Vinn en drømmehelg for familien med lommepenger!

//annonse

Sommerferien, sukk med all snøen rundt meg så føler jeg den er så inderlig lang fremme. Men vips så er den her.
Vi planlegger og drømmer. Om du også gjør det bør du følge med, lengre ned i innlegget avslører vi en herlig premie.
Vi sparer og organiserer, legger en plan for de fine lyse månedene
Lommepenger må til og en av våre sparemetoder er å aktivt bruke medlemskort.
Jula,
Lindex,
H&M,
Lekebutikken,
Bensinstasjonen,
Nille,
frisøren,
Plantasjen,
Bleiekort,
trumftkort,
coopkort,
NAF,
Apoteket,

Listen er nesten uendelig.
Jeg er kanskje dum, som takker ja til hvert eneste kort og medlemskap, men så ser jeg også at det lønner seg.
Jeg som har som mål å spare i 2018 ser at medlemskort faktisk ikke er så dumt.
Hvert år sparer jeg  flere 1000 kr ved hjelp av mine medlemskort, enten i kroner som jeg kan ta ut, eller rabatt som kun gjelder medlemmer.
Så lenge jeg faktisk husker å ha de med da selvfølgelig.
For det er nettopp der problemet ligger.
Med så mange medlemskort å holde styr på blir det bare rot. Ett kort her, ett kort der.
Mini får lov til å låne ett for å leke butikk, så ett til, så ett til.
Tilslutt så aner jeg ikke hvor kortene er.
 
Det finnes råd, heldigvis.
JOYN.

Joyn er app som samler alle medlemskortene i en app.
Brukervennlig og oversiktlig slanker den lommeboken betraktelig ved at den samler alle dine medlemskort på mobilen.
Det er enkelt å lagre kortene.
De kan tastes inn manuelt eller
scannes inn med strekkoden som er på kortet

Ikke bare samler de kortene,
hvert enkelt kort har en oversikt med nettsider, aktuell info, fordeler, aktuelle tilbud og eget notat felt.
Du har også full kontroll over kommunikasjon fra hver enkelt medlemskap.

Her kan du enkelt sveipe vekk de du ikke ønsker å få reklame fra.
Svosj så var du ikke bare kvitt kort-rotet men også reklamespam.

Mobilen er jo alltid med, alltid. Og så lenge jeg har med mobilen har jeg også med absolutt alle medlemskortene mine.
I kassen scannes de enkelt av og vips er rabatt og trumf, coop og bonuspoeng registrert.
 
Joyn kan du enkelt laste ned HER og den finnes både til Android og Apple
 
Og for å feire slanket lommebok og lysere tider får vi i samarbeid med JOYN lov til å dele ut en FANTASTISK premie til en av våre følgere.
Overnatting og gratis inngang til Bø sommerland og 5000 kr i lommepenger.
Vi besøkte Sommerland i fjor og kan virkelig anbefale parken til badeglade små og store.
Virkelig en park hvor man får sprengt noen grenser og hatt det vanvittig gøy!
Du får en overnatting i en leilighet for 6 pers hos Bø Vertshus via Bø Hotell. Som gjest har du tilgang til blant annet gratis frokost og utendørs svømmebasseng ved Bø Hotell. I tillegg til overnatting en natt og dagsbilletter til Bø Sommarland får altså familien 5000 kr å bruke på turen. Premien gjelder for maks 6 personer. Les mer om Bø Vertshus og leiligheten her: http://www.bohotell.no/overnatting-i-boe/boe-vertshus
Bø Vertshus ligger kun 5 minutters gangavstand fra Bø Hotell og en 5 minutters kjøretur fra Bø Sommarland.
Lyst til å delta?
For å delta i konkurransen besøker du vår fb side
LYKKE TIL

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg