av barnevogn/bilstol etc. var ikke helt ideelt å kjøpe her. RAGLETE! Vi var hjemme i jula og da fikk vi kjøpt og tatt med oss en flott barnevogn, men vi hadde ikke tid/plass til å ta med bilstol. Hadde vært supert, og jeg er sikker på at mamman min, som kommer ned før termin, ikke ville hatt noe imot å dratt med seg en fancy, ny bilstol!
      😀

    48. Så fin premie. Storken kommer til min nære familie om ikke så mange ukene, så derfor vil jeg gjerne vinne.
      Jeg liker og deler på FB.
      Hilsen An Mo
      ([email protected])

    49. Ønsker å vinne dette til datteren til ei venninne av meg. Har lyst til å gi noe til noen som ikke har så mye..

    50. Vi venter nr 5 i mai 🙂 hadde vært veldig kjekt med ny bilstol! Den vi har nå er veldig godt brukt. Ønsker meg en slik bilstol da de er så gode å bra:):)

    51. Hvis jeg vinner vil jeg gi den til ei god venninne av meg som venter nr 1 i mars:)

    52. Heihei;)) Ønsker meg dette til vår lille mirakel jente som kommer i juni ♡

    53. Jeg ønsker å vinne dette til vår minste datter på 9 uker, hun sitter nå i setet som vi kjøpte til vår første og er uten base. Setet vårt er bra det, men er i bruk til nr tre nå og det hadde vært fint å hatt base til nå som vi har bil som det går an å ha base i. 🙂 krysser fingrene!!

    54. JaTakk:-) Ønsker veldig gjerne å vinne dette sete til min venninne som venter sitt etterlengta første barn<3

    55. Jeg skal snart bli tante for første gang og det hadde vært supert å få gitt det fine setet i gave til lillesøsteren min 🙂 🙂

    56. Ønsker å vinne et til familieforøkelsen vår om noen mnd. Venter nr 3, og det er 7 år mellom kvar… Så et nytt og trygt bilsete hadde vært perfekt.

    57. Er det lov å ønske seg denne fantastiske premien selv? =) vi venter barn nr2, og trenger bilstol til lille vennen!

    58. Er så heldige at vi venter to små jenter i slutten av april, har faktisk ett eksemplar av dette supre setet som vi har brukt til førstemann frem til nå men trenger sårt ett til så begge de nyankomne kan sitte like trygt og fint 😀

    59. Dette hadde vært en fin gave til min svigerinne som venter sitt første barn 🙂

    60. Vi ønsker å vinne en til det lille/lilla pyret som kommer om 4,5 uker 😉 Krysser fingrene!!

    61. Hvor gøy er det ikke å komme her,
      å se hvor grei og gavmild dere er.
      Deler ut gaver i en fykende fei,
      nå håper jeg lykken går min vei.
      Dere deler ut så mye flott,
      ting som gjør oss alle så godt.
      Vakre ting som gjør oss glad,
      det er noe vi alle vil ha.
      Et bilsete ville vært bra,
      kjekt for tantebarnet å ha.
      Lille prinsessen så vakker,
      godt i gode og i vonde bakker.
      Så fint for oss en biltur ta,
      alltid et godt sete med oss ha.
      Jeg tror hun lille ville likt,
      å hatt et sete på lenger sikt.
      Så nå blir jeg med på denne her,
      og håper at lykken nå er meg kjær.
      Liker og deler med alle jeg kjenner,
      også mine gode håpfulle venner 🙂

    62. Til en av våre beste venner som snart legger “egget” her må det starthjelp til..

    63. Ønsker og vinne dette setet til lillegullet vårt som ventes i midten av juni! ❤️

    64. Jeg ønsker å vinne denne til min Niese som venter sitt første barn snart 😀 De har ikke så god råd og ville blitt hoppende glad for å få denne 😀

    65. Jeg vil gjerne gi dette setet til min niese Lilly som kommer til verden i begynnelsen av juli.

    66. Vi fant ut vi venter en liten en i oktober :)!<3
      Så da hadde denne vært så fin! Krysser fingrene mine og håper at jeg blir valgt:D

    67. Ønsker oss dette setet til lillegutten som ventes i juni 🙂 hadde passet perfekt. Dette er jo ett av setene som er kommet best ut i test på babysetene og vi ønsker oss det veldig!

    68. Ønsker meg dette til min første datter (har to gutter) som kommer 15.04.

    69. Vi har slitt ut vårt gamle babysete og vips så trenger vi visst et nytt til mageboeren.

    70. Ønsker oss veldig! <3 Bilsete er det eneste som mangler til lillebror kommer :)))

    71. Jeg ønsker at min lille jente baby i magen skal vinne stolen 🙂 vi har ikke kjøpt stol enda, så det hadde våre suuupert å vunnet

    72. Det hadde vært så kjekt å vinne denne trygge og gode bilstolen til vårt barnebarn som kommer innen to uker. Termin på lørdag 22.2 🙂 Det er jo skikkelig viktig at det dyrbare nurket sitter trygt i bilen til sin mormor og morfar. Regner jo med å få låne ham av og til 🙂 Vi gleder oss ekstra mye siden det er vårt første barnebarn. 🙂

    73. Ønsker å gi dette til mitt fadderbarn som skal bli mamma for første gang ….Pia Susanne

    74. Da vi lever på en halv inntekt og venter barn 25.juni hadde det vært supert å vinne en bilstol. Dette er vår nr 2 men nr 1 er 12år så slikt utstyr etter førstemann er forlengst borte og avlegs.

    75. Har termin i desse dagar, og vil gjerne vinna eit nytt sete til oss sjølve 🙂

    76. Hei 🙂
      Venter nå barn nr 3. Til de to andre har vi bare brukt et Maxi Cosi sete uten isofix og base, for vi har ikke hatt det i bilen. Men nå er ny bil på plass, så da hadde det vært perfekt med en oppgradering for minsten som kommer i august. Sikkerhet er utrolig viktig!! Hadde vært midt i blinken for oss nå 🙂

    77. Vi venter lillesøster 1 april. Ønsker oss derfor et nytt sete ettersom det forrige allerede er brukt til to barn. 🙂

    78. Vi ønsker oss dette bilsetet! Cybex sine bilseter er utrolig flotte og ikke minst sikre! Og kun det beste er godt nok når det gjelder sikring av barn i bil 😀

    79. Eg skal bli besta til eit lite gull i desse dagar, så då hadde det vore øye kjekt om eg kunne fått gitt dette bilsete til gullet

    80. Min kjære svigerinne fikk en gutt,
      og behovet for stæsj tar ikke slutt:)
      Så jeg signerer på vegne av henne,
      gleder oss over å lære gutten å kjenne:)
      Med barn nr 3 ble det en attpåklatt,
      men mor hadde gitt bort alt, og fikk derfor fnatt…
      Måtte begynne på scratch og kjøpe inn,
      sjøl om pengboka ikke var stinn!
      Derfor jeg ønsker henne å bidra,
      med en ny barnestol blir det bra:)
      Gutten er nå bare 16 små uker,
      og imellomtiden han alle penga sluker:)

    81. Min venninne bærer på sin dyrebareste last og storebror på 11 år ønsker å verne om sin lillebror. Trine Olsen er ei fortryllende pia, ei god venninne, mamma og jobber aktivt for andres vel, både i Bymisjonen, politikken og i det private. Unner hennes snart fødte skatt alt godt langs livets landevei 🙂

    82. Ja takk:-)! Ønsker å gi dette setet til min kjære venninne som venter barn i juni.

    83. Jeg ønsker å vinne dette til meg selv, siden jeg har termin om 3 uker 🙂

    84. Det er kjempe fint det sete. Ville passet bra til min dyrebare prins 🙂

    85. Ønskjer å vinne dette til mitt femte barn som kjem i begynnelsen av april 🙂 . Sidan det er 5 år sidan sist barn er ikkje det gamle setet trygt nok lenger

    86. Ønsker å vinne dette sete til lille prinsessa mi som for øyeblikket ligger trygt og godt inne i mammas mage 🙂 Hun kommer til verden i mai. Håper vi vinner dette 😀

    87. Hadde blitt superglad om jeg hadde vunnet dette til spiren i magen. Hadde hjulpet masse og vunnet dette, da jeg er student 🙂 Super konkurranse!

    88. Til min fetter, som skal gi mormor hennes første oldebarn i mars 🙂

    89. Se den linjen over kommentarfeltet hvor det står share/del. likes ved facebook skal du trykke for å like 😉

    90. Hei Hei
      Jeg prøver lykken, jeg skal bli farmor igjen, å jeg er da bare 37 år, å skal bli farmor for 2 gang.
      Jeg har utrolig lyst å overrake dem med ett nytt bilsete, de holder på og samle inn alt til den nye verdensborgeren, som enda ikke er her 🙂
      De handler mye brukt, men jeg har så lyst å gi dem ett nytt bilsete, da det er sikkerheten det er snakk om. Det å kjøpe brukt er ikke like trygt synes jeg da, tenk om stolen er skadet og i en ulykke så er det ikke sikkert det virker som det skal. Å mine barnebarn er super dyr bare, men alle små barn er dyr bare selvfølgelig..
      Men jeg ønsker og pakke inn setet med en rosa eller en blå sløyfe, å komme på fødeklinikken med ett helt nytt barnesete. 🙂
      Så eg prøver lykken og håper jeg kan få være så heldig og kunne overraske dem.
      Ønsker dere alle en flott søndag videre.
      Hilsen fra Monica Ka

    91. Jeg ønsker å vinne setet til den lille gutten i magen min, som kommer til sommeren. Trenger sete, og dette setet ser veldig flott ut!! 🙂

    92. Vi venter ei lita frøken, så dette hadde vært perfekt og vunnet <3

    93. Min kjære svigerinne fikk en gutt,
      og behovet for stæsj tar ikke slutt:)
      Så jeg signerer på vegne av henne,
      gleder oss over å lære gutten å kjenne:)
      Med barn nr 3 ble det en attpåklatt,
      men mor hadde gitt bort alt, og fikk derfor fnatt…
      Måtte begynne på scratch og kjøpe inn,
      sjøl om pengboka ikke var stinn!
      Derfor jeg ønsker henne å bidra,
      med en praktisk bilstol blir det bra:)
      Gutten er nå bare 16 små uker,
      og imellomtiden han alle penga sluker:)

    94. Jeg ønsker vinne dette bilsetet til meg selv – er det lov å si det??
      Vi fikk (helt objektivt sett) verdens fineste sønn på onsdag – han fortjener det beste!
      Krysser fingrene!

    95. Ønsker å vinne dette setet til “lillebror” eller “lillesøster”. Kanskje det hadde gjort susen :-).

    96. Hadde vært en super og trygg velkomstgave til en ny verdensborger 🙂

    97. Ønsker å vinne setet til min venninnes ufødte babygutt 🙂

    98. Supert om jeg kunne vunnet bilstol til prinsesse nr 3 som snart har termin. Det vi har fra før av er arvet og nå må mange ting fornyes med 3 smårollinger. Er derfor veldig glad for å få ned noen kostnader. Lykke til imorgen;)

    99. Håper å vinne dette til vår lille mageboer som ventes når som helst! 🙂

    100. Jeg vil vinne dette til mammaen min som nylig ble farmor for første gang. I vår skal hun passe lillejenta mye mens pappaen, min lillebror, styrer med eksamener og slikt. Da hadde det vært supert dersom hun hadde kunnet stille med egen stol til utfluktene med første farmor- barnet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg